Miksi te naiset haluatte miehen VAIKKA...
Suurin osa miehistä unelmoi muista naisista kuin omasta rakkaastaan, ja jos joku nuori kaunis neito olisi valmis harrastamaan seksiä, suurin osa miehistä pettäisi epäröimättä. Silti moni nainen haluaa miehen välttämättä!
Kommentit (12)
Kuinkas sinä unohdit tykkänään mainita, että se sukunimikin pitää vaihtaa? Alat käydä vanhaksi!
Koska olisi edes kerran elämässä kiva saada miestä. Vaikka jäisikin lyhytaikaiseksi.
-ikisinkku
Mäkin haaveilen nuorista miehistä ja oon parisuhteessa itseäni vuotta vanhman miehen kanssa. Jos en olisi parisuhteessa, lähtisin heti yhden 22-vuotiaan matkaan.
N27
Miksi te naiset haluatte miehen, vaikka suuri osa naisista unelmoi oikeasti naisista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset haluatte miehen, vaikka suuri osa naisista unelmoi oikeasti naisista.
Jep. Kaikki naiset on biseksuaaleja.
Tykkään keskustella miesten kanssa.
Tällä hetkellä en ole muusta kiinnostunut.
Koska mun mies on ihana. Ja sillä oli myös kaunis sukunimi, jonka sain :)
Eipäs yleistetä.
Olen nainen enkä halua miestä parisuhteeseen.
En ainakaan toistaiseksi.
Riittää yksinolo ja yksi hyvä miesYSTÄVÄ; siinä on miestä elämääni ihan riittävästi.
Draamaa syntyy, vaikkei olla parisuhteessakaan. ;)
tiäks
harmittaakse
mulla on ainakin oikia mies eikä tuammonen palstachatrassukka joka ei muuta saa aikhaa ku päivät pitkät toiine toistaa typerämpiä alotuksi
Mutta suurempi Kysymys on tietenkin se, että miksi mies haluaa naisen, kun se oikeasti haaveilee alfa uroksesta ja adoniksesta, Apn kaltaisten urpojen sijaan.
Jos vaan nykyisestä pääsen jotenkin sovinnolla eroon niin lupaan etten enää ikinä halua vakituista miestä.
No suomalainen uusfemakkokin tarvitsee siittiöitä, laskujen maksajan ja syntipukin.