Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äijä ryyppäs koko juhannuksen!

Vierailija
25.06.2018 |

Torstaina lähdimme ajelemaan rennoissa tunnelmissa perheen kanssa mökille, matka meni ihan mukavasti, mutta heti ekana iltana ukko alotti ryyppäämään kun naapurin juoppokin saapui mökillensä!!! Käytännössä olin lasten kanssa kahdestaan mökillä!!! Kokkokin jäi polttamatta ujon "kiireiden" takia, kalassa kyllä kävivät mitään saamatta, alan olla kurkkua mylten täynnä tota ukkoa, minun piti autokin ajaa kotiin ukon ollessa repsikan penkillä oksennuspussi käsissään!!! Onko muilla mammoilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä ollut.

Meillä oli pari hellää hetkeä sängyn puolella ja sitten grilalusta ja jalkapallon katsomista. Nyt saa grillijutut jäädä hetkeksi.

Vierailija
2/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perinteiselle juhannukselle, kaikille käy noin. He eivät vaan sitä mainosta koska kulissit pitää olla, varsinkin jos mies tienaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö mies ainoat tulitikut mennessään kun, ette kokkoa saaneet syttymään?

Vierailija
4/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa perinteiselle juhannukselle, kaikille käy noin. He eivät vaan sitä mainosta koska kulissit pitää olla, varsinkin jos mies tienaa hyvin.

No kun ei kaikilla ole samanlaista örveltämistä, mutta uskottele vain jos saat siitä helpotusta kurjaan oloosi. Meillä ei ryypätty vaan nuss*ttiin ja grillattiin ja seurusteltiin sivistyneesti.

Vierailija
5/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit kuitenkin että noin käy ja silti läksitte sinne.

Vierailija
6/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli ensimmäinen kerta kun ukko juo viinaa. Jos otat ryyppäävän miehen, saat ryyppäävän miehen. Ei sellaista ole pakko ottaa eikä pitää.

Vierailija
7/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähänkö sinun maailmasi nyt sitten kaatui? Taitaa olla elämässä aika vähän ongelmia prinsessalla, jos tästä alkaa näin paljon keittämään. Ja mikä esti sinua sytyttämästä kokkoa, jos se kerran oli jo kasattu?

Vierailija
8/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo parempi miten itse vietin juhannuksen, täysin ilman päihteitä. Se oli puuduttavan tylsää.

Vierailija
9/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös ettei yllärinä tullut tämä.

Kun ottaa juopon, saa juopon. Simple.

Vierailija
10/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, me kokeiltiin ihan uusia juttuja sängyssä (yhdessä 20 vuotta!) ja mä olen vieläkin pyörällä päästäni itsekin tästä 😀 Ja tietysti saunottiin, grillailtiin jne...

Vierailija
11/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan tapeltiin, ei kyllä juotu mitään.

Vierailija
12/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaan tapeltiin, ei kyllä juotu mitään.

Raivoraittiit.

Vierailija
13/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähänkö sinun maailmasi nyt sitten kaatui? Taitaa olla elämässä aika vähän ongelmia prinsessalla, jos tästä alkaa näin paljon keittämään. Ja mikä esti sinua sytyttämästä kokkoa, jos se kerran oli jo kasattu?

Sua ei harmittaisi ollenkaan, jos perhejuhannus muuttuu miehen dokaamiseksi?

Vierailija
14/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vaikka olen mies. Juhannus oli täysin surkea ja vitutus jäi. Lähdimme jo torstaina anoppilaan, koska on liian pitkä matka lähteä perjantaina. Matkaa oli mökille 450 kilsaa ja lähti me sit To iltapäivästä , no minähän olin jo lähtenyt töihin rekan rattiin jo yhdeltä yöllä. Ensimmäinen vitutus tuli kun mulle mainittiin väsymyksesrä anoppilassa kun haukottelin. No seuraavalleppa päivälle mulle oli varattu hommia etten pitkästy. Appivanhempien mökkiä ja terassia piti fiksuilla. Naiseni veli ja appiukko voisivat tehdä myös nämä hommat monta kertaa viikossa mutta ovat niin saamattomia ja lukeneita että hommat jää tekemättä. Tein hommat ja loppu päivän hoidin lasta koska oli mun vuoro. Lauantaina oli sit vaikka mitä puun kaatoa ja siivoomista tiedossa... Entäpä sit muita vitutuksia, ruokana ei ollut lihaa vaan muita sointia, enkä saanut edes seksiä jota ei ole tullut kuukauteen. Samaa touhua on meillä kotonakin kaikki pihatyöt ja siivoukset jää mulle... Heinäkuu oli tarkoitus lomailla kyseiselläkin paikalla perheen kanssa, mutta ei ollut vaikea vastata kun mua kysyttiin tuuraamaan.

Vierailija
15/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Tätä se valitettavasti on aika monella naisella kun ottavat miesvauvan huollettavakseeen.

Mun mies otti kyllä olutta juhannuspäivänä mökillä, mutta ei koskaan uhraisi perheen yhteistä aikaa örveltämiseen. 

Vierailija
16/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vaikka olen mies. Juhannus oli täysin surkea ja vitutus jäi. Lähdimme jo torstaina anoppilaan, koska on liian pitkä matka lähteä perjantaina. Matkaa oli mökille 450 kilsaa ja lähti me sit To iltapäivästä , no minähän olin jo lähtenyt töihin rekan rattiin jo yhdeltä yöllä. Ensimmäinen vitutus tuli kun mulle mainittiin väsymyksesrä anoppilassa kun haukottelin. No seuraavalleppa päivälle mulle oli varattu hommia etten pitkästy. Appivanhempien mökkiä ja terassia piti fiksuilla. Naiseni veli ja appiukko voisivat tehdä myös nämä hommat monta kertaa viikossa mutta ovat niin saamattomia ja lukeneita että hommat jää tekemättä. Tein hommat ja loppu päivän hoidin lasta koska oli mun vuoro. Lauantaina oli sit vaikka mitä puun kaatoa ja siivoomista tiedossa... Entäpä sit muita vitutuksia, ruokana ei ollut lihaa vaan muita sointia, enkä saanut edes seksiä jota ei ole tullut kuukauteen. Samaa touhua on meillä kotonakin kaikki pihatyöt ja siivoukset jää mulle... Heinäkuu oli tarkoitus lomailla kyseiselläkin paikalla perheen kanssa, mutta ei ollut vaikea vastata kun mua kysyttiin tuuraamaan.

Ai että kun sais osaavan miehen. Miksi olette seksittömissä suhteissa?

Vierailija
17/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun itselläni, lähes, sama ammatti ja ihmetellään väsymystä yms. Seksiä ei heru kuin joskus, kaikki pihahommat hoidettava itse, ja muutenkin töiden jälkeen vahdi lasta laita nukkumaan, no jos on töihin lähtö niin nuku sitten 3-4 tuntia ja pikitielle vaan. Kyllä sitä välillä miettii mistä päästä sen luopumisen alottaa... dukulaisetkin ihmettelee miten voit olla väsynyt, sinähän ajat vaan rekkaa ilmastoidussa hytissä. Juu, sitähän se pelkästään onkin niiden mielestä...

Vierailija
18/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON SE ÄIJÄ! ONNEKSI OLKOON UKOLLESI. 

Vierailija
19/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON SE ÄIJÄ! ONNEKSI OLKOON UKOLLESI. 

Samalla hiellä sitä kaataa vielä heinäkuun.

Vierailija
20/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei harmittaisi ollenkaan, jos perhejuhannus muuttuu miehen dokaamiseksi?

Joo, minun elämäni ei ole näin pienestä kiinni! Ja osaan elää ja viettää Juhannusta vaikka miestä ei olisi ollankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi