Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille syntyy marraskuussa tyttövauva:) Sekä mies että minä "tiedettiin" asia jo vuosia ennen raskautta

Vierailija
26.06.2018 |

Tänään kävimme ultrassa ja vauvalla oli kaikki hyvin. Saimme kuulla että marraskuussa perheeseemme syntyy pieni tyttö. :)

Onko muilla ollut vauvan sukupuolesta aina varma olo? Olemme miehen kanssa olleet pian 3 vuotta yhdessä ja alusta asti oudosti tienneet että meille syntyy joku päivä tyttö. Ei sitä osaa sanoin kuvailla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin myös sukupuolet odottaessani tyttöä ja myöhemmin poikaa. En niinkään havainnoinut eroja varsinaisissa raskausoireissa, vaan "fiilis" lapsista kertoi tämän. :)

Vierailija
2/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kait mahdollista! Itsellä tytöstä kovempi pahoinvointi kuin pojasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta minulla oli tämä vahva olo jo ensimmäisistä viikoista lähtien. Myös kaikki sukulaiseni olivat samaa mieltä lapsen sukupuolesta. Kuulemma näytin siltä ettei ollut epäilystäkään. Toisen kanssa en taas osannut yhtään sanoa....

Vierailija
4/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olin aina aivan varma, että olen pienen pojan äiti. Ainakin toistaiseksi lapseni on tyttö. Että yhtä hyvin se olis voinu sullakin olla poitsu. 😘

Vierailija
5/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden suhde kahteen on todennäköisyys arvata oikein.

Vierailija
6/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina arvannut väärin. Sukupuoli on sitten selvinnyt synnytyksessä kun ei ole haluttu tietää. Esikoinen on poika ja kaksi tyttöä hänen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi "tietäjä". Onnittelut sinne! 😀

T. Kahden tytön äiti

Vierailija
8/10 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä 10 lasta ja jos arvaat kaikkien sukupuolet niin siinä on sitten jotain kertomisen arvoista..

Vierailija
9/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhden suhde kahteen on todennäköisyys arvata oikein.

Jep, jokaisella on fifty-fifty mahdollisuus arvata oikein ja sitten kun osuu niin voi sanoa, että minä tiesin. Jos ei osu, asian voi sujuvasti unohtaa.

Vierailija
10/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin kävi vuosi sitten noin, tiedettiin, että tulee tyttö. Ultrassa näkyi tyttö!

Ja marraskuussa syntyi poika. Kuulemma muutama % "ennusteista" menee pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi