Lapseton tai jo aikuisten äiti, lähtisitkö ystävättäresi seuraksi lastentapahtumaan?
Kuinka kauan se saisi kestää, jos lähtisit?
Kommentit (9)
Riippuu kyllä tapahtumasta. Esim HopLop ja vastaavat olisi ehdoton ei, teatteriin voisin vaikka lähteä.
Vähän riippuu tapahtumasta, mutta periaatteessa joo. Ja mulla on aikuiset lapset, enkä edes ole lapsirakas, mutta kavereiden lapset menee :)
No voisin lähteä jos se lapsi on sen ikäinen, että se voi siellä tapahtumassa olla itsekseenkin. En jaksaisi mitään taaperoa vahtia missään hoplopissa, mutta joku eskari-ikäinen olisi jo eri juttu kun sen perässä ei tarvitse juosta.
Tottakai. Ystävien vuoksi mitä vain. Pidän myöskin ystävieni lapsista.
Tapahtumasta riippuen mutta kyllä aika moneen juttuun lähtisin mielelläni. Olen lapseton.
En, ei vaan enää jaksa tai kiinnosta millään lailla. Omat jo 16v ja 22v. Enkä erityisemmin toisten lapsista pidä.
Olen lapseton sinkku ja käyn kyllä kaverini ja hänen lapsensa kanssa mielelläni lastentapahtumissa. Esim HopLopissa sun muissa leikkipuistoissa ollaan jo oltu ja jos kutsutaan niin tulen kyllä mukaan aivan mielelläni 😊
En lähtisi, mutta minä en pidäkään lapsista ja vielä vähemmän niiden korviin sattuvasta metelistä.
Sinun ystäväsi saattaa olla toisenlainen ja lähteä, joten vastausta et omalla kohdallasi luonnollisesti täältä saa. Lienee helpointa kuitenkin raahata mukaan joku, joka ottaa omat tenavansa mukaan samaan paikkaan.
Riippuu tapahtumasta. Avaa enemmän, millaisesta on kyse.