Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Olisitko otettu jos saisit naiselta sellaisen viestin

Vierailija
26.06.2018 |

että kostuu sun ajattelemisesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lukemattomia kertoja, enkä siitä nyt varsinaisesti otettu osaa olla. Tokihan se ihan mukavalta tuntuu, jos nainen sellainen joka kiinnostaa.

Vierailija
2/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lukemattomia kertoja, enkä siitä nyt varsinaisesti otettu osaa olla. Tokihan se ihan mukavalta tuntuu, jos nainen sellainen joka kiinnostaa.

Lähettääkö joku nainen muka tuollaista viestiä,jos ei ole varma vastapuolen kiinnostuksesta..En kyllä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettääkö joku nainen muka tuollaista viestiä,jos ei ole varma vastapuolen kiinnostuksesta..En kyllä usko.

No kyllähän noita riittää. Suhteissa mielenkiinto vaihtelee eri osapuolilla ja eri aikoina. Alkuun on saattanut sitä intohimoa olla paljonkin, mutta pikkuhiljaa hiipunut syystä jos toisestakin. Toisella se intohimo taas voi jatkua suhteen loppuun saakka ja vielä pitkälle sen jälkeenkin. Olen minä saanut  vielä monta kuukautta suhteen jälkeenkin viestejä, että haluaisin edelleen sinua, vaikka lähettäjälle on varsin selväksi tehty suhteen päättymishetkellä, että tämä oli tässä, eikä jatku enää koskaan. Meitä mahtuu todella moneen junaan, ei kai se sinulle voi mikään yllätys olla?

Vierailija
4/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu kyllä. Kiihottaisi itseäkin ;)

Vierailija
5/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä tulisi. Jos puolisolta tulisi kesken päivän, niin olisin otettu. Jos taas äitiltä, niin en.

Vierailija
6/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin lähettäjästä.

Vierailija
7/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin pilana.

Vierailija
8/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän noita riittää. Suhteissa mielenkiinto vaihtelee eri osapuolilla ja eri aikoina. Alkuun on saattanut sitä intohimoa olla paljonkin, mutta pikkuhiljaa hiipunut syystä jos toisestakin. Toisella se intohimo taas voi jatkua suhteen loppuun saakka ja vielä pitkälle sen jälkeenkin. Olen minä saanut  vielä monta kuukautta suhteen jälkeenkin viestejä, että haluaisin edelleen sinua, vaikka lähettäjälle on varsin selväksi tehty suhteen päättymishetkellä, että tämä oli tässä, eikä jatku enää koskaan. Meitä mahtuu todella moneen junaan, ei kai se sinulle voi mikään yllätys olla?

Niin, eli kyse on siitä, että kahdella henkilöllä on joko ollut tai on jonkinlainen suhde. En edelleenkään usko, että kukaan nainen lähettää tuollaista viestiä jollei henkilöillä joko ole ollut, tai on parhaillaan, takuuvarma molemminpuolinen kiinnostus.

Vierailija
9/9 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up