Mitä sellaista transgenderien vessaan tarvitaan, mitä unisex-vessasta puuttuu?
Kun joku transgenderi kysyi Isolta Omenalta, milloin sinne saadaan transgenderille sopivia veskejä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kuukautissuojien roskis pitää poistaa, kun se on loukkaava.
Ihan vakavissani tuota kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku transgenderi kysyi Isolta Omenalta, milloin sinne saadaan transgenderille sopivia veskejä.
Mitä vastasivat? Missä päin Omppua muuten on unisex-vessoja? Käyn siellä viikottain, mutta olen löytänyt vain erillisiä naisten ja miesten vessoja. Poikkeuksena ehkä se kirjaston pikkulastennurkan/neuvolan odotustilan viereinen vessa, joka toimii samalla hoitohuoneena. Sitä ei tosin ole tarkoitettu kuin lapsiperheille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sukupuolensa korjanneella miehellä voi olla kuukautiset. Kuukautissuojien roskiksen poistaminen on loukkaavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sukupuolensa korjanneella miehellä voi olla kuukautiset. Kuukautissuojien roskiksen poistaminen on loukkaavaa!
Kerro ihmeessä, miten.
En minä ainakaan mitään transgender-vessoja kaipaa. Olen transnainen ja käyn naisten vessassa, eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään. Sen oman ulkomuodon eteen on myös pakko tehdä jotain, jos ei halua olla silmätikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä, miten.
Hänellä on edellen kohtu ja vagina, jos niitä ei erikseen ole poistettu. Elinikäinen hormobihoitokaan ei ole pakollinen, vaikka moni sitä haluaakin jatkaa.
Sinne pitää saada miesten pisuaarin tyyppinen kusikaukalo myös muuuunsukupuolisille, etteivät he tuntisi itseään syrjityiksi.
Kaikki vessojen ovet pitää myös poistaa, ettei kukaan tuntisi joutuvansa joukon ulkopuolelle satojen erilaisten mies/nais/muuuu seksuaalisuuksien sekoittaessa harhaisia päitä, niin ettei tiedä pyllistääkö vai polvistuako pään tyhjetessä keltaisista nesteistä ja muusta sinne kasautuneesta kuonasta.