Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä haukkuu vieraita lapsia, naapurin lapsia, lapsensa ystäviä ja tuttuja lapsia, minkähän takia?

Vierailija
26.06.2018 |

Mikä ihme on, ystäväni on haukkunut siitä lähtien muita lapsia, kun hänen oma lapsensa syntyi. Lapsen päiväkotikavereissa on vikaa, kuka suuttuu liian herkästi, kuka ei huomioi tarpeeksi hänen omaa lastaan, kuka kiukuttelee liikaa, ei käyttäydy ruokapöydässä tarpeeksi hyvin ja kuka milloinkin tönäissyt tai katsonut "väärällä tavalla" hänen lastaan. Hän on haukkunut kaikki lapsensa ystävät, joiden luona hänen lapsensa on käynyt leikkimässä ja lapset, jotka ovat käyneet heillä. Naapureiden lapsissa löytyy itse kussakin jotain vikaa. Hän valittaa muiden lasten edesottamuksista näiden vanhemmille, eikä koskaan hänen mielestään lasten vanhemmat ota tarpeeksi tosissaan, eikä ojenna lapsiaan tarpeeksi.

En ole uskaltanut nähdä tätä ystävääni muutamaan vuoteen lasteni anssa yhdessä, koska pelkään, että valittaa ja etsii vikoja minun lapsistani, eikä lapseni huomioi hänen mielestään tarpeeksi hänen lastaan. Olen katsonut paremmaksi tavata tätä ystävää harvakseltaan ja ilman lapsia. En halua omaa lastani tuollaisen arvostelun kohteeksi. Onneksi välimatkakin on melko pitkä, joten ei tapaamisia ole kovinkaan usein.

Mikähän tuota ihmistä vaivaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen kateellinen äiti, jolla huono itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi