Lapselle nimeksi Perttu?
Mitä mieltä olette? Onko vähän liian rosoinen, tylsä.
Kommentit (14)
En tykkää, minun mieleen on esim. Milo, Kimi, Niki, Eero, Aaro, Eliel, Jami, Samu
Mun mielestä Pertti olisi kyllä parempi nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vanhan miehen nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole toivottavaa, että lapsesi eläisi vanhaksi mieheksi asti?
Perttu on ihan hyvä. Parempi, kun ne nykyaikaiset pehmeät nimet. Onko tylsempää, kuin joku Eelis tai Eliel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttei vielä tarpeeksi vanhan. Nykyiset suosikkinimet ovat suurelta osin jo hautaan menneen sukupolven nimiä.
- What is your name mate?
- My name is Perttu
- Perttu? Wtf..
Niin joo, jos haluat olettaa että lapsesi kansainvälistyy joskus niin kannattaa ehkä valita kansainvälisempi nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tästäkin mukulasta joskus vanha tulee.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, jos haluat olettaa että lapsesi kansainvälistyy joskus niin kannattaa ehkä valita kansainvälisempi nimi?
Niinku esimerkiksi Peter maekinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Minusta todella tyhmä lähtökohta. Kaiklle vain kansainvälisest nimet, niin ollaan kaikki ihan samannimisiä.
Eikö se ole jonkinlainen rikkaus, että on kulttuurin mukaiset nimet? Kyllä ne siellä Ameriikan toimistossa hyvin oppivat samomaan niin kiinalaiset, intilalaiset, ranskalaiset kuin suomalaisetkin nimet.
Tosi tylsä ajatus, että kaikilla olisivat samat "kansainväliset" nimet.
Olen pahoillani, mutta en ole koskaan tykännyt tästä nimestä. Minulla oli kerran lyhyt romanssikin erittäin suloisen ja kivan Pertun kanssa. Mutta nimi ei silti muuttunut mieluisammaksi.