Miksi mies ei laita sähköpostia tai tekstaria?
Kommentit (34)
Olen lähdössä reissuun ensi kuussa. Ajattelin, etten pidä yhteyttä ollenkaan reissun aikana ja pysyn lujana myös reissun jälkeen. Saa etsiä jonkun muun! -ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä vie elämänilon ihan täysin. En jaksa mitään, enkä jaksa kiinnostua mistään. Välillä yritän tsempata, mutta on koko ajan paha olo. Helpottaisiko, jos unohtaisin tuo ihmisen? Etsiköön sitten jonkun paremman! 😁 -ap
Ala elää omaaelämääsi, älä oke riippuvainen hänestä - sekin voi miestä ahdistaa jos kokee että olet hänen "elämänsä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko sanoa sillä, että on pakko lopettaa, koska en yksinkertaisesti enää jaksa? Olen ollut äärirajoilla tämän suhteen jo vuosia. Olen ihan loppu nyt. -ap
No siis perinteisistihän sitä kysytään suoraan että missä mennään suhteessa ja kannattaako tähän enää panostaa enempiä. Voihan se toki kärsiä jostain masennuksen tai jännityksen tapaisesta ettei yksinkertaisesti pysty ottamaan omasta puolesta yhteyttä, mutta kyllähän sitä kannattaa ottaa tilanteesta selko ennen kuin vaan lyö hanskat tiskiin.
On sanonut, että on ollut masennusta ja jännittää. Ymmärrän, että tapaaminen on vaikeaa... mutta että sähköpostin lähettäminen... Tiedän, että pystyy laittamaan sähköpostia muille ja myös soittelemaan. 🤔 Eli tämä johtuu siitä, ettei kiinnosta tarpeeksi. Ja tietää, että voi roikottaa minua mukana ilman että tarvitsee laittaa sp:a. -ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoo olevansa kiinnostunut, muttei laita? Mistä johtuu? -ap
Siitä, ettei hän todellisuudessa ole riittävän kiinnostunut sinusta. Teot kertovat paremmin totuuden kuin tyhjät sanat.
Usko hyvällä ja jätä mies rauhaan. Hän vain pitää sinua lieassa helpon sänkyseuran varalta.
Mikä tässä nyt on ap epäselvää? Yksinkertaisesti miestä ei kiinnosta, eukä hänellä ole munaa kakistaa sitä ulos. Vaihtoehtoisesti nysväke, joka ei osaa/viitsi/välitä jne. Dumppaa se ja eteenpäin.
Miten pystyisin keskittymään muihin asioihin ja ennen kaikkea ajattelemaan, ettei elämä ole pilalla? Tuntuu, että on. Ja kaikki ihmissuhteet ovat olleet huonoja valintoja. Minulla ei ole muita ihmissuhteita kuin tämä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyisin keskittymään muihin asioihin ja ennen kaikkea ajattelemaan, ettei elämä ole pilalla? Tuntuu, että on. Ja kaikki ihmissuhteet ovat olleet huonoja valintoja. Minulla ei ole muita ihmissuhteita kuin tämä. -ap
Rakenna ensin hyvä ihmissuhde itses kanssa. "Ole sellainen ihminen jota voisit deittailla". Olet liian riippuvainen mitättömistä suhteista, tai niiden aluista. Luultavasti olet lapsena kokenut turvattomuutta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakenna ensin hyvä ihmissuhde itses kanssa. "Ole sellainen ihminen jota voisit deittailla". Olet liian riippuvainen mitättömistä suhteista, tai niiden aluista. Luultavasti olet lapsena kokenut turvattomuutta tms.
Siihen menisi vuosia. 😌 -ap
Voi mikä reppana ap.
Voimia jatkoon!
Miten hyvä ihmissuhde itsensä kanssa saadaan?
No siis perinteisistihän sitä kysytään suoraan että missä mennään suhteessa ja kannattaako tähän enää panostaa enempiä. Voihan se toki kärsiä jostain masennuksen tai jännityksen tapaisesta ettei yksinkertaisesti pysty ottamaan omasta puolesta yhteyttä, mutta kyllähän sitä kannattaa ottaa tilanteesta selko ennen kuin vaan lyö hanskat tiskiin.