Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Elisan lahjakorttihuijaukseen... :( Vaihdoin liittymät kun minulle luvattiin 40e Prisma-lahjakortti per liittymä, mutta nyt tulikin tieto, että ei lahjakortteja...

Vierailija
26.06.2018 |

ja liittymätkin maksaa luvatun 21 euron sijasta 31 euroa! Miten tuollainen huijaripulju voi saada toimia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinfirmat ovat toinen toistaan kamalampia asiakkaiden huijaamisessa. Pitäis varmaan ostaa niiden osakkeita ja luopua kännykästä niin johan alkaisi varallisuus kertyä.

Vierailija
2/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekemistä elisalla ja prismalla on toistensa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan myyjä lupasi minulle Prisman lahjakortit, en tiedä miksi. Kohta pitää vissiin boikotoida jo Prismaakin, koska tekevät yhteistyötä tuollaisen hämäräperäisen puhelinfirman kanssa.

Vierailija
4/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no kai sä voit perua sopimuksen jos se ei ole se mikä sovittiin?

Vierailija
5/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset saakaan lahjakorttia?

Vierailija
6/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan muuten päällekäyvä kaupittelijakin.

Vierailija
7/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikset saakaan lahjakorttia?

Tätä minäkin ihmettelen. Me vaihdoimme viime syksynä koko perhe ja saatiin 120€ lahjakortti Prismaan. Tuli heti kun oli maksettu ensimmäinen lasku. Ja ihan toimivia ovat.

Vierailija
8/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se lahjakortti luvattiin suullisesti! Laitoin nimen paperiin ja mies sanoi, että lahjakortti tulee heti kun olen vaihtanut sim-kortin. No ei tullut eikä kuulemma tulekaan.

Vierailija
9/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sieltä Elisalta soitettiin muutama viikko sen jälkeen kun tuosta siirrosta oli sovittu, ja sanottiin, että hinta on kympin enemmän kuin piti olla, eikä Prisma-lahjakorttia tule. Noh, muistanpahan seuraavalla kerralla varoa myyntimiehiä. Kun vielä jostain saisi muutaman euron karvalakkisopparin ilman mitään mukavuuksia...

Vierailija
10/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne liikkeeseen ja annat suoraa palautetta sinne. Ei ne siellä palvelunumerossa tiedä missä liikkessä kukakin VilleJarmoKalle on mitäkin sulle lupaillut.

Vierailija
11/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sinne liikkeeseen ja annat suoraa palautetta sinne. Ei ne siellä palvelunumerossa tiedä missä liikkessä kukakin VilleJarmoKalle on mitäkin sulle lupaillut.

No pitäisi kyllä mielestäni tietää! Saako sellaista luvata, mitä ei voi toimittaa?

Vierailija
12/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Elisan lahjakorttikupru jatkuu muuten edelleen.

Minulla lahjakorttilupaus täyttää nyt kesällä vuoden.

Sen kunniaksi vien asian kuluttaja-asiamiehelle.

Olen nimittäin 5-6 kertaa asiasta Elisalta kysellyt ja aina on luvattu, että ihan kohta se kortti sieltä tulee.

Marketin aulassa houkutuslinnut kauppasivat liittymää ja 30 euron lahjakortti luvatttiin myös.

Vierailija
13/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut lahjakortit. Sopimuksessa on lukenut, että tulee ekan laskun jälkeen. Ja on tullut. Ei nyt heti seuraavana päivänä, mutta ehkä kk päästä laskun maksamisesta.

Mutta eikö sinun sopimuksessa ole mitään tietoa laitettu hinnasta tai lahjakortista? Miten ihmeessä hyväksyit erilaisen sopimuksen, kuin suullisesti oli sovittu

Vierailija
14/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se lahjakortti luvattiin suullisesti! Laitoin nimen paperiin ja mies sanoi, että lahjakortti tulee heti kun olen vaihtanut sim-kortin. No ei tullut eikä kuulemma tulekaan.

Jaa kasvotusten, no se onkin sitten vähän hankalampi todistaa. Kannattaisi aina nauhottaa keskustelut jos puhuu kasvotusten myyjän kanssa.

Vierailija
15/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sieltä Elisalta soitettiin muutama viikko sen jälkeen kun tuosta siirrosta oli sovittu, ja sanottiin, että hinta on kympin enemmän kuin piti olla, eikä Prisma-lahjakorttia tule. Noh, muistanpahan seuraavalla kerralla varoa myyntimiehiä. Kun vielä jostain saisi muutaman euron karvalakkisopparin ilman mitään mukavuuksia...

Elisan latausliittymä on edullinen. Siinä ei ole mitään kuukausimaksua ja maksetaan vain soitetut puhelut ja tekstarit, ei ole nettiä. Itsellä on sellainen omassa liittymässä, jota en juuri käytä, koska asiat tulee hoidettu työsuhdepuhelimella. Liittymä on ollut käytössä nyt 17kk ja maksanut tähän mennessä alle 3€. Liittymään pitää ladata 10€ kahden vuoden välein, jotta se pysyy voimassa.

Vierailija
16/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä niillä pitäisi olla toistensa kanssa? Elisa tarjosi liittymän kylkiäisenä lahjakorttia prismaan ei prisma.

Vierailija
17/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on perseestä. Nosti vuodenvaihteen jälkeen liittymäni hintaa ilman ennakkovaroitusta. Näin vasta kuun lopulla laskussa. Tarjoushinta oli sovittu jo viime marraskuussa liikkessä ja siitä oli myös todiste. En alkanut tappelemaan paskapuljun kanssa vaan vaihdoin toiseen firmaan, jossa edullinen liittymä. Sitten alkoi rummurus Elisalta että hekin tarjoavat samaan hintaan! Varmaan neljä tekstaria asiasta. Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
18/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa nyt hyvät ihmiset halpa Moi ja unohtakaa sonerat ja elisat ja telisat.

Vierailija
19/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uusin liittymäni ja luvattiin S-ryhmän lahjakortti Elisalta. Tämä tapahtui marraskuussa. En vieläkään ole saanut lahjakorttia, vaikka olen laskuni maksanut jne.. Laitoin viestiä ja sanottiin että se on lähtenyt, mutta ei ole näkynyt. Lieköhän edes lähettävät tai lähettäisivät jos ei ole yhteydessä sinne.

Vierailija
20/48 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin liittymäni Elisalle Black Fridayna ja luvattu 50 euron S-lahjakortti tuli postissa juuri tällä viikolla. Eli toimii kuten pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä