Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi näet itsesi rumempana kuvissa kuin peilikuvassasi

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten vanhempaa juttua löytänyt?

Vierailija
2/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on noin. Peilistä aina parempi kuin kuvissa.

Mä en tajuuuuu.

Ei jotenki parhaat piirteet korostu kuvissa. Vaan kuvat korostaa naamaa jotenkin vaan oudosti, riippuu kyllä valoituksestakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän se otettu kuva kannattaa peilata, olet nätti taas!

Vierailija
4/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. Ihmissilmä pystyy tulkitsemaan esimerkiksi kasvoille tulevan varjon ihan toisin kuin kamera. Tavalliset kännykkäkamerat ei myöskään ole mitenkään optimaalisia ihmisten kuvaamiseen.

Vierailija
5/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et sitten vanhempaa juttua löytänyt?

Ootpas sä hyväntuulinen

Vierailija
6/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat. Ihmissilmä pystyy tulkitsemaan esimerkiksi kasvoille tulevan varjon ihan toisin kuin kamera. Tavalliset kännykkäkamerat ei myöskään ole mitenkään optimaalisia ihmisten kuvaamiseen.

Peilikuva ei ole yhtä kuin todellisuus. Ja nythän puhuttiin peilikuvasta. Kukaan ei näytä peilikuvassa samalta kuin oikeasti.

Vierailija
7/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tää on monille kova pala. Ollaan totuttu näkemään itsemme peilin kautta ja sitten kun joku kertoo että se ei ole yhtä kuin totuus, alkaa ihan hirveä puolustelu ja kuhina 😁

Vierailija
8/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkee kolmiulotteisen kuvan eli se ei väärennä oikeita mittasuhteita. Valokuva on taas kaksiulotteinen, siitä siis puuttuu syvyyssuunta, mikä väärentää mittasuhteita. Peili myös näyttää värit juuri sellaisina kuin ihmisen silmä näkee ne, valokuvissa värit ovat taas kulahtaneita sen takia, että kuvaa on pakattu tilan säästämiseksi. Sitten värit kulahtavat vielä enemmän jos valokuvan tulostaa pahville.

Vierailija
9/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos olen peilissä upea, mutta kuvissa kamala kääkkä! "Onneksi" tähänkin on tieteellinen selitys :D

Vierailija
10/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, kun mielestäni näytän peilistä suht samalta (toki peilissä väärin päin ja etukamerakuvassa oikein päin piirteet vähän korostuneina ja vähän hoikempana) kuin selfiessä, mutta takakamerakuvassa vai oikealla kameralla kuvattuna aina tolkuton läski pullanaama. 

Eli se oikea kamera kertoo totuuden ja peili valehtelee?

Vierailija
11/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaikissa kuvissani kaunis, riippumatta mistään ja myös peilistä ja videolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan