Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies koskettelee koko ajan

Vierailija
26.06.2018 |

Jos kiellän lopettaa pariksi minuutiksi ja jatkaa sitten.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosketteleeko lollottimia ja pimppaa myös. Perseen mainitsit jo. Ehkä se laskee hänen stressitasoaan, ilman koskettelua olisi pakko olla jokin muu sijaistoiminta, tupakointi, pakkoliikkeet tms.

Koskettelee kyllä niitäkin. Pimppaa ei tosin kuin silloin kun olemme kahdestaan.

-ap

Olisit käynyt panemassa sitä vessassa tai muutoin jossain sivummalla. Niin minä teen.

Vierailija
22/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourase itse jämäkästi sen kasseista ja väännä kulkusia niin, että tulee kunnon äänenavaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosketteleeko lollottimia ja pimppaa myös. Perseen mainitsit jo. Ehkä se laskee hänen stressitasoaan, ilman koskettelua olisi pakko olla jokin muu sijaistoiminta, tupakointi, pakkoliikkeet tms.

Koskettelee kyllä niitäkin. Pimppaa ei tosin kuin silloin kun olemme kahdestaan.

-ap

No se on kyllä ikävää, jos tissejä puristaa sukujuhlissa just kun on itse keskustelemassa Martta-tädin kanssa tämän peräpukamista. Muuten pitäisin koskettelua sukujuhlissakin ihanana. Ja tisseistäkin voisi puristaa, mutta se pitäisi tehdä silleen salaa. Sehän just tekee hyvän fiiliksen.

En todellakaan haluaisi että sukujuhlissa puristeltaisiin.

Vierailija
24/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I4NI kirjoitti:

Kourase itse jämäkästi sen kasseista ja väännä kulkusia niin, että tulee kunnon äänenavaus.

En kyllä tuollaista tee.

-ap

Vierailija
25/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on moneen lähtöön. Täällä monet valittavat koskettelun puutetta. Myös tolkutetaan, että naiset tarvitsevat pitempää lämmittelyä pitkin päivää, että haluavat sitten seksiäkin. Sääliksi käy miestäsi. Pikku hiljaa vastustus aiheuttaa vetäytymisen, ja sitten olet tyytyväinen, kun ei koskettele.

Vierailija
26/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on moneen lähtöön. Täällä monet valittavat koskettelun puutetta. Myös tolkutetaan, että naiset tarvitsevat pitempää lämmittelyä pitkin päivää, että haluavat sitten seksiäkin. Sääliksi käy miestäsi. Pikku hiljaa vastustus aiheuttaa vetäytymisen, ja sitten olet tyytyväinen, kun ei koskettele.

Enemmän huolettaisi jos vastusteleva nainen olisi turn on.

Vierailija
27/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepusta nipistäminen on välittämistä ja piristää päivää 😉

Vierailija
28/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen.

T: Pystyynkuolleessa avioliitossa elävä, kosketusta janoava mamma

Vierailija
29/33 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen.

T: Pystyynkuolleessa avioliitossa elävä, kosketusta janoava mamma

Vierailija
30/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän huolettaisi jos vastusteleva nainen olisi turn on.

Kenelle ei ole?

Vierailija
31/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kylmä(h/k)kö?

Vierailija
32/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Mä näkisin että tää on ainoa vaihtoehto, kun kyseessä on tällainen täydellinen rajattomuus ja kunnioituksen puute.

Vierailija
33/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko kylmä(h/k)kö?

Mitä kylmää siinä on jos ei halua olla ihan jatkuvasti lääpittävänä, jopa epäsopivalla tavalla muiden ihmisten nähden? Ei se tarkoita ettei halua ollenkaan kosketusta.