Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei laita sähköpostia tai tekstaria?

Vierailija
26.06.2018 |

Mitä mahdollisia syitä voi olla?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko sanoa sillä, että on pakko lopettaa, koska en yksinkertaisesti enää jaksa? Olen ollut äärirajoilla tämän suhteen jo vuosia. Olen ihan loppu nyt. -ap

No siis perinteisistihän sitä kysytään suoraan että missä mennään suhteessa ja kannattaako tähän enää panostaa enempiä. Voihan se toki kärsiä jostain masennuksen tai jännityksen tapaisesta ettei yksinkertaisesti pysty ottamaan omasta puolesta yhteyttä, mutta kyllähän sitä kannattaa ottaa tilanteesta selko ennen kuin vaan lyö hanskat tiskiin.

Vierailija
22/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä reissuun ensi kuussa. Ajattelin, etten pidä yhteyttä ollenkaan reissun aikana ja pysyn lujana myös reissun jälkeen. Saa etsiä jonkun muun! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vie elämänilon ihan täysin. En jaksa mitään, enkä jaksa kiinnostua mistään. Välillä yritän tsempata, mutta on koko ajan paha olo. Helpottaisiko, jos unohtaisin tuo ihmisen? Etsiköön sitten jonkun paremman! 😁 -ap

Ala elää omaaelämääsi, älä oke riippuvainen hänestä - sekin voi miestä ahdistaa jos kokee että olet hänen "elämänsä"

Vierailija
24/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miestä ei kiinnosta.

Vierailija
25/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko sanoa sillä, että on pakko lopettaa, koska en yksinkertaisesti enää jaksa? Olen ollut äärirajoilla tämän suhteen jo vuosia. Olen ihan loppu nyt. -ap

No siis perinteisistihän sitä kysytään suoraan että missä mennään suhteessa ja kannattaako tähän enää panostaa enempiä. Voihan se toki kärsiä jostain masennuksen tai jännityksen tapaisesta ettei yksinkertaisesti pysty ottamaan omasta puolesta yhteyttä, mutta kyllähän sitä kannattaa ottaa tilanteesta selko ennen kuin vaan lyö hanskat tiskiin.

On sanonut, että on ollut masennusta ja jännittää. Ymmärrän, että tapaaminen on vaikeaa... mutta että sähköpostin lähettäminen... Tiedän, että pystyy laittamaan sähköpostia muille ja myös soittelemaan. 🤔 Eli tämä johtuu siitä, ettei kiinnosta tarpeeksi. Ja tietää, että voi roikottaa minua mukana ilman että tarvitsee laittaa sp:a. -ap

Vierailija
26/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo olevansa kiinnostunut, muttei laita? Mistä johtuu? -ap

Siitä, ettei hän todellisuudessa ole riittävän kiinnostunut sinusta. Teot kertovat paremmin totuuden kuin tyhjät sanat.

Usko hyvällä ja jätä mies rauhaan. Hän vain pitää sinua lieassa helpon sänkyseuran varalta.

Vierailija
27/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ap epäselvää? Yksinkertaisesti miestä ei kiinnosta, eukä hänellä ole munaa kakistaa sitä ulos. Vaihtoehtoisesti nysväke, joka ei osaa/viitsi/välitä jne. Dumppaa se ja eteenpäin.

Vierailija
28/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. -ap

Vierailija
29/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyisin keskittymään muihin asioihin ja ennen kaikkea ajattelemaan, ettei elämä ole pilalla? Tuntuu, että on. Ja kaikki ihmissuhteet ovat olleet huonoja valintoja. Minulla ei ole muita ihmissuhteita kuin tämä. -ap

Vierailija
30/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyisin keskittymään muihin asioihin ja ennen kaikkea ajattelemaan, ettei elämä ole pilalla? Tuntuu, että on. Ja kaikki ihmissuhteet ovat olleet huonoja valintoja. Minulla ei ole muita ihmissuhteita kuin tämä. -ap

Rakenna ensin hyvä ihmissuhde itses kanssa. "Ole sellainen ihminen jota voisit deittailla". Olet liian riippuvainen mitättömistä suhteista, tai niiden aluista. Luultavasti olet lapsena kokenut turvattomuutta tms.

Vierailija
31/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakenna ensin hyvä ihmissuhde itses kanssa. "Ole sellainen ihminen jota voisit deittailla". Olet liian riippuvainen mitättömistä suhteista, tai niiden aluista. Luultavasti olet lapsena kokenut turvattomuutta tms.

Siihen menisi vuosia. 😌 -ap

Vierailija
32/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä reppana ap.

Voimia jatkoon!

Vierailija
33/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, sellainen olen. 😟

Vierailija
34/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvä ihmissuhde itsensä kanssa saadaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän