C-kupin rinnoille ei löydy sopivia bikineitä.
Kaikki bikinit on tehty pienirintaisille. Kävin sovittelemassa ja bikinit olivat minulle lähinnä nännisuojat. Onko niin että kaikki isorintaiset ovat käyneet ensimmäisinä ostamassa bikinit itselleen eikä isoja kokoja enää Ole vai onko ne tarkoitettu vaan rinnattomille naisille. Todella turhauttavaa.
Kommentit (137)
Mistä lähtien c-kuppi on ollut iso? Itselläni 70C ja tissejä hädin tuskin huomaa.
Riippuu missä käy ostoksilla. Jossain H&M:llä ne nirunaru- ja lappubikinit loppuu suunnilleen kokoon 36 ja kuppikoossa ehkä B:hen. Onneksi bikinejä saa vaikka netistä, jos ei kaupoista löydy.
Pistä kuvaa niin voin auttaa varmasti, olen myyjänä uimapukuliikkeessä.
Voit myös ottaa yksityisesti yhteyttä jos et tähän kehtaa kuvaa pistää. Sähköpostini on timo67@hotmail.com
T. Maiju
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien c-kuppi on ollut iso? Itselläni 70C ja tissejä hädin tuskin huomaa.
Samaa ajattelin. Kokoni on 70C ja bikinit ovat ennemminkin liian isoja.
Itselläni on 65D ja bikineitä löytyy vaikka millä mitalla, tämähän on pieni kuppi.
Eihän C-kuppi ei ole mikään iso, Elloksestakin löytyy isommille biksuja. Käännyppä erikoisliikkeiden puoleen netissä, taatusti löytyy.
No etsikäähän E ja F kupilla olevia bikineitä...
Löytyy kyllä erikoisliikkeistä, mutta hintakin on erikoinen👍
Toki löytyy. Tilasin just suosikkimerkkiäni biksut E80. Saman merkin ritsikat kestäneet vuosia käytössä, joten uskon että biksutkin pitkäikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Laudaksi on huudeltu. Ei haittaa, paitsi bikineitä ostaessa kun ei aina löydy tarpeeksi pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuvaa niin voin auttaa varmasti, olen myyjänä uimapukuliikkeessä.
Voit myös ottaa yksityisesti yhteyttä jos et tähän kehtaa kuvaa pistää. Sähköpostini on timo67@hotmail.com
T. Maiju
🤔
Ap voi käyttää liian pientä kuppikokoa, jos rinnat ovat suuret ja bikinit pienet. Kokeile 70D.
Voisikohan m i t e n k ä ä n olla niin, että sun koko ei oliskaan C 🤔
Ja se C ei edes ole mikään koko ilman ympärysmittaa.
Ei se kuppi välttämättä cielä ole yksinään ongelma
Itse en löydä normikaupoista biksuja millään tai sitten ovat sellaisia tavallisia/tylsiä. 85D on koko. Sama ongelma on ihan rintsikoidenkin kanssa.
No itselläni kuppikoko 75D / 70E ja on kyllä vaikeuksia löytää normaaleista kaupoista bikinejä! Kohtuullisen sopivia löytyy vain ottamalla esim H&M:ssa kokoa 40 tai 42, mutta tämä onnistuu vain itse solmittavissa malleissa. Erikoiskauppojen liivit eivät houkuttele hintansa eikä ulkonäkönsä puolesta.
Voisit ap harkita kokouimapukua, niistä olen itse löytänyt paremmin sopivia, tosin alaosa jää joissain malleissa liian löysäksi. Hankala tilanne tosiaan!
Jos laihdutat hieman niin tissit pienenee 👍
Sama rintaliivien ja toppien kanssa. Riittävät B-C kupit ovat olleet kiven alla ja liian pieniä ympärysmittoja on ollut lisäksi. Ehkä yksi uusi kauppa tuo ratkaisun.
C ei ole iso koko. Mulla 65F / G ja hankalaa on. Mun rinnat ei roiku, joten voisin käyttää lappu / bandeubikineitä, jos vaan kaupoista löytyis sellasia, joihin mun rinnat mahtuis. On mulla yhdet bandeut, kokoa 44, vaikka siis muuten olen kyllä kokoa 34/36. Ne on sellaset sidottavat, joten iso koko ei haittaa, jos olis hakasilla, niin ei toivoakaan, että voisin tollasia käyttää.
tampereella sama kirjoitti:
Sama rintaliivien ja toppien kanssa. Riittävät B-C kupit ovat olleet kiven alla ja liian pieniä ympärysmittoja on ollut lisäksi. Ehkä yksi uusi kauppa tuo ratkaisun.
Mitä tarkoittaa riittävä b-c kuppi?
Höpöhöpö. Itsekin c-kuppinen ja hyvin löytyy biksuja, ei tämä edes ole iso kuppikoko.