Tytär itkee meidän pilanneen hänen rippijuhlansa
Eilen olivat juhlat ja on niiden jälkeen mököttänyt ja itkenyt. Suuttui siitä, että muistelimme millainen hän oli pienenä ja naureskelimme.
Kommentit (16)
Voi olla murrosikäiselle arka aihe. Olitte kyllä vähän hölmöjä.
Jos koko juhlien ajan pilkkasitte ja naureskelitte tytölle niin olitte kyllä kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla murrosikäiselle arka aihe. Olitte kyllä vähän hölmöjä.
Ei vähän hölmöjä, vaan paljon ääliöitä. Mitä itse pitäisitte vastaavista muisteluista kohdallanne?
Muistelitte varmaan noloja asioita.
Ei ole kivaa olla koko lähipiirin pilkkaamisen kohteena. Mitä saatanaa ajattelitte?
Onneksi olkoon, tyttärenne on uniikki lumihiutale jo rippikouluiässä! Odottakaas minkälaista on kun päästää lakkiaisiin...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, tyttärenne on uniikki lumihiutale jo rippikouluiässä! Odottakaas minkälaista on kun päästää lakkiaisiin...
Jos vanhemmat aina lapsen juhlissa muistelevat lapselle itselle arkoja/noloja aiheita ja nauravat niille, niin miten lapsen pitäisi siinä reagoida?
Mun vanhemmat koristeli joka paikan vaaleanpunaisella ja ostivat vaaleanpunaisia ruusuka. Mä vihasin vaaleanpunaista jo lapsena ja vihaan edelleen. Valmistujaisiin suostuivat onneksi ostamaan pastellivihreät kynttilät ja servetit.
Minua suututtaa aina vähän niiden lasten puolesta, joiden vanhemmat eivät tunne omia lapsiaan ollenkaan. Oletko vuosien varrella oppinut mitään lapsestasi - siitä, minkälainen hän on ihmisenä ja mistä asioista ilahtuu ja mitkä asiat taas ovat hänelle herkkiä? Onko niillä edes mitään väliä sinulle?
Vai ajatteletko, että lapsesi ovat vain sinun jatkeesi eikä sinun tarvitse välittää heidän tunteistaan mitään? Sitten voi tulla yllätyksenä se, ettei teillä olekaan samanlainen huumorintaju.
Hieman eri asia, kerroitko ”Meidän Maija tykkäsi pienenä leikkiä legoilla” vai ”Maijapa pienenä pissasi päällensä” -tyyppisiä juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Entäs työelämässä?
Tuleva saikuttaja. Aina on paha mieli ja hamsterinkin kuolemasta pitää saada palkallinen, loma *tir s k*
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä "uniikki lumihiutale" joku uusi aivottomien ja papukaijan lailla typeryyksiään toistelevien imbesillien käyttämä haukkumanimitys, kuten "elämämkoululainen"? Tuollaisten jonnepalstoilla hoettavien nimittelyjen hokeminen paljastaa täyden idiotsmin.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat koristeli joka paikan vaaleanpunaisella ja ostivat vaaleanpunaisia ruusuka. Mä vihasin vaaleanpunaista jo lapsena ja vihaan edelleen. Valmistujaisiin suostuivat onneksi ostamaan pastellivihreät kynttilät ja servetit.
Vanhemmatko sinulle järjestivät valmistujaiset? MIkset järjestänyt itse?
Nii no, tyttö ei varmaan olisi halunnut koko suvun kuulevan miten söpösti kakkasi ohi potasta ja sen jälkeen kuorrutti itsensä sillä pökäleellä tai muuta yhtä "hauskaa".
No on kyllä herkkähipiä. Itse olisin tuonikäisenä nauranut mukana.
N23