Vaikka olisi kuinka tuore suhde, en ymmärrä miten joku jaksaa panna koko ajan/joka päivä?
Koko ajan iholla oleva ukko, joka haluaa seksiä.
Mihin se muu elämä jää? Haluan myös olla lasteni kanssa, harrastaa, liikkua, nähdä ystäviä, suukotella, halia. En todellakaan panna koko ajan. Ällöttää jos ukko on koko ajan lääppimässä niin, että seksiä saatava.
Kommentit (22)
Meillä on joka päivä seksiä. Halauksia ja suukkoja pitkin päivää, mutta ei vonkaamista. Seksi vie puoli tuntia illasta ja sen jälkeen on molemmilla hyvä mieli. Pyykkiä tulee vähän enempi mutta mitä muuta haittaa tuosta on? Joku tv-ohjelma jää näkemättä. Haittaapa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on joka päivä seksiä. Halauksia ja suukkoja pitkin päivää, mutta ei vonkaamista. Seksi vie puoli tuntia illasta ja sen jälkeen on molemmilla hyvä mieli. Pyykkiä tulee vähän enempi mutta mitä muuta haittaa tuosta on? Joku tv-ohjelma jää näkemättä. Haittaapa paljon.
Lisään vielä että lapsiperheestä on kyse (2 alle kouluikäistä).
Ma oon ollu vaan tommosissa suhteissa :)
Mutta eihän sun edes tarvitse ymmärtää.
Mitä se sun napaa kaivaa, mitä muut tekee?
Ihmiset ovat erilaisia. Eikö olekin ällistyttävää?
Mä oon huomannut että keskivertoa tyhmemmät haluaa seksiä koko ajan. Niillä ei riitä aivokapasiteetti muuhun kuin siihen panemisen ajatteluun. Vähän kuin monilla eläimillä.
En ole koskaan, edes kiimahuuruisena teininä, halunnut seksiä useita kertoja päivässä. Silloin pahimmillaan/parhaimmillaan kiimahuuruisena teininä ehkä kerran päivässä (joskus harvoin 2 krt), ja nykyään nelivitosena 2-3 kertaa viikossa.
Minä kyllä ymmärrän että monet muut haluaa vaikka en itse haluakaan. Me harrastettiin suhteen alussa seksiä ehkä 4-5 kertaa viikossa, nykyään noin kerran viikossa. Enempää en haluaisi.
On varmaan ainakin osittain kyse siitä, että haluaa "kiinnittää" toisen osapuolen kunnolla uuteen suhteeseen ja seksi toimii aika hyvin siihen tarkoitukseen :)
Oi voi. Kyllä minä ainakin haluan. Aina. Eikä mua kyllä haittaa, vaikket ymmärräkään.
Ethän ymmärtänyt sitäkään, että aloituksesi kuuluu seksipuolelle, ei av:lle.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannut että keskivertoa tyhmemmät haluaa seksiä koko ajan. Niillä ei riitä aivokapasiteetti muuhun kuin siihen panemisen ajatteluun. Vähän kuin monilla eläimillä.
Kertoo kyllä sinustakin jotain jos aina ajaudut suhteeseen näiden "keskivertoa tyhmempien" kanssa. (:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet huomannut tämän, missä tilanteessa? Miksi paneskelet tyhmien kanssa jatkuvasti?
Miten uudessa suhteessa on jo pieniä lapsia?
Pyrin panemaan aina kun panettaa. Turha niitä kertoja on laskeskella. Hyvä että panettaa, sillä paneminen on ihan mukavaa toimintaa.
Ihminen joka panee tai ketä panettaa joka päivä suhteessa ei oo yhtään sen parempi kuin sellainen jota ei.
Olen seurustellut miehen kanssa joka halusi seksiä noin kerran viikossa ja nykyinen haluaa kokoajan... ai että alkaa olla eksää ikävä :D
En mä ainakaan jaksa joka päivä!jos jaksan niin laatu saattaa olla paskaa koska suorastaan ei kiinnosta. Se pari kertaa viikossa on mulle ok...
Kyllä se suhteen laatu, siis seksin ulkopuolinen vaikuttaa seksin määrään. Seurustelin miehen kanssa joka jätti minulle töiden lisäksi kodin hoitamisen, ruuan laiton ym. Hän panosti myös seksissä minuun yhtä paljon kuin panosti kotiin - eli ei yhtään. Erohan siitä lopulta tuli.
Ukko ymmärtää että täytyy ns. takoa rautaa kun se on kuumaa eli panna varastoon minkä ehtii koska ennenpitkää et anna ensinkään.
M
Vierailija kirjoitti:
Miten uudessa suhteessa on jo pieniä lapsia?
Uusperhe
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ylemmällä korkeatutkinnollakin panettaa usein. Eli en tiedä, korreloiko panetus ja älykkyys keskenään. Tietty voi olla, että eivät korkeakoulututkinto ja älykkyyskään 🤔. Tai ehkä vähän.
Ootko joku vanha harppu, jota jo ärsyttää koko seksijuttu?