Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä edullisin kulutusluotto?

Vierailija
26.06.2018 |

Olen ottamassa 5000 euroa kulutusluottoa, mielellään perinteisestä kivijalkapankista. Onko teillä tuoreita kokemuksia vertailusta esim. Danskebankin ja S-pankin välillä? Mikähän laina tulisi edullisimmaksi jos maksuaika on vaikka kolme vuotta? Kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ilmaiset lainatarjoukset palvelusta https://www.kulutusluotto-heti.fi niin pääset vertailemaan.

Vierailija
2/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin täältä ainakin itselleni parhaan vaihtoehdon www.apuatalouteesi.com :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakuningas kirjoitti:

Minä löysin täältä ainakin itselleni parhaan vaihtoehdon www.apuatalouteesi.com :)

Kuules nyt...

Vierailija
4/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottamassa 5000 euroa kulutusluottoa, mielellään perinteisestä kivijalkapankista. Onko teillä tuoreita kokemuksia vertailusta esim. Danskebankin ja S-pankin välillä? Mikähän laina tulisi edullisimmaksi jos maksuaika on vaikka kolme vuotta? Kiitos :)

Mihin kuluttaisit rahat?

viinaan

huo..riin

uhkapeleihin

Vierailija
5/7 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Master-cardissa 5000€:n luottoraja. Tulisiko se halvemmaksi kuin nuo kulutusluotot? En ole tarkastanut korkoa aikoihin, kun maksan luoton kuukausittain pois.

Vierailija
6/7 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään korkoa synny, kun luottokortin saldo maksetaan kuukausittain kokonaan pois. Ei voi syntyä korkoa jos ei ole velkaakaan.

Ap:lle: Mihin tarvitset tuon 5000euroa?

Vierailija
7/7 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulutusluotto on nykyään hieman edullisempaa netissä kuin ennen syksyllä tulleen korkolain takia. Kannattaa tosin ainakin tarkistaa tarjous myös omasta pankista, niin tiedät saatko sieltä edullisesti lainaa.

Totta!

Niinpä!