Mies koskettelee koko ajan
Jos kiellän lopettaa pariksi minuutiksi ja jatkaa sitten.
Kommentit (33)
Kourase itse jämäkästi sen kasseista ja väännä kulkusia niin, että tulee kunnon äänenavaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketteleeko lollottimia ja pimppaa myös. Perseen mainitsit jo. Ehkä se laskee hänen stressitasoaan, ilman koskettelua olisi pakko olla jokin muu sijaistoiminta, tupakointi, pakkoliikkeet tms.
Koskettelee kyllä niitäkin. Pimppaa ei tosin kuin silloin kun olemme kahdestaan.
-ap
No se on kyllä ikävää, jos tissejä puristaa sukujuhlissa just kun on itse keskustelemassa Martta-tädin kanssa tämän peräpukamista. Muuten pitäisin koskettelua sukujuhlissakin ihanana. Ja tisseistäkin voisi puristaa, mutta se pitäisi tehdä silleen salaa. Sehän just tekee hyvän fiiliksen.
En todellakaan haluaisi että sukujuhlissa puristeltaisiin.
I4NI kirjoitti:
Kourase itse jämäkästi sen kasseista ja väännä kulkusia niin, että tulee kunnon äänenavaus.
En kyllä tuollaista tee.
-ap
Ihmisiä on moneen lähtöön. Täällä monet valittavat koskettelun puutetta. Myös tolkutetaan, että naiset tarvitsevat pitempää lämmittelyä pitkin päivää, että haluavat sitten seksiäkin. Sääliksi käy miestäsi. Pikku hiljaa vastustus aiheuttaa vetäytymisen, ja sitten olet tyytyväinen, kun ei koskettele.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on moneen lähtöön. Täällä monet valittavat koskettelun puutetta. Myös tolkutetaan, että naiset tarvitsevat pitempää lämmittelyä pitkin päivää, että haluavat sitten seksiäkin. Sääliksi käy miestäsi. Pikku hiljaa vastustus aiheuttaa vetäytymisen, ja sitten olet tyytyväinen, kun ei koskettele.
Enemmän huolettaisi jos vastusteleva nainen olisi turn on.
Pepusta nipistäminen on välittämistä ja piristää päivää 😉
Olen kateellinen.
T: Pystyynkuolleessa avioliitossa elävä, kosketusta janoava mamma
Olen kateellinen.
T: Pystyynkuolleessa avioliitossa elävä, kosketusta janoava mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huolettaisi jos vastusteleva nainen olisi turn on.
Kenelle ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Mä näkisin että tää on ainoa vaihtoehto, kun kyseessä on tällainen täydellinen rajattomuus ja kunnioituksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko kylmä(h/k)kö?
Mitä kylmää siinä on jos ei halua olla ihan jatkuvasti lääpittävänä, jopa epäsopivalla tavalla muiden ihmisten nähden? Ei se tarkoita ettei halua ollenkaan kosketusta.
Olisit käynyt panemassa sitä vessassa tai muutoin jossain sivummalla. Niin minä teen.