Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äijä ryyppäs koko juhannuksen!

Vierailija
25.06.2018 |

Torstaina lähdimme ajelemaan rennoissa tunnelmissa perheen kanssa mökille, matka meni ihan mukavasti, mutta heti ekana iltana ukko alotti ryyppäämään kun naapurin juoppokin saapui mökillensä!!! Käytännössä olin lasten kanssa kahdestaan mökillä!!! Kokkokin jäi polttamatta ujon "kiireiden" takia, kalassa kyllä kävivät mitään saamatta, alan olla kurkkua mylten täynnä tota ukkoa, minun piti autokin ajaa kotiin ukon ollessa repsikan penkillä oksennuspussi käsissään!!! Onko muilla mammoilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äijä ryyppää jatkuvasti, ei pelkästään koko juhannusta.

Vierailija
22/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies otti torstaina 3 olutta. Jatkoi putkeaan perjantaina samalla määrällä. Pahinta lauantaina, kun lähti autolla ajelemaan kauppaan. Meinasin soittaa poliisille. Joi vielä lauantaina salaa yhden oluen lämmittäessä saunaa. Tiedän, koska olin ostanut yhdeksän olutta ja sunnuntaina ei ollut kuin kaksi jäljellä.

Tänään varmaan ei saa mitään aikaiseksi töissä, kun joi kolme päivää putkeen... Onneksi lapset olivat mummolassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vaikka olen mies. Juhannus oli täysin surkea ja vitutus jäi. Lähdimme jo torstaina anoppilaan, koska on liian pitkä matka lähteä perjantaina. Matkaa oli mökille 450 kilsaa ja lähti me sit To iltapäivästä , no minähän olin jo lähtenyt töihin rekan rattiin jo yhdeltä yöllä. Ensimmäinen vitutus tuli kun mulle mainittiin väsymyksesrä anoppilassa kun haukottelin. No seuraavalleppa päivälle mulle oli varattu hommia etten pitkästy. Appivanhempien mökkiä ja terassia piti fiksuilla. Naiseni veli ja appiukko voisivat tehdä myös nämä hommat monta kertaa viikossa mutta ovat niin saamattomia ja lukeneita että hommat jää tekemättä. Tein hommat ja loppu päivän hoidin lasta koska oli mun vuoro. Lauantaina oli sit vaikka mitä puun kaatoa ja siivoomista tiedossa... Entäpä sit muita vitutuksia, ruokana ei ollut lihaa vaan muita sointia, enkä saanut edes seksiä jota ei ole tullut kuukauteen. Samaa touhua on meillä kotonakin kaikki pihatyöt ja siivoukset jää mulle... Heinäkuu oli tarkoitus lomailla kyseiselläkin paikalla perheen kanssa, mutta ei ollut vaikea vastata kun mua kysyttiin tuuraamaan.

Hei, nosta nyt hyvä mies itse sieltä tossun alta! 😀

Vierailija
24/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vaikka olen mies. Juhannus oli täysin surkea ja vitutus jäi. Lähdimme jo torstaina anoppilaan, koska on liian pitkä matka lähteä perjantaina. Matkaa oli mökille 450 kilsaa ja lähti me sit To iltapäivästä , no minähän olin jo lähtenyt töihin rekan rattiin jo yhdeltä yöllä. Ensimmäinen vitutus tuli kun mulle mainittiin väsymyksesrä anoppilassa kun haukottelin. No seuraavalleppa päivälle mulle oli varattu hommia etten pitkästy. Appivanhempien mökkiä ja terassia piti fiksuilla. Naiseni veli ja appiukko voisivat tehdä myös nämä hommat monta kertaa viikossa mutta ovat niin saamattomia ja lukeneita että hommat jää tekemättä. Tein hommat ja loppu päivän hoidin lasta koska oli mun vuoro. Lauantaina oli sit vaikka mitä puun kaatoa ja siivoomista tiedossa... Entäpä sit muita vitutuksia, ruokana ei ollut lihaa vaan muita sointia, enkä saanut edes seksiä jota ei ole tullut kuukauteen. Samaa touhua on meillä kotonakin kaikki pihatyöt ja siivoukset jää mulle... Heinäkuu oli tarkoitus lomailla kyseiselläkin paikalla perheen kanssa, mutta ei ollut vaikea vastata kun mua kysyttiin tuuraamaan.

Sama kun itselläni, lähes, sama ammatti ja ihmetellään väsymystä yms. Seksiä ei heru kuin joskus, kaikki pihahommat hoidettava itse, ja muutenkin töiden jälkeen vahdi lasta laita nukkumaan, no jos on töihin lähtö niin nuku sitten 3-4 tuntia ja pikitielle vaan. Kyllä sitä välillä miettii mistä päästä sen luopumisen alottaa... dukulaisetkin ihmettelee miten voit olla väsynyt, sinähän ajat vaan rekkaa ilmastoidussa hytissä. Juu, sitähän se pelkästään onkin niiden mielestä...

Minä en ole edes ikinä sanonut tai valittanut väsymyksestä, ja harvoin edes koen olevani sitä. Mutta kun muutaman kerran haukottelee tai ei ole joutavasta kiinnostunut niin on väsynyt. Mitään ei ikinä ole jäänyt tekemättä vähien unien takia. Naisen ei tarvii kun joutua heräämään aamu 8 niin koko päivä päivänä ei pysty mihinkään jne, sama on hänen vanhemmillaan ja veljellään.

Vierailija
25/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani tossun alla, kotona en halua asua sikolätissä. Omistan talon yksin ja siksikin olis pidettävä paikat kunnossa Tärkeänä pidän sitäkin että lapsi sen missä kunnossa kodin pitää olla. Lapsi on myös syy etten ole naista pistänyt kiertookaan

Vierailija
26/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani tossun alla, kotona en halua asua sikolätissä. Omistan talon yksin ja siksikin olis pidettävä paikat kunnossa Tärkeänä pidän sitäkin että lapsi sen missä kunnossa kodin pitää olla. Lapsi on myös syy etten ole naista pistänyt kiertookaan

Rupesin miettimään että kai mä taidan kuitenkin olla tossun alla :( Pitäis muuttaa kai elämän suuntaa.

Vierailija
27/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähänkö sinun maailmasi nyt sitten kaatui? Taitaa olla elämässä aika vähän ongelmia prinsessalla, jos tästä alkaa näin paljon keittämään. Ja mikä esti sinua sytyttämästä kokkoa, jos se kerran oli jo kasattu?

No emmehän me voi tietää miten yleistä tuo heidän perheessään on ja miten paljon ja usein mies juo. Kyllähän se elämään vaikuttaa, jos toinen on vaikka alkoholiongelmainen ja vielä lapsiakin.

Kyllä minuakin vituttaisi 🙄 Onneksi meidän huushollissa ei alkoa kulu, juhannuskin meni ihan rauhassa anopin luona kölliessä ja syödessä. 😂

Vierailija
28/28 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähänkö sinun maailmasi nyt sitten kaatui? Taitaa olla elämässä aika vähän ongelmia prinsessalla, jos tästä alkaa näin paljon keittämään. Ja mikä esti sinua sytyttämästä kokkoa, jos se kerran oli jo kasattu?

No emmehän me voi tietää miten yleistä tuo heidän perheessään on ja miten paljon ja usein mies juo. Kyllähän se elämään vaikuttaa, jos toinen on vaikka alkoholiongelmainen ja vielä lapsiakin.

Kyllä minuakin vituttaisi 🙄 Onneksi meidän huushollissa ei alkoa kulu, juhannuskin meni ihan rauhassa anopin luona kölliessä ja syödessä. 😂

Eihän me tiedetäkkään. Tiedetään vaan se mitä ap on kertonut. Sen mukaan ap:ta ahdistaa juurikin tämä mennyt Juhannus ei mikään muu. Yhden Juhannuksen takia ei aikuisen ihmisen pitäisi noin paljon mennä sekaisin. Jos on jotain muutakin asiaan vaikuttavaa, niin kannattaa kertoa sitten se myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän