Jos naiset saavat miehiltä lahjaksi kalliita laukkuja niin missä miesten kalliit lahjat?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Railroad Hobo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään laukkua en oo mieheltä saanut. Esim kellon oon miehelleni ostanut ja kalliita paitoja yms. Oon mä toki saanut siltä mm. tosi kivoja koruja, että tasoissa ollaan.
Lasket tarkemmin. Vielä puuttuu ainakin kaksi paitaa. Niin sitten saat sen kalliin laukun.
Näin mäkin sen näen. Tällä hetkellä heidän kaupankäynti ei ole tasa-arvoista. Näistä kannattaa pitää parempaa kirjaa. On nimittäin terveen parisuhteen ehto..
Terve parisuhde ei ole mitään kaupankäyntiä.
Et ole kuullut sarkasmista? Mutta valitettavasti se on kaupankäyntiä vai rakastuisitko kilttiin ja hyvä sydämmiseen kodittomaan mieheen? Aivan rouvaseni aivan..
Sarkasmi on selvästi vaikea laji sinulle. Miksi pitäisi rakastua juuri tuollaiseen mieheen? Sun kirjoituksissa ei ole mitään järkeä.
Koska todellista rakkautta ei voi valita vaan rakkaus valitsee kaksi ihmistä. Olet shoppaillut tähän mennessä rakkautta.
Et taida ymmärtää rakkaudesta mitään. Mitä jos lukisit pari kirjaa vaikka ihmisen aivotoiminnasta. Äläkä tee oletuksia toisten elämästä, koska menet niissä täysin metsään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa kalliita laukkuja lahjaksi?
Ap lukee varmaankin Sara Siepin blogia.
En ole saanut miehiltä lahjaksi kalliita laukkuja. Mihin voin valittaa asiasta?
Meillä miehellä on kalleimmat tavarat. Esim grilli pitää olla kallis Big Green Egg, soittimia pitää olla monia hieman erilaisia, ja niihin menee tonneja. Minun laukkuni ovat hyvin halpoja miehen hemmotteluun verrattuna.
Kysy vaimoltasi/tyttöystävältäsi. Ja ei kannata sitten itse ostaa kalliita lahjoja jos se harmittaa kun ei itse sellaisia saa.
Railroad Hobo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään laukkua en oo mieheltä saanut. Esim kellon oon miehelleni ostanut ja kalliita paitoja yms. Oon mä toki saanut siltä mm. tosi kivoja koruja, että tasoissa ollaan.
Lasket tarkemmin. Vielä puuttuu ainakin kaksi paitaa. Niin sitten saat sen kalliin laukun.
Näin mäkin sen näen. Tällä hetkellä heidän kaupankäynti ei ole tasa-arvoista. Näistä kannattaa pitää parempaa kirjaa. On nimittäin terveen parisuhteen ehto..
Terve parisuhde ei ole mitään kaupankäyntiä.
Et ole kuullut sarkasmista? Mutta valitettavasti se on kaupankäyntiä vai rakastuisitko kilttiin ja hyvä sydämmiseen kodittomaan mieheen? Aivan rouvaseni aivan..
En rakastuisi kilttiin ja hyväsydämiseen kodittomaan mieheen enkä edes pidä sitä mitenkään kummeksuttavana. Taustamme ja arvomaailmamme olisivat aivan liian erilaisia. Ei kiltteys ja hyväsydämisyys riitä perusteeksi sille, että toisen kanssa haluaa jakaa elämänsä, kyllä siihen tarvitaan paljon, paljon muutakin.
Jos sinun mielestäsi kiltteys ja hyväsydämisyys riittävät rakastumisen perustaksi, miksi meillä on paljon kilttejä ja hyväsydämisiä pullukoita naisia, yh-naisia, "international luonteisia" naisia jne?
Vierailija kirjoitti:
Pillu on kallista.
Nojoo, jos et halua nähdä vaivaa naisen sytyttämiseksi, niin joillekin käy rahallinenkin korvaus. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa kalliita laukkuja lahjaksi?
Tai edes haluaa? Pinnallista ja noloa.
Mieheni tykkää pelata tietokoneella, joten lahjaksi olen ostanut peliläppärin (2000€), hiiren (80€) ja kuulokkeet (200€) vanhojen mentyä miltei rikki. Seuraavaksi olisi kai näppiksen vuoro. Noihin nyt ei kannata sijoittaa mitään tonneja per laite, koska käyttöikä on kuitenkin lyhyt. En tiedä saako kahdella tonnilla mitään kunnon laukkua, mutta olettaisin sen kestävän käytössä peliläppäriä kauemmin, eli pidempään kuin noin kaksi vuotta.
Lisäksi mies harrastaa kalastusta. Aika iso lasku kertyy veneestä, välineistä, kalastusreissuista ja ryyppyilloista vahingonkorvauksineen. En noita lahjaksi osta mutta jos verrataan perheen menoja kokonaisuudessaan, kumman huvit kustantavat enemmän. Minä pyöräilen keskustaan kahvilaan ystävää tapaamaan (10€) ja mies on viikon mökillä (1000€), enköhän mä olisi laukun lahjaksi ansainnut jo vuodessa.
Kallein laukku mitä mulla on, maksoi hilkkusen päälle 100€. Sen ostin itse. Mieheni kanssa me ostamme tosi halpoja lahjoja toisillemme koska ollaan köyhiä.
Seurustelin parikymppisenä ikäiseni miehen kanssa. Ostin hänelle joululahjaksi kalliin partaveden.
Sain häneltä alennusmyynnistä ostetun kirjan.
Ihanan anteliasta häneltä!
PS Hänellä oli valtava ahteri.
Enpä voisi kuvitella tilannetta, että saisin mieheltä lahjaksi laukun. Olisi melko naismainen ostos.