Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä synttärikutsuille kaivataan

Vierailija
27.04.2006 |

Nyt pää kumisee tyhjää, mitä lasten synttäreille? Siis tarjottavia.. ajattelin että täytekakku, sitten munkkeja, pikkupizzoja ja cocktailtikkuihin jotain? Mitä muuta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tiedä millaisia lapsia tai edes minkä ikäisiä, mutta itse suosisin pienempiä annoksia.

Ts. pikkupizzakin on aika kookas, todellakaan ei kaikki lapset ymmärrä täytekakun päälle mitään jne. Ikävää, jos on leiponut turhan tähden ja kukaan ei oikein syö mitään.

Muffinit on kevyempää kamaa ja niitä voi tehä aika pieniäkin. Cocktail-tikkuihin sitten vaan jotaa kasviksia/vihanneksia/hedelmiä ja joihinkin sitten ehkä nakkia tms. Ihan perinteiset, itse tehdyt piparit on kanssa hyvä idea, useimmat lapset pitää pipareista.

Vähän vanhemmat lapset saattaisivat innostua siitä, että saisivat kenties itse (joku aikuinen pikkasen katsomassa perään vaan) tehdä vaikka pizzaa tai tortilloja tms. Se riittäisikin sitten suolaiseksi tarjoiltavaksi ja synttäreiden ohjelmanumeroksi. Jädekakkua sitten jälkkäriksi ja kaikki ois kylläisiä.

Mutta jos tiedät juhlakansan maun niin mene sitten ihmeessä niillä eväillä. Kuulostaa kyllä herkulliselta. Kirjastossa on monia kirjoja aiheesta, jos sulla aikaa vielä, niin vilkaise ihmeessä.

Vierailija
2/2 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jäätelö tai muffinsit parempi olisi..

Noi coktail -tikut kuulostaa hyvältä, niihin just jotain prinssinakkeja tai lihapullia ja sitten jotian kasvista tai hedelmää, juustopala tms...Myös ihna popcornit, sipsit, karkit, keksit menee kuin kuumille kiville...Mutta toki allergiat tulee huomioida...

Yleensä lapset ei kyllä kauheesti malta syödä, kun leikkimään on kiire...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla