Teidän mielestänne siis
Kommentit (22)
Kuinka niin? Kuka niin on nyt väittänyt? En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Saihan Halonenkin.
Joo mutta Halosella on rahaa ja älyä mutta nyt on kyse rumasta, tyhmästä ja peeaa naisesta.
Vakka kantensa valitsee. Katsopa vaikka ruokakaupassa ympäröiviä ihmisiä. Kyllä todella rumillakin on perheet. Välillä kieltämättä ihmettelen, kuinka joku on voinut tuohonkin ihastua.
Totta kai saa. Onhan ammattivalittajakin saanut, jo kaksi kappaletta. Ja oikeita helmiä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa. Onhan ammattivalittajakin saanut, jo kaksi kappaletta. Ja oikeita helmiä kumpikin.
Ammattivalittaja on siis ruma?
Ammattivalittaja on itse kertonut olevansa susiruma.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ovat muuttuneet erilaisiksi kun ovat alussa olleet ja ekan kun tapasin olin nuori ja nätti enkä tokankaan tapaamisessa vielä vanha ollut.
Se ensimmäinen miehesi oli kertomasi mukaan itseäsi parikymmentä vuotta vanhempi, vankilakundi, ja jo kuuden lapsen isä, kun tapasitte. Että kyllähän se helmi oli heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ovat muuttuneet erilaisiksi kun ovat alussa olleet ja ekan kun tapasin olin nuori ja nätti enkä tokankaan tapaamisessa vielä vanha ollut.
Oot ilmeisesti itsekkin muuttunut melkosesti.
Vierailija kirjoitti:
Se ensimmäinen miehesi oli kertomasi mukaan itseäsi parikymmentä vuotta vanhempi, vankilakundi, ja jo kuuden lapsen isä, kun tapasitte. Että kyllähän se helmi oli heti alkuunsa.
Se olikin tosi tyhmää uskoa kaikkia hänen juttujaan ja ottaa hänet. Enpä tiennyt että joutuu linnaan kun ei siellä ennen ollut ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toki vanhentunut ja rumemtunut. Miesten muuttumisella tarkoitin lähinnä käytöstä yms en ulkoisia muutoksia.
Toisen miehen tavatessasi painoit 140 kiloa. Olet itse kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Toisen miehen tavatessasi painoit 140 kiloa. Olet itse kertonut.
En nyt ihan noin paljoa painanut mutta yli 100kg kuitenkin. Mitä sitten?
Mikä on aloituksen pointti? Kenen mielestä Ammattivalittaja ei saa miestä?
No, tässä nyt keskustellaan siitä, "saako" ruma nainen miehen. Ei se reilun sadan kilon paino varsinaisesti naista kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toki vanhentunut ja rumemtunut. Miesten muuttumisella tarkoitin lähinnä käytöstä yms en ulkoisia muutoksia.
Ootko sä sitten ollut aina noin mahdoton valittaja?
Minkä takia Ammattivalittajan pitäisi saada mies? Ethän ole entisestäkään vielä eroon päässyt. Ja sinun tilanteessasi olisi kyllä ihan muut jutut kuin miehet päällimmäisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta Halosella on rahaa ja älyä mutta nyt on kyse rumasta, tyhmästä ja peeaa naisesta.
Älyä? Halosella? Ruma ja tyhmähän se on. Ja kulissimies sille on ostettu SDP:n rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Ammattivalittajan pitäisi saada mies? Ethän ole entisestäkään vielä eroon päässyt. Ja sinun tilanteessasi olisi kyllä ihan muut jutut kuin miehet päällimmäisenä mielessä.
Samaa mietin. Ainahan se on haaveillut yksin asumisesta ja omasta kodista. Nyt onkin miehet mielessä.