Annatteko asuntonne muiden käyttöön
Jos olette poissa ja joku tarvitsee yösijaa, annatteko asuntonne käyttöön? Kenelle annatte? Vai kaikille tutuille?
Kommentit (9)
En uskaltaisi antaa kenellekään muulle kuin parhaalle ystävälleni edes avaimia kukkien kasteluun. Edes omalle äidilleni. Ties mitä täältäkin voisi tonkia esiin. En yksinasuvana ole jaksanut ajatella lukollisia laatikoita kaikelle, mitä joku muu ei saa nähdä, vaan esim lääkäripaperit on keittiön välikössä ja dildot sukkalaatikon vieressä vaatehuoneessa.
Kyllä, kavereille. Täytyy tosin tuntea hyvin. Asun Helsingissä ja sillointällöin joku kaveri kysyy majoitusapua. Jos en ole paikalla, annan kämpän avaimet ja saavat majoittua rauhassa. Ei se minulta ole pois! Kavereita asuu myös ympäri maailmaa ja sillointällöin teemme asunnonvaihtoja. Viime vuonna olimme Istanbulissa 2 viikkoa ja Italiassa viikon.
Tosi kätevää.
Mutta minulla onkin kavereita, joiden kanssa teemme toinen toisillemme palveluksia ja haluamme auttaa toisiamme.
En enää koskaan. Annoin joskus ja sen jälkeen tein suursiivouksen.
Siskoa olen majoittanut pidemmän ajan. Muille en antaisi. Omalle lapselle toki, jos olisi sen ikäinen että asuisi jo muualla.
Perheelle ja hyville ystäville.
Muutkin ovat tervetulleita silloin, kun olen kotona.
Never.