Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki viikinkimiehet piileksivät?

Vierailija
27.06.2018 |

Harteikkaat, voimakkaat köriläät? Jotka ottavat ja omistavat naisensa.

Olen tässä Utriota ja Vuorta lukiessani havahtunut viikinkien sukupuuttoon.

Onko heitä vielä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merillä seilaavat.

Vierailija
2/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole mitään viikinkejä koskaan ollutkaan. Suomalaiset on enemmän slaaveja kuin viikinkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt etsiä, mutta etsintä ei tuota tulosta.

Jos mies on ulkoisesti viikinki, hän on valittevasti luonteeltaan kaikkea muuta.

Haluaisin hirveästi miehen joka veisi ja saisin vikistä. Samalla rakastaisi eikä haluaisi minulle pahaa. Liikaa vaadittu?

Ap

Vierailija
4/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei oikeasti tarvitse polveutua viikingistä tai olla missään tekemisissä meren kanssa, ymmärrätte varmaan mitä haen.

Minusta on törkeää, että Vuori ja Utrio luovat herkullisia miesolentoja, joita ei sitten ole olemassakaan. Kuitenkin kirjojen naiset vastaavat todellisuutta.

Ap

Vierailija
5/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ulkoisesti viikinki, hän on valittevasti luonteeltaan kaikkea muuta.

Haluaisin hirveästi miehen joka veisi ja saisin vikistä. Samalla rakastaisi eikä haluaisi minulle pahaa. Liikaa vaadittu?

Ap

Fantasiaa, niin kuin linnojen siveät neidotkin.

Vierailija
6/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolluita kaikki :(

Jäljellä humanisteja, kermaperseitä ja narsisteja. Valitse niistä. Kaikki vinguttaa mutta kukaan ei rakasta.

Vierailija
7/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan monet miehet puolestaan miettivät että missä ovat ne ihanat naiset jotka rohkeasti tulevat oma-aloitteisesti juttelemaan miehille.

Suomessa on kuitenkin niin paljon naisia jotka eivät oma-aloitteisesti edes tervehdi miespuolista naspuria, vaan odottavat miesten tekevän tässäkin aloitteen.

Mutta elämä ei vasn yleensä ole ihan sataprosenttisesti sellaista mitä toivoisi.

M

Vierailija
8/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei oikeasti tarvitse polveutua viikingistä tai olla missään tekemisissä meren kanssa, ymmärrätte varmaan mitä haen.

Minusta on törkeää, että Vuori ja Utrio luovat herkullisia miesolentoja, joita ei sitten ole olemassakaan. Kuitenkin kirjojen naiset vastaavat todellisuutta.

Ap

Miesten hyvyys ja "maskuliinisuus" on aina ollut naisten fantasiaa, keino motivoida naisia lisääntymään ja uhraamaan itsensä.

Vierailija
9/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Fantasiaa, niin kuin linnojen siveät neidotkin.

Mutta ei noissa teoksissa ole siveitä neitoja kuin korkeintaan sivuosassa. Päähenkilöt ovat aina kiukkuisia, sisukkaita, vittumaisia ja sekopäisiä, eli paljon realistisempia kuin miehet.

Kun näiden lukukokemusten jälkeen lähden kaupungille, en voi kuin masentua tarjonnasta.

Ap

Vierailija
10/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies vie ja sinä vikiset, mies vie sitten kaikissa asioissa, se kun on luonteenpiirre, joka ei rajoitu makkarin puolelle. Mies päättää missä asutte, miten asutte, millaisia huonekaluja ostatte, missä lomailette jne. Kaiken tämän selllainen mies päättää, vaikka ei naiselle mitään pahaa haluakaan, vaan rakastaa aidosti naistaan. Hän vain uskoo tietävänsä kaiken aina paremmin.

Vierailija
11/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa. Siellä on kaikkein komeimmat miehet!

Vierailija
12/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miesten hyvyys ja "maskuliinisuus" on aina ollut naisten fantasiaa, keino motivoida naisia lisääntymään ja uhraamaan itsensä.

Kuka tästä keinosta sitten hyötyisi? Miehet? Naiset fantasioi ja miehet hyötyy? Mikä motiivi tuossa olisi?

Valitettavasti en edes usko, että kukaan mies jaksaisi rakastaa samaa naista hautaan asti. Siis rakastaa sellaisella omistavalla, rehellisellä tavalla. Surullista.

Ap

Vierailija
13/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät ole viikinkejä vaan ugreja. Ihan eri veri. Tässä on video eri finno ugrilaisista kansoista

Tunne veresi ja ole ylpeä! Jos haluat viikinkejä niin mene ruotsiin jos siellä nyt enään yhtään heteroa sellaista on jäljellä :D

Vierailija
14/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joku salipelle, mutta luonne ja mömmöjen aiheuttamat käytöshäiriöt vie pohjan ”kiltteydeltä”.

Mutta jos haluaa päätään hakata seinää salipelle on ykkösvalinta.

Vierailija
15/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies vie ja sinä vikiset, mies vie sitten kaikissa asioissa, se kun on luonteenpiirre, joka ei rajoitu makkarin puolelle. Mies päättää missä asutte, miten asutte, millaisia huonekaluja ostatte, missä lomailette jne. Kaiken tämän selllainen mies päättää, vaikka ei naiselle mitään pahaa haluakaan, vaan rakastaa aidosti naistaan. Hän vain uskoo tietävänsä kaiken aina paremmin.

Kelpaisi todellakin! En ole tavannut tuollaista.

Ap

Vierailija
16/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhjlkhtjkhvh kirjoitti:

Ei Suomessa ole mitään viikinkejä koskaan ollutkaan. Suomalaiset on enemmän slaaveja kuin viikinkejä.

Suomalaiset eivät ole edes slaaveja olette finno ugreja! Ettekö te herranjumala (anteeksi herrani) tiedä keitä te olette?

Vierailija
17/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa. Siellä on kaikkein komeimmat miehet!

Höpö höpö. Norjastahan niitä löytyy!

Vierailija
18/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suomen kouluissa opeteta ketä suomalaiset ovat?

Vierailija
19/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joku salipelle, mutta luonne ja mömmöjen aiheuttamat käytöshäiriöt vie pohjan ”kiltteydeltä”.

Mutta jos haluaa päätään hakata seinää salipelle on ykkösvalinta.

Salimies joka mittailee lihaksiaan ja ruokiaan ei taas vastaa viikinkini luonteenominaisuutta ollenkaan.

Ap

Vierailija
20/62 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on muutaman kaljan jälkeen viikinki. Hakekaa pubeista omanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme