Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi järkevämpää? Työttömänä lomailu koko ikänsä vai 40 vuotta oravanpyörää?

Vierailija
26.06.2018 |

Järkielämää mä metsästän...

Kumpi järkevämpää? Työttömänä lomailu koko ikänsä vai 40 vuotta oravanpyörää?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tarpeeksi rahaa, niin toki jäisin pois työelämästä. Mutta niillä tukirahoilla ei kovin pitkälle lähdetä, varsinkin jos on lapsia. Ja toisaalta lomaa arvostaa enemmän, kun sitä on vain silloin tällöin.

Vierailija
2/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kyllä ihme juttuja, että lomaa arvostaa enemmän kun sitä on niin harvoin. Voi luoja mitä itsensä kusettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis saanut ison summan rahaa kuten perinnön tai lottovoiton, kun nuo ovat vaihtoehdot?

Vierailija
4/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työtön lomailee, noin jos ihan kirjaimellisesti asia otetaan?

Vierailija
5/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 vuotta lasten kanssa kotona ja edes viikonloput ei tuntunut viikonlopuilta kun kaikki oli tasapaksua mössöä, jossa viikonpäivät ei eronneet toisistaan lainkaan.

Kyllä mielummin valitsisin 40 vuotta oravanpyörää, kuin 40 vuotta kotona vähällä rahalla oleilua.

Vierailija
6/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on tietenkin yksilöllistä. Itse lomailen jo neljättä vuotta putkeen siten, että käyn nukkumaan ja herään milloin huvittaa. Teen hereillä ollessani mitä huvittaa. En tee töitä. Eli aika tavanomainen lomailutyyli mielestäni. Lomani pituus (loppuikä) on erottuva tekijä peruslomasta.

Vierailija
7/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 3 vuotta lasten kanssa kotona ja edes viikonloput ei tuntunut viikonlopuilta kun kaikki oli tasapaksua mössöä, jossa viikonpäivät ei eronneet toisistaan lainkaan.

Kyllä mielummin valitsisin 40 vuotta oravanpyörää, kuin 40 vuotta kotona vähällä rahalla oleilua.

No just. Lasten kanssa oleminen ei ole mitään nautinnollista lomaelämää. Sun pitäis päästä nauttimaan ihan oikeasta työttömän lomailusta, johon ei kuulu epämiellyttäviä asioita kuten lastenhoito.

Vierailija
8/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Eihän sitä työttömän tarvitse lomaillakaan erikseen, kun työtön on lomalla kaiken aikaa.

Jos matkalle lähtee, niin se tuntuukin työttömästä ihan työltä!:D Välttelen pitkiä hotellilomia ja ulkomaille jonnekin rantalomalle en edes kaipaa, mulle riittää uimarantaelämä mökkeilyineen  täällä Suomessakin.

Sitä paitsi sosiaalisena ihmisenä haluan tavata suomea juttelevia omia läheisiä ja kaukaisempia sukulaisiamme enemmän kesäaikaan täällä kotimaassani, ja eikä tarvitse englantia vääntää jossain turistirysässä ulkomailla vierasmaalaisten tuntemattomien ihmisten kanssa.

Vierailija
9/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtynyt työttömänä ja pidän työstäni. Lisäksi pidän siitä, että ansaitsen rahaa jolla voin ostaa ja harrastaa monenlaista mukavaa, mihin työttömällä ei ole varaa, ellei lasketa näitä av:n vakiokävijöitä jotka elää sijoitusasuntojensa tuotolla ja säästöjen koroilla ;)

Eli olen mieluummin vielä ainakin 15 vuotta työelämässä, ja sitten kun asunto on maksettu ja 60v alkaa lähestyä, voisin kuvitella että jäisin mielelläni ehkä pois töistä. Tai sitten en :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä