Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset saavat miehiltä lahjaksi kalliita laukkuja niin missä miesten kalliit lahjat?

Vierailija
24.06.2018 |

Niin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään laukkua en oo mieheltä saanut. Esim kellon oon miehelleni ostanut ja kalliita paitoja yms. Oon mä toki saanut siltä mm. tosi kivoja koruja, että tasoissa ollaan.

Vierailija
2/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään laukkua en oo mieheltä saanut. Esim kellon oon miehelleni ostanut ja kalliita paitoja yms. Oon mä toki saanut siltä mm. tosi kivoja koruja, että tasoissa ollaan.

Lasket tarkemmin. Vielä puuttuu ainakin kaksi paitaa. Niin sitten saat sen kalliin laukun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo päässyt mm viskimatkalle Skotlantiin ja Maranelloon ajamaan aidolla Ferrarilla.

Kalliimpia miehen lahjat on olleet kuin yksikään mun laukuista (merkkilaukut ostettu outleteista)

Vierailija
4/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse en ainakaan halua mitään laukkuja.

Vierailija
5/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasket tarkemmin. Vielä puuttuu ainakin kaksi paitaa. Niin sitten saat sen kalliin laukun.

Näin mäkin sen näen. Tällä hetkellä heidän kaupankäynti ei ole tasa-arvoista. Näistä kannattaa pitää parempaa kirjaa. On nimittäin terveen parisuhteen ehto..

Vierailija
6/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tarvitse sellaisia.Paitti miesvauvat  kuten ap voivat kuvitella että he voivat sellaisia odottaa mutta ovat väärässä.

Vierailija
7/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi maksaa 50 000-90 000 ja kustomoidaan miehen mukaan. Aika kallis lahja, sanoisin.

Vierailija
8/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä miehelle on kyllä ostettu ne kalleimmat lahjat. Muutama luksusreissu ja pari kalliimpaa tuotetta.

En kyllä itse mitään kallista laukkua haluaisikaan. Ja se ajatus on tärkein. Ei lahjan antaminen ole ymmärtääkseni mikään kilpailu.

Vierailija
9/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mysteerejä täynnä Ap pieni.

Vierailija
10/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin sen näen. Tällä hetkellä heidän kaupankäynti ei ole tasa-arvoista. Näistä kannattaa pitää parempaa kirjaa. On nimittäin terveen parisuhteen ehto..

Terve parisuhde ei ole mitään kaupankäyntiä.

Vierailija
11/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies ei halua mitään kallista. Eikä oikeastaan halpaakaan. 

Vierailija
12/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuullut sarkasmista? Mutta valitettavasti se on kaupankäyntiä vai rakastuisitko kilttiin ja hyvä sydämmiseen kodittomaan mieheen? Aivan rouvaseni aivan..

Vierailija
13/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
14/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa molempien lahjat ovat olleet maksimissaan 30e arvoisia.

Vierailija
15/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railroad Hobo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuullut sarkasmista? Mutta valitettavasti se on kaupankäyntiä vai rakastuisitko kilttiin ja hyvä sydämmiseen kodittomaan mieheen? Aivan rouvaseni aivan..

Sarkasmi on selvästi vaikea laji sinulle. Miksi pitäisi rakastua juuri tuollaiseen mieheen? Sun kirjoituksissa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
16/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas olettaa asioita, jotka eivät pidä edes paikkaansa.

Vierailija
17/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa kalliita laukkuja lahjaksi?

Vierailija
18/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Railroad Hobo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmi on selvästi vaikea laji sinulle. Miksi pitäisi rakastua juuri tuollaiseen mieheen? Sun kirjoituksissa ei ole mitään järkeä.

Koska todellista rakkautta ei voi valita vaan rakkaus valitsee kaksi ihmistä. Olet shoppaillut tähän mennessä rakkautta.

Vierailija
19/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehelle sellaisia lahjoja joista tiedän hänen pitävän, sama pätee hänen ostamiin lahjoihin. Joskus ne ovat vähän hintavampia, joskus taas halpoja.

Vierailija
20/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta mitään lahjoja, vaan ostetaan yhdessä jotain kivaa molemmille, esim. jouluna. Synttäreillä käydään syömässä ja maksetaan yhteiseltä taloustililtä. Mulla on yksi Jouni-laukku, alessa 59 euroa ja juhlalaukku loppuunmyynnistä kympillä. Ostin itse. Ai niin reppu, mutta se on vuosia vanha, käytän treeneissä. En muista paljonko maksoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän