Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Elisan lahjakorttihuijaukseen... :( Vaihdoin liittymät kun minulle luvattiin 40e Prisma-lahjakortti per liittymä, mutta nyt tulikin tieto, että ei lahjakortteja...

Vierailija
26.06.2018 |

ja liittymätkin maksaa luvatun 21 euron sijasta 31 euroa! Miten tuollainen huijaripulju voi saada toimia?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELISAN lahjakortti - taas YKSI PETTYMYS !!! Luvattiin S-lahjakortin 50 € arvoinen, ja tulikin Elisa lahjakortti, soitimme asiakaspalveluun, ja vastaus oli - ainoastaan ja vaan heidän myymälöissä. Joten KIITOS JA NÄKEMIIN haistakaa kukkanen koko ELISA, koko perheeni pois ELISALTA ja heti.

Vierailija
22/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haksahdin myös Elisan huijaukseen. Marketin aulassa myyjä lupasi 40 euron lahjakortin jokaista vaihdettua liittymää kohti, myös lasten. Tätä vielä erikseen kysyin. Vaihdettiin koko perheen liittymät, mutta lahjakortit tuli vain aikuisten liittymistä. Soitin Elisalle ja pahoittelivat vaan, että myyjä oli antanut väärää tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita. Maksoin vuosikausia Elisalle 39 ja risat kuussa, kun olin ottanut veloituksen puhuttujen puheluiden mukaan. Ihmettelin kun summa oli aina sama. Sitten kerran olin sairaana ja en puhunut kuukauden aikana juuri lainkaan. Sama lasku tuli! Tajusin vasta siinä kohtaa tulleeni huijatuksi. Olin asiakkaana monta vuotta, joten he ehtivät k*settaa tuhansia euroja. Oin pienituloinen opiskelija, joten vieläkin vtuttaa!

Vierailija
24/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin liittymäni puhelinmyyjän painostuksesta elisalle. Vanha liittymä lakkasi toimimasta, en ollut saanut mitään uusia sim-kortteja elisalta. Hain uuden liittymän mutta en elisalta. En kuullut elisasta mitään sen jälkeen kunnes tapahtui toinen tapaus: puhelinmyyjä painosti kokeilemaan mokkulaa, ilmaiseksi tietenkin. Ensin tuli postissa puhelinluettelon kokoinen sopimus jossa kas kummaa kerrottiinkin että kokeilu olikin maksullinen ja hakemalla paketin postista hyväksyn ehdot. Jäi paketti hakematta.

Paskaputiikki.

Vierailija
25/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen roska idioottihuijarifirma on kotimaan energia.

Myyjä sanoi että olisi halvempi kuin entinen fortum mutta oli laittanut minulle luvatta viherä energia ja hintatakuun jotka maksoivat tyyliin kympin kuussa.

Näköjään on laillista suomessa myyjän valehdella päin naamaa.

Elisa on elinikäisessä boikotissa tuon elisa viihde kusetuksen jälkeen.

Vierailija
26/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin liittymäni Elisalle Black Fridayna ja luvattu 50 euron S-lahjakortti tuli postissa juuri tällä viikolla. Eli toimii kuten pitää.

No siinä ei kauaa mennyt.

Vierailija
27/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa piikain parkua. Ei siihen ole pakko jäädä huijattavaksi.

Vierailija
29/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtelen Elisan ja moin välillä, ikinä ei ole lasku yli kymmentä euroa kun on joku tarjous menossa ja kun uhkaa loppua vaihdan taas liittymää :D

Vierailija
30/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luvattiin työpaikalla 100 euron lahjakortti Prismaan.

Palkkakuitissa siitä oli pidätetty 31,50 euroa ennakonpidätystä.

Eli sain vain 68,50 euron lahjakortin käytännössä.

Vierailija
31/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia ihan samanlainen huijari. Myymälässä myyjä selitti ihan omiaan, sehän selvisi vasta kun ensimmäinen lasku tuli. Mitään ei muka voi perua, kun sopimus on tehty liikkeessä. Eroon ei pääse, vaikka kaikki on peruttu, mukaan tyrkytetyn digiboksinkin palautin postitse saman tien. Auttaakoohan johon kuluttajaviranomaiselle valittaminen? Miten voi olla mahdollista, ettei sopimusta voi purkaa?

Vierailija
32/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen roska idioottihuijarifirma on kotimaan energia.

Myyjä sanoi että olisi halvempi kuin entinen fortum mutta oli laittanut minulle luvatta viherä energia ja hintatakuun jotka maksoivat tyyliin kympin kuussa.

Näköjään on laillista suomessa myyjän valehdella päin naamaa.

Elisa on elinikäisessä boikotissa tuon elisa viihde kusetuksen jälkeen.

Elisa Viihde on puhallus: vähän leipää ja sirkushuveja (tulos tai ulos) geelitukkaorjille, sikariportaalle massit.

Vierailija
33/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut vaihtaa uuteen puhelimeeni sim-korttia. Ohi kulkiessani pyysin Telian liikkeestä apua (minulla siis Telian liittymä). Sain hyvää ja ystävällistä palvelua, asia hoitui. Vasta sen jälkeen myyjä sanoi, että se maksaa sitten 5e ja veloitetaan puhelinlaskussa! No hupsista! Miten tuon olisi voinut perua? Jos olisin vaatinut ottamaan sim-kortin pois puhelimestani, olisi varmaan lisännyt toiset 5e laskulle.

Vierailija
34/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osannut vaihtaa uuteen puhelimeeni sim-korttia. Ohi kulkiessani pyysin Telian liikkeestä apua (minulla siis Telian liittymä). Sain hyvää ja ystävällistä palvelua, asia hoitui. Vasta sen jälkeen myyjä sanoi, että se maksaa sitten 5e ja veloitetaan puhelinlaskussa! No hupsista! Miten tuon olisi voinut perua? Jos olisin vaatinut ottamaan sim-kortin pois puhelimestani, olisi varmaan lisännyt toiset 5e laskulle.

Tavaran tai palvelun todellinen hinta pitää kertoa aina ENNEN ostopäätöstä, muuten ei voi rahastaa!

Vierailija
36/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijareita. Maksoin vuosikausia Elisalle 39 ja risat kuussa, kun olin ottanut veloituksen puhuttujen puheluiden mukaan. Ihmettelin kun summa oli aina sama. Sitten kerran olin sairaana ja en puhunut kuukauden aikana juuri lainkaan. Sama lasku tuli! Tajusin vasta siinä kohtaa tulleeni huijatuksi. Olin asiakkaana monta vuotta, joten he ehtivät k*settaa tuhansia euroja. Oin pienituloinen opiskelija, joten vieläkin vtuttaa!

Tässä syytä katsoa jo itsekin peiliin jos ei vuosikausiin katso laskujaan ja päivitä sopimuksia.

Vierailija
37/49 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eki kirjoitti:

Tämä Elisan lahjakorttikupru jatkuu muuten edelleen.

Minulla lahjakorttilupaus täyttää nyt kesällä vuoden.

Sen kunniaksi vien asian kuluttaja-asiamiehelle.

Olen nimittäin 5-6 kertaa asiasta Elisalta kysellyt ja aina on luvattu, että ihan kohta se kortti sieltä tulee.

Marketin aulassa houkutuslinnut kauppasivat liittymää ja 30 euron lahjakortti luvatttiin myös.

En ikinä ota mitään kontaktia kaupustelijoihin, varsinkaan kaupoissa ja joka kerta kun kaupustelija tulee selittämään rämppään punaistanaamaa riittävästi asiakastyytyväisyys koneessa.

Olen gigantistakin kävellyt vit#uun ja jättänyt kaikki ostokset tiskille kun eivät ole ymmärtäneet etten kaipaa mitään pakkomyyntiä.

38/49 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia ihan samanlainen huijari. Myymälässä myyjä selitti ihan omiaan, sehän selvisi vasta kun ensimmäinen lasku tuli. Mitään ei muka voi perua, kun sopimus on tehty liikkeessä. Eroon ei pääse, vaikka kaikki on peruttu, mukaan tyrkytetyn digiboksinkin palautin postitse saman tien. Auttaakoohan johon kuluttajaviranomaiselle valittaminen? Miten voi olla mahdollista, ettei sopimusta voi purkaa?

Myymälässä tehdyissä sopimuksissa ei ole 14vrk peruutusoikeutta, sillä se koskee etämyyntiä. Myymälässä sopimus käydään läpi paikan päällä ja toki tässä kohtaa on tarkoitus varmistua siitä, ettei kummallekaan osapuolelle ole siinä epäselvyyksiä ja sopimus hyväksytään. Jos lasku kuitenkin eroaa siitä, mitä on myymälässä puhuttu ja sopimuksessa lukee niin mielellään tämä korjataan kuntoon! Suosittelen tästä olemaan vielä asiakaspalveluumme yhteydessä. 

//Joonas L.

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
39/49 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin nauraa Ap:lle. Ain kannattais tarkistaa...

40/49 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta, että meidän liittymissämme on hinnastossa sim-kortin vaihtomaksu 5e olemassa. Tästä tulisi kylläkin mainita ennen kortin vaihtoa myymälässäkin, joten pahoittelut tästä ettei niin toimittu. Voit olla tästä vielä asiakaspalveluumme yhteydessä, josta voidaan katsoa laskuasiaa vielä uusiksi.

//Joonas L. 

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän