Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjesta, oon ihan hurahtanut noihin -60 % -tarjouksiin klo 20 jälkeen S-Marketissa!

Vierailija
25.06.2018 |

On tullut kannettua vaikka mitä, lihat ja juustot pakastan. Äskenkin ostin rahkaa joissa parasta ennen vasta 27.6. eli löytö kyllä oli.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanu-60% leivonnaisia ja mussuttanut niitä urakalla

Vierailija
2/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin hyödyntää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun ei pääse enää tuohon aikaan kauppaan. Minäkin tekisin noin, jos pääsisin. Kaikki ruoka vasta illalla.

Vierailija
4/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiltakin ketjuilta löytyy.

Vierailija
5/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu! Ja kauppa on myös fiksu kun antaa noita kunnon alennuksia niin hävikkiä tulee vähemmän.

Vierailija
6/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet köyhä, niin aivan ok. Mutta jos et, joku ahdistus vaivaa.

Vierailija
7/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin. Nyt pitäisi jostain löytää vaatteita -60%, kun vanhat kiristää.

Vierailija
8/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo muuten leivonnaisia ymmärtänyt edes katsoa, kiitos vinkistä! 

Vierailija
9/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä kotipaikkani S-market kusetti asiakkaitaan tässäkin hommassa.

Ennen -30 prossan tuotteet hinnoiteltiin illalla/iltapäivällä, joten joskus onnistui saamaan tarvitsemiaan tuotteita 30 prosentin alennuksella.

Kun aloitettiin kampanja, että alennustuotteet saa 60 prossan alennuksella tuntia ennen sulkemista, tuotteiden alennushinnoittelu aloitettiin aamupäivän aikana.

Ikinä ei löydy tuotteita -60 prosenttia enää illalla.

Kauppias syö sinunkin pöydässäsi :_)

Vierailija
10/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran lapsettomille lisäsyitä olla tyytyväisiä.

Vierailija
11/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet köyhä, niin aivan ok. Mutta jos et, joku ahdistus vaivaa.

Oon mä köyhäkin ja näin lomalla oli aikaa sulattaa/pestä pakastin, siitä se ajatus sitten lähti ja taas on pakastettavaa :P

Vierailija
12/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen -30 prossan tuotteet hinnoiteltiin illalla/iltapäivällä, joten joskus onnistui saamaan tarvitsemiaan tuotteita 30 prosentin alennuksella.

Kun aloitettiin kampanja, että alennustuotteet saa 60 prossan alennuksella tuntia ennen sulkemista, tuotteiden alennushinnoittelu aloitettiin aamupäivän aikana.

Yleensä kun olen näin kasin jälkeen mennyt kauppaan, silloin meillä juuri hinnoittelevat näitä tuotteita, tänään meni vähän myöhempään kuin pääsin liikkeelle mutta ennen ysiä olin ja vielä yksi poika keikkui jogurttikaapissa hinnottelemassa.  

Kait tuon kampanjan ajatus on ollutkin myydä ne tämänpäiväiset ja huomiset halvemmalla? Nyt tuli jo ylihuomistakin kyllä, ja mun mielestä on usein tullut.

Vierailija
13/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aikaisin, että koko henkilökunta saa ostettua ale-tuotteita.

Alet on meitä varten!

Terveisin lihatiskin lissu

Vierailija
14/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä kävi Joensuussakin - myös K-ryhmässä.

Vierailija
15/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itsekin olen aivan innoissani noista alennuksista. Täällä pk-seudulla S-ryhmän kauppoja on tiheässä ja aina jos liikun jossain illalla, pysähdyn varta vasten vaikka useampaankin matkan varrella olevaan S-marketiin tai Alepaan bongaamaan tarjouksia. Siinä on jotain samaa löytämisen riemua kuin vaikka sienestämisessä: aina ei ole varmaa, että mitä ja miten paljon löytyy, mutta useimmiten jotakin. Ja tulee kokeiltua edullisesti sellaisiakin tuotteita, joita ei ole täydellä hinnalla tapana ostaa.

Vierailija
16/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin erikoinen tulkinta. Tuotteet alennetaan aiemmin kuin ennen, eli ovat pidempään myynnissä alennettuna, ja viime hetkellä ne saa vielä tupla alella ja mielestäsi sinua on kusetettu? Kyllä moni edelleenkin saa ne tarvitsemansa tuotteet 30 prosentin alennuksella ja joku jopa 60.

Vierailija
17/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä kävi Joensuussakin - myös K-ryhmässä.

Tuttua myös Tampereella. Täällä S laputtaa maanantaina puolenpäivän aikaan, illalla ei ole mitään jäljellä.

Vierailija
18/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, itsekin olen aivan innoissani noista alennuksista. Täällä pk-seudulla S-ryhmän kauppoja on tiheässä ja aina jos liikun jossain illalla, pysähdyn varta vasten vaikka useampaankin matkan varrella olevaan S-marketiin tai Alepaan bongaamaan tarjouksia. Siinä on jotain samaa löytämisen riemua kuin vaikka sienestämisessä: aina ei ole varmaa, että mitä ja miten paljon löytyy, mutta useimmiten jotakin. Ja tulee kokeiltua edullisesti sellaisiakin tuotteita, joita ei ole täydellä hinnalla tapana ostaa.

Hauska vertauskuva ja kyllä ihan totta :)

Vierailija
19/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en melkein koskaan löydä ilta-aleista mitään. Pitäisi varmaan mennä jo puolta tuntia ennen niiden alkua mutta en kyllä jaksa pyöriskellä siellä niin pitkään. 

Vierailija
20/90 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkissä on lista mihin aikaan alennus alkaa minäkin viikonpäivänä eri S-ryhmän kaupoissa. Jos vaikka haluaa käydä tsekkaamassa aletuotteet mökki- tai lomapaikkakunnan liikkeissä:

https://patarumpu.fi/2017/09/11/s-kauppojen-ilta-ale-alkaa-tanaan/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä