Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun pakounelmasi?

Vierailija
26.06.2018 |

sellainen jonne lähdet kun ahdistaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin eteläiseen Englantiin, asettuisin johonkin pittoreskiin kalastajakylään Cornwalliin ja elelisin hissukseen, yksin rauhaisaa maalaiselämää.

Vaatisi lottovoiton ja kanttia jättää perhe taa.

Vierailija
2/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan Jäämerelle. Maailman äärissä asiat menevät toisiin mittasuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois se, totetuttaisin sen. Mutta tiedän, ettei mulla ois missään hyvin.

Vierailija
4/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lottoamaan ja kuvittelen voittavani miljoonia, raha veisi kaikki huoleni.

Vierailija
5/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa menen peiton alle ja syön karkkia. 😁

Vierailija
6/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ois se, totetuttaisin sen. Mutta tiedän, ettei mulla ois missään hyvin.

Tai haaveilen siitä, että mulla ois palvelija, mieluiten filippiiniläinen, joka siivoaisi ja tekisi lempiruokiani. Mutta en pysty tätä toteuttamaan. Lisäksi haluaisin muutenkin elää pääomatuloilla ja sellaisessa piirissä, jossa mun ei tarvitse kuunnella ihmisten, jotka marisee kaikesta, syyttelyä muista ihmisistä, mm. minusta.

Vierailija
7/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä paikasta tiedä, mutta mun pakounelma on smriisua vaatteeni, sytyttää ne tuleen ja oaeya ikkunan kautta juosten pois. Tämä on mun sunnitelma, kun en enää kestä arkeani

Vierailija
8/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä paikasta tiedä, mutta mun pakounelma on smriisua vaatteeni, sytyttää ne tuleen ja oaeya ikkunan kautta juosten pois. Tämä on mun sunnitelma, kun en enää kestä arkeani

Ja koska kyseessä on sekava mielentila, niin kirjoitusvirheet kuuluvat asiaan.

Vierailija
9/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin ahdistavasta suhteesta ja ottaisin lapset mukaan. Sitten missä hyvänsä tuntuisi ihanan väljältä ja vapaalta, saisi olla oma itsensä. Onhan se mahdollista nytkin, mutta tuntuu hyvin työläältä.

Vierailija
10/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan alle

Vierailija
11/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi oma pieni kerrostaloasunto. Asuisin siellä yksin. Olisi siistiä ja kenelläkään muulla ei olisi avainta sinne. Voisin mennä sinne hengähtämään silloin kun perhe- elämä on liian raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän