Amanda Harkimo seukkaa Lauri Taatsin kanssa - lihaksikkaat ja väkivaltaiset jännä miehet on kuumia!
Kommentit (87)
Onhan se komea, mutta tuskin luonteestaan tykkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille lauritaatseillehan monet naiset antavat toosaa minkä ehtivät "villein' vuosinaan", ennen kuin tyytyvät johonkin luotettavaan mieheen, jonka kanssa perustaa perhe ja puolittaa kulut. Sitten kun lapset eivät ole enää ihan pieniä ja lainaa on lyhennetty sopivasti, niin mies potkaistaan pihalle elareita maksamaan.
Teille red pill -tyypeille nyt on turha mitään muuta kertoa, koska te uskotte vain tuohon omaan mantraanne vaikka siitä ei olisi mitään todisteita.
Ei mitään todisteita, paitsi avioerotilastot ja kaikki maailman lööpit näistä lauritaatseista, jotka panevat puolta Helsingin naisista yms. Sulla itselläsi ei ollut mitään järkevää sanottavaa, joten lähdit taas tuolle ad hominem -linjalle. Naurettavaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa verrata tätä "jännä mies" Taatsia vaikka Avionin Prinssiin. Avionin Prinssillä on oikeasti badboy-karismaa, mutta hänestä ei koskaan ole ollut mitään juttua, että olisi tehnyt tyhmyyksiä kuten nämä wannabe-badassit Taats ja Kejonen.
Oikea badboy on sellanen kenestä sä et edes päältä päin näe, että on badboy. Teitä naisia on helppo kusettaa parilla tatskalla ja lyriikoilla. Kun tapaat oikean pedon niin sulla menee kuset housuun.
Jaaha. Mä puhuin nyt badboy-karismasta, joka tarkoittaa sitä että jotkut vaan on luonnostaan coolimpia kuin toiset. Ei voi puhua samana päivänäkään Avionin Prinssistä ja jostain Taatsin Laurista. Avionin Prinssi on oikeasti coolin miehekäs ja badassin näköinen ja oloinen, ja se ei synny mistään lihaksista, tatskoista ja rikosrekisteristä.
Eli sun mielestä sellanen on coolia kun joku on pahan oloinen? Saa sun tussun märäksi? Perhosia vatsaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että ollaan aikuisille suunnatulla keskustelupalstalla. Osa porukasta on jäänyt kehityksessään yläasteikään.
Kannattaa jatkaa palstailua, niin voit jatkossakin tuntea ylemmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, näiden ainaisten jännämiesuhrivalitusten takiahan mä lakkasin käymästä täällä. Teki kyllä ihmeitä, tajusin etten vihaakaan ihmisiä tai miehiä ollenkaan, vain palstavalittajia.
Mitäs siinä uliset. Tällä kertaa on miesasiamiehen ketju täyttä asiaa. Mies jolla ei ole koulutusta, tatuoitu munista naamaan ja omaa tuomion pahoinpitelystä on todellakin jännittävä mies.
Ulisisinko vaikka siksi, että taas vaihteeksi väitetään yhden tapauksen pohjalta väitetään, että naiset yleisesti ottaen tykkäävät (vain) tällaisista miehistä. Mitä vittua sitten jos joku Amandan tyrkky on tykästynyt tuollaiseen ukkeliin?
Ja mm. Shirly Karvinen ja Isabella Ljungdell jne. Kyllä tuo Taastin akan poika on saanut niin paljon missipesää ettei tosikaan.
Lauri liikkuu näiden kanssa samoissa julkkispiireissä, joten tottakai hänellä on ollut sutinaa monen missin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse tykätä luonteesta kun ette te naiset etsi hyvää luonnetta vaan mahdollisimman pahan kullin nivusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa verrata tätä "jännä mies" Taatsia vaikka Avionin Prinssiin. Avionin Prinssillä on oikeasti badboy-karismaa, mutta hänestä ei koskaan ole ollut mitään juttua, että olisi tehnyt tyhmyyksiä kuten nämä wannabe-badassit Taats ja Kejonen.
Oikea badboy on sellanen kenestä sä et edes päältä päin näe, että on badboy. Teitä naisia on helppo kusettaa parilla tatskalla ja lyriikoilla. Kun tapaat oikean pedon niin sulla menee kuset housuun.
Jaaha. Mä puhuin nyt badboy-karismasta, joka tarkoittaa sitä että jotkut vaan on luonnostaan coolimpia kuin toiset. Ei voi puhua samana päivänäkään Avionin Prinssistä ja jostain Taatsin Laurista. Avionin Prinssi on oikeasti coolin miehekäs ja badassin näköinen ja oloinen, ja se ei synny mistään lihaksista, tatskoista ja rikosrekisteristä.
Eli sun mielestä sellanen on coolia kun joku on pahan oloinen? Saa sun tussun märäksi? Perhosia vatsaan?
En mä niin sanonut. Puhuin badboy-karismasta, toisissa on sitä ja toisissa ei. Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Itseäni kiinnostaa yleisesti ottaen kaikenlaiset ihmistyypit. Olen kiinnostunut ihmismielestä, ihmisten motiiveista toimia kuten toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Näille lauritaatseillehan monet naiset antavat toosaa minkä ehtivät "villein' vuosinaan", ennen kuin tyytyvät johonkin luotettavaan mieheen, jonka kanssa perustaa perhe ja puolittaa kulut. Sitten kun lapset eivät ole enää ihan pieniä ja lainaa on lyhennetty sopivasti, niin mies potkaistaan pihalle elareita maksamaan.
Tietyn tyyliset naiset, eivät todellakaan kaikki. Ja mitä sitten? Mitä se muille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille red pill -tyypeille nyt on turha mitään muuta kertoa, koska te uskotte vain tuohon omaan mantraanne vaikka siitä ei olisi mitään todisteita.
Ei mitään todisteita, paitsi avioerotilastot ja kaikki maailman lööpit näistä lauritaatseista, jotka panevat puolta Helsingin naisista yms. Sulla itselläsi ei ollut mitään järkevää sanottavaa, joten lähdit taas tuolle ad hominem -linjalle. Naurettavaa. :D
Sori nyt vaan, mutta 90% Helsingin naisista ei koskisi Lauriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse tykätä luonteesta kun ette te naiset etsi hyvää luonnetta vaan mahdollisimman pahan kullin nivusiin.
Ai niin, unohdin, että te ulithan tiedättekin naisia paremmin, mistä kaikki naiset tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä niin sanonut. Puhuin badboy-karismasta, toisissa on sitä ja toisissa ei. Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Itseäni kiinnostaa yleisesti ottaen kaikenlaiset ihmistyypit. Olen kiinnostunut ihmismielestä, ihmisten motiiveista toimia kuten toimivat.
Mutta kuitenkin kiinnostut ennemmin sellasesta badboy karismasta kuin vaikka it nörtistä joka tekee vapaaehtoistyötä eläinten ja kehitysvammaisten parissa? En minä tuomitse sinua, mutta myönnä vaan rehellisesti, että paha kiehtoo sinua. Onko sinussa naista myöntämään se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnella on vissiin tylsää näin kesälomalla, koska tarvitsee täällä kirjotella tuollaisia typeryyksiä.
Mitä se ap sua haittaa kenen kanssa joku Amanda Harkimo seurustelee?
Nyt on vakka kantensa löytänyt. He sopivat varmasti hyvin toisilleen, joten en ymmärrä aloituksen pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ap sua haittaa kenen kanssa joku Amanda Harkimo seurustelee?
En ole ap, mutta niin kauan kuin mädättynyt media mainostaa näitä paskakasoja ja luo heistä roolimalleja nuorille niin minua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Taats virolainen?
Ugrilainen on ainakin naaman perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkin kiinnostut ennemmin sellasesta badboy karismasta kuin vaikka it nörtistä joka tekee vapaaehtoistyötä eläinten ja kehitysvammaisten parissa? En minä tuomitse sinua, mutta myönnä vaan rehellisesti, että paha kiehtoo sinua. Onko sinussa naista myöntämään se?
Kovasti haluat olla oikeassa, mutta tällä kertaa et ole. Olen toivonut jo pidemmän aikaa löytäväni kumppaniksi fiksun miehen, jolla olisi samoja arvoja kuin minulla (luonnon kunnioittaminen, yleisesti luontoon liittyvät harrastukset). IT-nörttiys on vetävä piirre miehessä (tällaisessa tapauksessa miehen ulkonäkö on aivan sivuseikka).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla miehistä ei ole badboy-karismaa (en tiedä mitä se on, mutta käsittääkseni määritelmällisesti oltava noin, muuten käsite menettäisi merkityksensä). Suurin osa miehistä kuitenkin tilastojen perusteella päätyy pitkäaikaiseen parisuhteeseen ja saa lapsia. Joten...
Ei uskoisi, että ollaan aikuisille suunnatulla keskustelupalstalla. Osa porukasta on jäänyt kehityksessään yläasteikään.