Kannattaako tällaiselle miehelle antaa mahdollisuus?
Tutustuin tuossa keväällä yhteen mieheen, jonka kanssa tultiin tosi hyvin juttuun ja oltiin aika samanlaisia mun mielestä, ja hänkin vaikutti tosi ihastuneelta. Kuitenkin ihan yhtäkkiä vaistoni sanoi että hän on tavannut jonkun toisen johon hän on heti ihastunut, ja eipä aikaakaan kun hän lopetti puhumisen aivan täysin ja selvisi että hän todella löysi toisen ja ilman selityksiä oli lopettanut yhteydenpidon minulle. Pääsin aika nopeasti yli ja ajattelin, että tuollainen typerys pitää jättää omaan arvoonsa. Nyt tapasin hänet sattumalta uudestaan ja hän kertoi, että se toinen nainen oli yhtäkkiä jättänyt hänet samalla tavalla eikä halunnutkaan enää olla tän miehen kanssa missään tekemisissä. Hän kuitenkin vaikuttaa taas aidosti kiinnostuneelta minusta, enkä haluaisi enää antaa hänelle mahdollisuutta koska se olisi varmaan väärin itseäni kohtaan. Järki sanoo että mahdollisuutta ei kannata antaa, mutta tunteet periaatteessa sanoo että kannattaa... ehkä yritän vain pysytellä hänestä erossa..
Kommentit (15)
Anna pesää äläkä madollisuuksia. Ugh.
Mä sanoisin, että etsi uusi. Jos pelaa kerran, niin pelaa aina. Mulla ainakin tästä kokemus ja se on delete heti jos vähäkään mies pelaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna. Oot kakkosvaihtoehto.
Samaa mieltä. Et tule koskaan olemaan miehelle se, joka vei jalat alta. Tulet jätetyksi uudelleen.
No ei kannata. Jätti sut kakkosvaihtoehdoksi, johon on hyvä myöhemmin tarvittaessa palata.
Kelpaat paremman puutteessa, hieno suhde siis.
Kakkosvaihtoehdosta höpiseville. Ei noita juttuja aina mietitä niin, että kumpi on ykkönen ja kumpi kakkonen. Voi olla kaksi ihan yhtä kiinnostavaa naista tai jopa niin, että se kiinnostavampi on se toinen, jota ei valita... suhteeseen ryhdytään sen kanssa, jonka kanssa juttu vaan jotenkin luontevammin etenee.
Vierailija kirjoitti:
Kakkosvaihtoehdosta höpiseville. Ei noita juttuja aina mietitä niin, että kumpi on ykkönen ja kumpi kakkonen. Voi olla kaksi ihan yhtä kiinnostavaa naista tai jopa niin, että se kiinnostavampi on se toinen, jota ei valita... suhteeseen ryhdytään sen kanssa, jonka kanssa juttu vaan jotenkin luontevammin etenee.
Juurikin tuo valituksen puuttuminen riittäisi minulle. Olen kuitenkin sinkku, koska olen menettänyt toivoni.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista tyyppiä heivaa elämästään, joka on ykkösvaihtoehto eli omasta mielestä paras. Sille kun ei löydy ketään toista, joka korvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista tyyppiä heivaa elämästään, joka on ykkösvaihtoehto eli omasta mielestä paras. Sille kun ei löydy ketään toista, joka korvaisi.
Ei tietenkään, mutta aivan siinä alussa ne tunteet ei ole kehittyneet tuolle tasolle, vaan se on sitä kevyttä tapailua vielä joka ehkä muuttuu seurusteluksi. Ihme oletus, että heti pitäisi olla umpirakastunut ja varma siitä, että just ton naisen haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta aivan siinä alussa ne tunteet ei ole kehittyneet tuolle tasolle, vaan se on sitä kevyttä tapailua vielä joka ehkä muuttuu seurusteluksi. Ihme oletus, että heti pitäisi olla umpirakastunut ja varma siitä, että just ton naisen haluan.
Niin, no siitä toisesta naisesta se vaikutti olevan varma parin päivän tuntemisen jälkeen kyllä, toisin kuin minusta. Yritän unohtaa koko tyypin taas, olin jo unohtanut mutta kun yhtäkkiä törmäsin häneen niin nyt mietin häntä uudestaan. Eipä oo hänestä enää kuulunutkaan mitään, ehkä ihan hyvä niin
Jos mies on kiltti niin miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä sen tietää ja varmuus tulee hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiltti niin miksi ei.
En nyt tiedä onko kovin kilttiä katkaista yhteydenpito seinään
Jos jonkun mielestä joku toinen oli kiinnostavampi , juttu sujui paremmin tms niin eihän ole mitään järkeä siihen tyyppiin enää palata. Jos joku on tylysti jo kertaalleen ghoustannut niin kyllä se on sen tason moka, ettei sen yli ole paluuta.
Älä anna. Oot kakkosvaihtoehto.