Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko suhde olla ilman seksiä parisuhde?

Toivo
24.06.2018 |

Mieheni ja minä emme ole harrastaneet seksiä yli 3kk. Olemme puhuneet heti alussa, että mikä voisi olla ongelma, mutta sellaista ei kuulemma ole. Väsyttää vain. Ymmärrän tämän ja pyydänkin miestä käymään lääkärissä, mutta "ei kuulemma jaksa". Kotioloissa minä teen kaikki kotityöt ja käyn ihan tasapuolisesti töissä tienaamassa rahaa ja annan silti miehen harrastaa ja käydä poikien illoissa joskus. Rehellisesti olen tehnyt nyt viimeisen vuoden aikana kaiken mitä voin (annan hellyyttä, kyselen kuulumisia, harrastan omia juttuja), mutta silti seksiä ei harrasteta kuin max. 5 kertaa vuodessa ja silloinkin vaan, jos on erikoispäivä (syntymäpäivä, ystävänpäivä yms.) Suhteemme ei ole ede 2 vuotta vanha ja tunutuu, että se on jo lopussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla parisuhde ilman seksiä, mutta voi olla hankalaa etenkin jos on seksuaalinen ihminen. Ite aseksuaalina ei tuottaisi ongelmia vaan olisi toivottua olla suhteessa ilman seksiä. 

Vierailija
2/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse jo munan perään ja lopeta toi kitinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ei ole seksiä, sehän on kaveri tai sisarus suhde, ei mikään parisuhde! Ap kertoo kuitenkin että seksiä on sentään joskus ! On paljon nimittäin suhteita missä seksiä ei ikinä. 

Vierailija
4/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi parisuhde ilman seksiä. Ainoastaan fyysisestä ymmärrettävästä syystä kyvyttömyys olisi syy jatkaa seksitöntä parisuhdetta.

Itselläni lähemmäs 30v parisuhde takana. Seksiä on ollut ja näyttää jatkuvan. Alkuajan tahti on harventunut, mutta edelleen seksiä on se kerran viikossa-kahdessa ja joskus vähän useammin. Joitakin kuukausien taukoja ollut johtuen synnytyksestä tai tulehduksesta.

Vierailija
5/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suhde ilman seksiä ja läheisyyttä ei ole parisuhde vaan kämppis/ystävyyssuhde. Ja sellaista en tarvitse saman katon alle.

Jos kyvyttömyys johtuisi jommankumman todellisesta sairaudesta hyväksyisin ja ymmärtäisin sen mutta "emmä tiedä miksen halua, ei tänään-huomenna-ensiviikolla" suhde loppuisi kyllä aikanaan.