Netflixissä pelkästään teinisarjoja. :(
Zombeja, High School finnien puristelua ja muuta scifihömppää. Ei löydy mitään aikuiseen (>30v) makuun. Tuntuu, että maksan turhasta.
Kommentit (35)
Olen koittanut useaa sarjaa seurata, mutta kun on niin paksua teinidraamaa ettei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sitten vissiin aikuisten versio Netflixistä, koska mä kyllä löydän katsottavaa.
Terveisin 44 vuotias
Jotkut aikuiset ovatkin retardien tasolla. Äänestä vaan persuja ja pidä Twiligthiä lemppariklassikkokirjanasi, ei se tai muka näppärästi uliseminen mammapalstalla tee sinusta yhtään fiksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sitten vissiin aikuisten versio Netflixistä, koska mä kyllä löydän katsottavaa.
Terveisin 44 vuotias
Jotkut aikuiset ovatkin retardien tasolla. Äänestä vaan persuja ja pidä Twiligthiä lemppariklassikkokirjanasi, ei se tai muka näppärästi uliseminen mammapalstalla tee sinusta yhtään fiksumpaa.
Sinäpä se vasta kypsältä ja tasapainoiselta vaikutatkin.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 44 vuotias
Taidat olla rouvapissis.
Ainakin joka sarjassa tuntuu olevan pääosissa joku homo- tai lesbopari tms.
Ei netflix olekaan ikäisiäsi mummoja varten.
Eikös scifi ole älyköille, ei normaaleille teineille?
Vierailija kirjoitti:
Zombeja, High School finnien puristelua ja muuta scifihömppää. Ei löydy mitään aikuiseen (>30v) makuun. Tuntuu, että maksan turhasta.
Aikuisviihdekanavat ovat erikseen.
Juuri katsoin Marcellan uuden kauden ja Safen. En usko, että teinit tykkäis. Seuraavaksi ajattelin katsoa espanjalaisen (?) Sunnuntain sairaus-elokuvan. Jos jotain teiniä sellainen kiinnostaa niin huh huh, on teinit muuttuneet sitten omien teinivuosien.
Marcella, Sniffer, Jac Taylor, Salainen Metsä, River, Paranoid, The Betchley Circle, Strange Empire, Rajalla, The Fall, Kova Linja, Marco Polo, Salvation (Scifi toki).
Tuossa noin ensialkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin joka sarjassa tuntuu olevan pääosissa joku homo- tai lesbopari tms.
Mistä löydät tälläisiä sarjoja sieltä? Haluisin katsoa just tälläisiä sarjoja, mutta tuntuu olevan kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 44 vuotias
Sinäpä se vasta kypsältä ja tasapainoiselta vaikutatkin.
Ja vajakin ulina vain jatkuu. Ottaa varmaan koville kun kuulee totuuden, muttei äly riitä sitä sisäistämään. Ulise vain pikkupersu, me muut ei ehditä kun käydään töissä :)
Oletko ap joskus kuullut sellaisesta asiasta kuin kirjallisuus?
Vaihda HBO Nordiciin ja katso Handmaid's Talea
AP on viherälykkö wannabe, joka yrittää esittää fiksua mollaamalla persuja. Ennakkoluuloinen ja ilmeisen sivistymätön.
Siis maisterisainesta.
Mitä sää oikee höpötät? Siellä on ehkä yksi tai kaksi zombiaiheista sarjaa, minä ainaki löydän paljon katseltavaa sieltä ja olen myös +30v, sinä oot vaan vattupäätiukkis...
Vierailija kirjoitti:
Eikös scifi ole älyköille, ei normaaleille teineille?
Jos ne olisivat älyköille luulis että he viitsisivät ottaa selvää edes perusfysiikasta kun tekevät noita ohjelmia. Todella rasittavaa kun tehdään scifiä jossa puhutaan tieteestä ja käsikirjoittaessa ei ymmärretty edes peruskoulun fysiikkaa.
Terveisin 44 vuotias