Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako mikään käydään kaulaan?

Vierailija
26.06.2018 |

Muutakuin veitsi?

Tajusin kauhukseni että leukani alle on alkanut ilmestymään pieni heltta ja ryppyjä. Ja ikää on vasta 27v.... En ole ikinä tupakoinut ja alkoholiakin olen juonut maltilla(en ole ikinä esim. Ollut kännissä). Sokeria on sitten kulunut vähän enemmän ja stressannut olen melkein koko aikuisikäni.
Tuleeko minulle kamala heltta jo näin nuorena? :( eilen huomasin tämän ja siitä asti ollut mieli maassa.

Olen normaalipainoinen, jopa hoikka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://goo.gl/images/kpYM7w

Kaulani näyttää aikalailla tältä paitsi että tuo ryppy erottuu alhaalta päin, ei niinkään sivusta

Ap

Vierailija
2/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno typo otsikossa muutes:D tarkoitin löysään kaulaan

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. laihaläski? Käytkö salilla? 

Vierailija
4/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän. En käy salilla. Olen vanhemmiten muuttunut pullanaamasta ja pömppömasusta paljon jäntevämmäksi ihan perus lenkkeilyllä ja sillä että vähän on yrittänyt syömisiä katsoa. Olen 170cm ja 16-27v painanut kaikkea 69 ja 52kg väliltä. Nyt 58kg.

Vierailija
5/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei auta käydään kaulaan. Tyldeen kroojuttaan sen sijaan löytyy apu.

Vierailija
6/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän. En käy salilla. Olen vanhemmiten muuttunut pullanaamasta ja pömppömasusta paljon jäntevämmäksi ihan perus lenkkeilyllä ja sillä että vähän on yrittänyt syömisiä katsoa. Olen 170cm ja 16-27v painanut kaikkea 69 ja 52kg väliltä. Nyt 58kg.

Teetkö mitään voimaharjoittelua esim. kotona punnerruksia/kyykkyjä tai ulkona nostelet tukkeja? Jos et, kannattaa se aloittaa ihan terveydenkin vuoksi. Saatko ravinnosta tarpeeksi hyviä rasvoja? Eli syötkö mm. oliiviöljyä, avokadoa, rasvaista kalaa? Sokerin käyttö kannattaa ainakin saada minimiin

Vierailija
7/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö mitään voimaharjoittelua esim. kotona punnerruksia/kyykkyjä tai ulkona nostelet tukkeja? Jos et, kannattaa se aloittaa ihan terveydenkin vuoksi. Saatko ravinnosta tarpeeksi hyviä rasvoja? Eli syötkö mm. oliiviöljyä, avokadoa, rasvaista kalaa? Sokerin käyttö kannattaa ainakin saada minimiin

En oikeastaan. Joskus hyvin satunnaisesti innostun mutta muuten liikuntani on hyötyliikuntaa, koiralenkkejä ja hölkkää. Rasvaa syön kyllä, esim. Pähkinät, avokado, kananmunat yms. Maistuvat. Kalaa en tykkää syödä.

Ap

Vierailija
8/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Saisiko jotain viitettä tähän tutkimukseen, jossa kerrotaan kuinka punnerrukset/kyykyt ja tukkien nostelu vaikuttaa kaulahelttaan? Kiinnostaisi nähdä.

(Siis kuviteltuun helttaan, jota APllä ei ole edes. Älä stressaa, herranjestas)