Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku viisaampi sanoa kun suoraan pankilta ei voi kysyä: jos on asuntolainalupaus, saako ennen kauppoja käyttää luottokorttia lainan avaus ym maksuihin?

Vierailija
25.06.2018 |

Mulla on lainalupaus ja viikon päästä kaupat asunnosta. Tässä kuitenkin viikko sitten auto levisi ja täytyi pari sataa viilata sitä varten luoton puolelta. Lisäksi ilmeni että mulla ei ihan riitäkkään kaikki rahat lainhuudatustodistuksiin joten tarttisin jostain vielä 500e.

Kun hain lainaa, mulla ei ollut velkaa eikä luottokorttiakaan ollut tarvinnut käyttää, mutta auton takia käytin toisen pankin luottokorttia että saa korjauksen maksettua. Mulla olisi vielä 1300e luottoa kortilla, mutta voinko käyttää sieltä rahaa lainhoitokustannuksiin ja lainhuudatuksiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lainan kulut vähennettiin lainasta.

Luottosaldo ei vaikuta lainaan.

Vierailija
2/3 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin lainan kulut vähennettiin lainasta.

Luottosaldo ei vaikuta lainaan.

En tajunnut että lainan päälle tulee muita kuluja (luulin että kuuluu lainaan) ja että mun olisi tarvinnut hakea vaikkapa tonni enemmän lainaa niiden takia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää. Siirrä luotolta tilille rahaa sen mitä tarvit. Itse otin kulutusluotolla puuttuvan osuuden, kun lainaa ei saanut yhtään enempää muuten :D