Amanda Harkimo seukkaa Lauri Taatsin kanssa - lihaksikkaat ja väkivaltaiset jännä miehet on kuumia!
Kommentit (87)
Arvasin, että teiltä ei saa helppoon kysymykseen suoraa vastausta. Vain paskan jauhantaa.
Poistuin paikalta mielenkiintoisemmille ja toivottavasti rehellisemmille keskustelu aiheille.
Komea on mies ,mutta jos ihan kusipää niin just. Itse sorrun aina just tommosiin ja kärsin sitten. Miksi kaikki kunnolliset miehet on sitten niin rumia, vähäeleisiä ja tylsiä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ap sua haittaa kenen kanssa joku Amanda Harkimo seurustelee?
En ole ap, mutta niin kauan kuin mädättynyt media mainostaa näitä paskakasoja ja luo heistä roolimalleja nuorille niin minua kiinnostaa.
No eiköhän vanhempien tehtävä ole opettaa lapsiaan eikä median. Jos nuoret eivät sen vertaa omilla aivoillaan ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että teiltä ei saa helppoon kysymykseen suoraa vastausta. Vain paskan jauhantaa.
Poistuin paikalta mielenkiintoisemmille ja toivottavasti rehellisemmille keskustelu aiheille.
Tervemenoa.
Amanda on huomionhakuinen ja tekee ihan mitä vaan ollakseen otsikoissa. Se on persoonallisuushäiriönen typy. Mikälie mennyt lapsuudessaan pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Komea on mies ,mutta jos ihan kusipää niin just. Itse sorrun aina just tommosiin ja kärsin sitten. Miksi kaikki kunnolliset miehet on sitten niin rumia, vähäeleisiä ja tylsiä? Miksi?
Mitä tarkoitat vähäeleisellä ja tylsällä?
Vierailija kirjoitti:
Koska sun pitää ensiksi kärsiä, kärsiä ihan vit.usti, että opit arvostamaan ja rakastamaan todellista kauneutta.
Se on sinun tiesi hehe..
Minusta tässä ei ole ongelma se että kaksi jännää seukkaa vaan se että nämä jännät aina löytää itselleen jonkun ja tavallinen tallaaja ei ollenkaan, koskaan. Hänellä ei ole koskaan vientiä, näillä tuntuu aina olevan. Sama kun katsoo oman kylän meuhkaajia, aina joku kainalossa. No ei ne välttämättä onnellisia suhteita ole mutta silti korpeaa kun itse ei meinaa päästä edes jutteluasteelle kenenkään kanssa ketä on lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltillinen, nöyrä, kunnioittava, luja ja kiltti = heikkoutta naisen silmissä.
Amanda on jotenkin ihmeen wt niin hyvällä sosioekonomisella taustalla.
Ja silikonilla pumpatut julkisuustyrkyt tyhjäpäiset jakorasiat on sun mielestä kuumia. Mutta tämänhän me kaikki jo tiesimme. Usko jo, sun naismakusi on se ongelma ei naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytyisikin jostain nöyrä mies eikä itsekeskeinen niin kuin kaikki miehet tuntuvat olevan. Pidetään itseään muita parempina, ja ainakin naisia parempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytyisikin jostain nöyrä mies eikä itsekeskeinen niin kuin kaikki miehet tuntuvat olevan. Pidetään itseään muita parempina, ja ainakin naisia parempina.
Moni kunnollinen ja kiltti mies on parempi kuin nainen joka on amanda harkimon kaltainen. Oletko sinä amandan kaltainen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että ollaan aikuisille suunnatulla keskustelupalstalla. Osa porukasta on jäänyt kehityksessään yläasteikään.
Kannattaa jatkaa palstailua, niin voit jatkossakin tuntea ylemmyyttä.
Kuule ap ja uli, ei kukaan normaali ihminen vertaa itseään sinuun.
Alemman tason mies. Sopii erinomaisesti tosi-tv-tähteelle.
Jännän äärellä, mutta ei se järvi soutamalla kulu. Tai melaa heiluttamalla.
Miten vanha tuo äijä on? ig:n perusteella aika lapselliset jutut. Varmaan vakka on löytänyt kantensa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille lauritaatseillehan monet naiset antavat toosaa minkä ehtivät "villein' vuosinaan", ennen kuin tyytyvät johonkin luotettavaan mieheen, jonka kanssa perustaa perhe ja puolittaa kulut. Sitten kun lapset eivät ole enää ihan pieniä ja lainaa on lyhennetty sopivasti, niin mies potkaistaan pihalle elareita maksamaan.
Teille red pill -tyypeille nyt on turha mitään muuta kertoa, koska te uskotte vain tuohon omaan mantraanne vaikka siitä ei olisi mitään todisteita.
Ei mitään todisteita, paitsi avioerotilastot ja kaikki maailman lööpit näistä lauritaatseista, jotka panevat puolta Helsingin naisista yms. Sulla itselläsi ei ollut mitään järkevää sanottavaa, joten lähdit taas tuolle ad hominem -linjalle. Naurettavaa. :D
Tuoko on hyvää argumentointia, heitellä hatusta jotain omia arvioita? "Puolta Helsingin naisista", oletko tosissasi? Miten avioerotilastot tukevat sinun väittämääsi? Ne kertovat vain eroista, missään ei ole mainintaa noista jutuista joita kuvittelet niihin syiksi. Tuo on kaikki omassa päässäsi ja se jos mikä on naurettavaa että pidät oman pääsi sisältöä todisteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se komea, mutta tuskin luonteestaan tykkäisin.
Ei sun tarvitse tykätä luonteesta kun ette te naiset etsi hyvää luonnetta vaan mahdollisimman pahan kullin nivusiin.
Ja näemmä näin on miehilläkin kun Amanda Harkimo edustaa tässä nyt naisia yleisesti.
Onneksi bloggaaja Julia T pääsi tuosta eroon.