Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun mielenterveysongelmat pilanneet elämän nelikymppisenä?

Vierailija
25.06.2018 |

Olen kärsinyt jo kymmenen vuotta, apua on haettu ja saatukin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumieskin on lannistunut, siksi sen ainoa "virkistys" on ilkeillä moralismilla hauraille ja muille lannistumisuhan alaisille, joissa vielä toivo pihisee. Älä silti luovu toivosta ap, mä rukoilen, lähetän viestin taivaaseen, että saat hyvää elämääsi, vaikken uskovainen olekaan.

t.kristallikissa

Vierailija
42/45 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuta kaikki ympärilläsikin olevat ihmiset niin lääkefirmat tienaa vieläkin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, minä vielä jatkan tuosta ruokajutusta. Olen käynyt kamalan suon masennuksen ja sokeririippuvuuden ym kanssa. Proteiinivaje aiheuttaa sokerin himoa. Kun otat sen kananmunajutun käyttöön, saat proteiinia, joka pitää sinua kylläisenä muun ruuan ohessa ja silloin ei tee mieli syödä sokeria niin paljon. Koita olla menemättä kauppareissuille nälkäisenä. Salli itsellesi vaikka se yksi herkkupäivä viikossa. Kutten lapsillakin on karkkipäivä, tai ole totaalikieltäytyjä, jos addiktio meinaa viedä mukanaan.

Tsemppiä AP. Kaikki järjestyy vielä. Sinulla on tukea ympärillä. Hyvä. Itsellä ei ole edes puolisoa tai lapsia.

Koita järkeillä itsellesi, että tilanne johtuu kehosi epäbalanssista. Sen voi korjata. Ihmiskeho on kokonaan uusi muistaakseni 3 vuoden välein. Solut uusiutuvat. Rakenna itsesi hyvillä raaka-aineilla. 

Onko suolisto kunnossa? Ei ripulia tai liiallisia ilmavaivoja?

Edullisesti saa terveellistäkin ruokaa. tee isoja satseja alkuun vaikka pakkaseenkin, niin ei masennuksessa tunnu niin työläältä. KOita saada puolisosi mukaan projektiin.

Liity facebookin ystäväryhmiin. Tai Annaellit sivulle voi laittaa ystäväetsintäilmoituksen.

Helposti ystävät jää perhekiireiden takia. Moni ystävyys elpyy, kun ottaa taas yhteyttä. Aikuinen ystävyys on joustava.

Vierailija
44/45 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, minä vielä jatkan tuosta ruokajutusta. Olen käynyt kamalan suon masennuksen ja sokeririippuvuuden ym kanssa. Proteiinivaje aiheuttaa sokerin himoa. Kun otat sen kananmunajutun käyttöön, saat proteiinia, joka pitää sinua kylläisenä muun ruuan ohessa ja silloin ei tee mieli syödä sokeria niin paljon. Koita olla menemättä kauppareissuille nälkäisenä. Salli itsellesi vaikka se yksi herkkupäivä viikossa. Kutten lapsillakin on karkkipäivä, tai ole totaalikieltäytyjä, jos addiktio meinaa viedä mukanaan.

Tsemppiä AP. Kaikki järjestyy vielä. Sinulla on tukea ympärillä. Hyvä. Itsellä ei ole edes puolisoa tai lapsia.

Koita järkeillä itsellesi, että tilanne johtuu kehosi epäbalanssista. Sen voi korjata. Ihmiskeho on kokonaan uusi muistaakseni 3 vuoden välein. Solut uusiutuvat. Rakenna itsesi hyvillä raaka-aineilla. 

Onko suolisto kunnossa? Ei ripulia tai liiallisia ilmavaivoja?

Edullisesti saa terveellistäkin ruokaa. tee isoja satseja alkuun vaikka pakkaseenkin, niin ei masennuksessa tunnu niin työläältä. KOita saada puolisosi mukaan projektiin.

Liity facebookin ystäväryhmiin. Tai Annaellit sivulle voi laittaa ystäväetsintäilmoituksen.

Helposti ystävät jää perhekiireiden takia. Moni ystävyys elpyy, kun ottaa taas yhteyttä. Aikuinen ystävyys on joustava.

lopetin facebookin joku aika sitten. Koin huonoksi sen. Vatsa ei ole ollut aikoihin kunnossa.

Onko vinkkejä hyviin ruokiin mitä voisi tehdä pakkaseen valmiiksi? Mitkä hyviä lämmitettynä?

ap

Vierailija
45/45 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhorealisti kirjoitti:

Olet päättänyt, että elämäsi on pilalla ja mitään ei ole tehtävissä. Vaikka me täällä millaista hoitoa tai elämänpolkua ehdottaisimme, keksit todennäköisesti tekosyyn, miksi et voi saada elämääsi kuntoon.

No kun en tiedä mitä teen, yrittänyt olen. Tää häpeän leima mikä sairaudesta tulee on jotain ihan hirveää ja lamauttavaa.

ap

Pidätkö minuakin huonona ihmisenä kun olen mt-diagnoosilla?

Häpeä kuuluu niille jotka halveksivat esim. masentuneita, tai ovat kiusanneet ihmisen itsemurhan partaalle, ei sille sairaaksi kiusatulle.

en pidä sinua huonona, pidän itseäni. Jotenkin tuntuu että vaistoan muiden mielipiteet ja halveksunnan. Joka päivä kuolema mielesssä, en jaksa..

ap

Kuvittelet olemattomia. Mt-ongelmat ovat niin yleisiä nykyisin etteivät ne ole mikään häpeä.Se mitä mukamas vaistoat on ihan oman mielikuvituksesi tuotetta eikä  sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Sun ongelmat tuskin näkyvät päällepäin eikä  sun otsassa ole DILLE-leimaa.

Keksi muuta ajateltavaa kuin oma napasi.Silleen se maailmankuva laajenee.