Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut koulukiusattu ja nyt työpaikalle tuli

Vierailija
26.06.2018 |

työpaikkakiusaaja. Nuori, laiha ja erittäin aggressiivinen. Eli erittäin pidetty. Pitäisikö ottaa lopputili? On polttanut minut jo henkisesti ihan loppuun. En jaksa tehdä töitäni tai mitään muutakaan. Stressitasot ovat pilvissä koko ajan. Elämässä on muitakin paineita tällä hetkellä eikä jaksaisi enää mitään turhaa teinidraamailua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se työkaveri on tehnyt kiusatakseen sinua, vai riittääkö että on nuori, laiha ja aggressiivinen?

Jollet kerro, mitä toinen on thnyt, kuulostaa homma ihan siltä, että toinen ei välttämättä kiusaa, mutta sinä kiusaannut.

Onhan kiusaantuminenkin ihan oikea ongelma, johon kiusaantuva tarvitsee tukea ja apua.

On varmasti. Mutta sen avun olennainen osa on saada ihminen tajuamaan, mikä on hänen itsensä ja muiden ihmisten ero. Että siis jos toinen ei kiusaa häntä mutta hän kuvittelee niin, niin tilanne ei parane sillä että se toinen lopetta jonkin sellaisen tekemisen, mitä se ei ole koskaan tehnytkään. Ja että sitä toista ei voida rangaista jostain sellaisesta, mitä tämä ensimmäinen itse tekee itselleen.

Ehkäpä tässä nyt ei mitään rangaistuksia haettukaan, vaan ratkaisua voinnille, tilanteelle jne. Oletko varmasti yli 5-vuotias?

Ja siinä samanlainem sairas narsisti!!!

Häh? Ootko saanut lapsena vähän liian paljon vitsaa pyllylle?

Vierailija
22/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap nyt kertoa millaista kiusaaminen on, niin voisi jotain kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nössö olet jos annat itseäsi kiusata? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
24/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle joku tulee kertomaan että työkaveri kiusaa niin pyrin mahdollisimman nopeasti korvaamaan kiusatun työntekijän henkilöllä joka kykenee suorittamaan työnsä ilman että tulee kiusatuksi.

T. Esimies

Vierailija
25/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle joku tulee kertomaan että työkaveri kiusaa niin pyrin mahdollisimman nopeasti korvaamaan kiusatun työntekijän henkilöllä joka kykenee suorittamaan työnsä ilman että tulee kiusatuksi.

T. Esimies

Ja höpötihöpötihöpötihöö.

Vierailija
26/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Esimies

Tämä on esimiehelle vaikea paikka, sillä mikä katsotaan kiusaamiseksi? Jos kiusaaja osaa toimia niin piilossa, etteivät muut näe mitään outoa, ei asialle voi tehdä oikein mitään. Silloin katsotaan, että valittaja on yliherkkä, ja valittaa turhasta.

Aina vaaditaan todistajia ennen kuin kannattaa mennä tekemään virallinen valitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän