Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille muille joilla on migreeni niin

Vierailija
27.06.2018 |

Ennakkovaroituksena kamala suklaanhimo?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaan syönti kyllä aiheuttaa migreenin. Eli suklaanhimo ei ole enne migreenistä, vaan sen syy.

Toi on ihan bullshittiä.Minulla ei tapahdu noin.

Täähän olikin 100% matemaattisen yleispätevä todistus. Kun sinulla ei käy noin niin ei voi kenelläkään muullakaan käydä ja sitten hakataan alapeukkua sormet ruvella.

Migreenejä on erilaisia. 

Näin on. Jokaisella tuppaa olemaan omanlaisensa oireet, niistä on turha riidellä.

Vierailija
22/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaan syönti kyllä aiheuttaa migreenin. Eli suklaanhimo ei ole enne migreenistä, vaan sen syy.

Toi on ihan bullshittiä.Minulla ei tapahdu noin.

Bullshittiä koko migreeni. Minulla ei ole mitään tuollaista. Miltä kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa migreenin hoitoon ja oireiden lieventämiseen aminohappo L-Arginiinia, sekä yhdessä matalasykkeistä liikuntaa.

Vierailija
24/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas makeanhimo on yksi selkeistä merkeistä että migreeni alkaa seuraavien 3 vuorokauden sisällä. Migreeni tarvitsee polttoaineekseen sokeria, joten siitä makeanhimo.

Vierailija
25/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Huomaan migreenin vasta, kun näkökentän nurkassa alkaa väpättää tai näkökenttään tulee sokea piste.

Sen sijaan migreenikohtaus aiheuttaa minulla salmiakkihimon.

Vierailija
26/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Silloin kun söin suklaata enemmän, ei ollut oikeastaan lainkaan migreenikohtauksia, vaikka olikin himo suklaaseen.

Mulla kohtaus alkaa nenän varren kutinalla, siitä kohtaa missä on silmälasien tyyny. Kun ne välillä kutittaa muutenkin, tai painaa jotenkin, niin sitä ei tajua, että nyt tää onkin tätä. Seuraavaksi menee toinen sierain tukkoon/alkaa vuotaa, ja saman puolen silmää alkaa kutittaa/kyyneleet alkaa valua. Homma voi alkaa myös silmän kutinalla, ikäänkuin olisi roska silmässä. Tässä vaiheessa viimeistään kun tajuaa ottaa särkylääkkeet, niin homma on sillä ohi. Jos ei tajua/pysty, niin sitten homma jatkuukin useampia päiviä, ja särkylääkkeitä kuluu ihan riittävästi. Onneksi en mene sentään ihan toimintakyvyttömäksi. (se särky onkin sitten ihan eri asia, ja eri diagnoosi)

En ole keksinyt mitään muuta laukaisevaa tekijää kuin stressi. Ja sekään ei ole kovin looginen.

Vierailija
27/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suklaa himo, mutta nälkä. Saatava kunnon ruokaa, kun migreeni alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi