Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa tilata kuvakirja?

Vierailija
26.06.2018 |

Harkitsen Smartfoton ja ifolorin välillä. Onko jollain kokemusta jommasta kummasta tai ehkä kummastakin? Olisiko noiden sijaan joku muu tosi hyvä?

Tarkoituksena olisi tilata useampi kirja. Tahtoisin pystysuuntaisen kirjan, mutta mielelläni luen perusteluja vaakamallillekin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus vuosia sitten tehnyt muutaman pienen Ifolorin kuvakirjan (A5 vaakamalli ja yksi neliönmuotoinen). Mielestäni se ohjelma oli helppokäyttöinen ja kirjat tulivat postissa ihan siinä ajassa kuin lupasivatkin (ei ollut just Joulun alla tms. aikaan, että olisi ruuhkaa).

Isäni tekee joka vuosi A4-kokoisen Ifolor-kirjan, joten oletan että systeemi toimii ihan hyvin edelleen.

Sori, ehkä tästä ei niin apua ollut. :)

Vierailija
2/4 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolor on hyvä. Älä tilaa täydellä hinnalla, -25% tarjouksia on vähän väliä ja parempiakin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ifolor on hyvä. Älä tilaa täydellä hinnalla, -25% tarjouksia on vähän väliä ja parempiakin joskus.

Hyvä tietää. Itselleni tulee Smartfoton tarjoukset, kun olen sieltä joskus tilannut jotain kiitoskortteja tms. Pitäisi varmaan kirjautua johonkin Ifolorin tarjouskirjeen tilaajaksi myös.

-AP

Vierailija
4/4 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutaman Ifolor-kuvakirjan ja olen tyytyväinen kaikilta osin. Kannattaa tosiaan rekisteröityä käyttäjäksi ja odotella alennustarjouksia, joita tulee tiuhaan, jos kirjalla ei ole kiirettä.

Smartfoton yhteystiedot vievät Ruotsiin eikä sillä liene suomessa mitään toimintaa, ehkä kannattaisi suosia suomalaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän