Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixissä pelkästään teinisarjoja. :(

Vierailija
26.06.2018 |

Zombeja, High School finnien puristelua ja muuta scifihömppää. Ei löydy mitään aikuiseen (>30v) makuun. Tuntuu, että maksan turhasta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitten vissiin aikuisten versio Netflixistä, koska mä kyllä löydän katsottavaa.

Terveisin 44 vuotias

Vierailija
2/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut useaa sarjaa seurata, mutta kun on niin paksua teinidraamaa ettei vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sitten vissiin aikuisten versio Netflixistä, koska mä kyllä löydän katsottavaa.

Terveisin 44 vuotias

Jotkut aikuiset ovatkin retardien tasolla. Äänestä vaan persuja ja pidä Twiligthiä lemppariklassikkokirjanasi, ei se tai muka näppärästi uliseminen mammapalstalla tee sinusta yhtään fiksumpaa.

Vierailija
4/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin 44 vuotias

Jotkut aikuiset ovatkin retardien tasolla. Äänestä vaan persuja ja pidä Twiligthiä lemppariklassikkokirjanasi, ei se tai muka näppärästi uliseminen mammapalstalla tee sinusta yhtään fiksumpaa.

Sinäpä se vasta kypsältä ja tasapainoiselta vaikutatkin.

Vierailija
5/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin 44 vuotias

Taidat olla rouvapissis.

Vierailija
6/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joka sarjassa tuntuu olevan pääosissa joku homo- tai lesbopari tms.

Vierailija
7/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netflix olekaan ikäisiäsi mummoja varten.

Vierailija
8/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös scifi ole älyköille, ei normaaleille teineille?

Vierailija
11/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zombeja, High School finnien puristelua ja muuta scifihömppää. Ei löydy mitään aikuiseen (>30v) makuun. Tuntuu, että maksan turhasta.

Aikuisviihdekanavat ovat erikseen.

Vierailija
12/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin Marcellan uuden kauden ja Safen. En usko, että teinit tykkäis. Seuraavaksi ajattelin katsoa espanjalaisen (?) Sunnuntain sairaus-elokuvan. Jos jotain teiniä sellainen kiinnostaa niin huh huh, on teinit muuttuneet sitten omien teinivuosien.

Vierailija
13/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcella, Sniffer, Jac Taylor, Salainen Metsä, River, Paranoid, The Betchley Circle, Strange Empire, Rajalla, The Fall, Kova Linja, Marco Polo, Salvation (Scifi toki).

Tuossa noin ensialkajaisiksi.

Vierailija
14/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin joka sarjassa tuntuu olevan pääosissa joku homo- tai lesbopari tms.

Mistä löydät tälläisiä sarjoja sieltä? Haluisin katsoa just tälläisiä sarjoja, mutta tuntuu olevan kiven alla.

Vierailija
15/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin 44 vuotias

Sinäpä se vasta kypsältä ja tasapainoiselta vaikutatkin.

Ja vajakin ulina vain jatkuu. Ottaa varmaan koville kun kuulee totuuden, muttei äly riitä sitä sisäistämään. Ulise vain pikkupersu, me muut ei ehditä kun käydään töissä :)

Vierailija
16/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joskus kuullut sellaisesta asiasta kuin kirjallisuus?

Vierailija
17/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda HBO Nordiciin ja katso Handmaid's Talea

Vierailija
18/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on viherälykkö wannabe, joka yrittää esittää fiksua mollaamalla persuja. Ennakkoluuloinen ja ilmeisen sivistymätön.

Siis maisterisainesta.

Vierailija
19/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää oikee höpötät? Siellä on ehkä yksi tai kaksi zombiaiheista sarjaa, minä ainaki löydän paljon katseltavaa sieltä ja olen myös +30v, sinä oot vaan vattupäätiukkis...

Vierailija
20/35 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös scifi ole älyköille, ei normaaleille teineille?

Jos ne olisivat älyköille luulis että he viitsisivät ottaa selvää edes perusfysiikasta kun tekevät noita ohjelmia. Todella rasittavaa kun tehdään scifiä jossa puhutaan tieteestä ja käsikirjoittaessa ei ymmärretty edes peruskoulun fysiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan