Olen ollut koulukiusattu ja nyt työpaikalle tuli
työpaikkakiusaaja. Nuori, laiha ja erittäin aggressiivinen. Eli erittäin pidetty. Pitäisikö ottaa lopputili? On polttanut minut jo henkisesti ihan loppuun. En jaksa tehdä töitäni tai mitään muutakaan. Stressitasot ovat pilvissä koko ajan. Elämässä on muitakin paineita tällä hetkellä eikä jaksaisi enää mitään turhaa teinidraamailua.
Kommentit (26)
Voisiko ap nyt kertoa millaista kiusaaminen on, niin voisi jotain kommentoida.
Millainen nössö olet jos annat itseäsi kiusata? Kasva aikuiseksi.
Jos minulle joku tulee kertomaan että työkaveri kiusaa niin pyrin mahdollisimman nopeasti korvaamaan kiusatun työntekijän henkilöllä joka kykenee suorittamaan työnsä ilman että tulee kiusatuksi.
T. Esimies
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle joku tulee kertomaan että työkaveri kiusaa niin pyrin mahdollisimman nopeasti korvaamaan kiusatun työntekijän henkilöllä joka kykenee suorittamaan työnsä ilman että tulee kiusatuksi.
T. Esimies
Ja höpötihöpötihöpötihöö.
Vierailija kirjoitti:
T. Esimies
Tämä on esimiehelle vaikea paikka, sillä mikä katsotaan kiusaamiseksi? Jos kiusaaja osaa toimia niin piilossa, etteivät muut näe mitään outoa, ei asialle voi tehdä oikein mitään. Silloin katsotaan, että valittaja on yliherkkä, ja valittaa turhasta.
Aina vaaditaan todistajia ennen kuin kannattaa mennä tekemään virallinen valitus.
Häh? Ootko saanut lapsena vähän liian paljon vitsaa pyllylle?