Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva huutaa, tein sitten mitä vaan, ja mies vaan hokee että tee jotain.

Vierailija
24.06.2018 |

Eniten alkanut vituttaa se hokeminen että tee jotain vaikka tekisin mitä, vauva vaan huutaa. Paiskon kohta miehen että vauvan roskikseen. Molemmat.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aivan kaiken. Ukko vaan löhöö sohvalla. Menen kuin viitamaan susi.

Mä en vaan jaksa enää. Olen loppu.

AP

Vierailija
42/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tänään tai huomenna lääkäriin? Sekä vauvan että sun tilanteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

On puhuttu ja puhuttu. Ei mitään hyötyä. Kaikki liibalaabapaskaa. Pillereitä tarjotaan, kiitos ei.

AP

Vierailija
44/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

On puhuttu ja puhuttu. Ei mitään hyötyä. Kaikki liibalaabapaskaa. Pillereitä tarjotaan, kiitos ei.

AP

Eli myöskään vauvan itkuun ei löytynyt syytä käynnillä?

Vierailija
45/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Ei ole. Ja mulle tyrkyttää vaan lääkkeitä.

AP

Vierailija
46/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä lapsi, nukuta lapsi, hoida koira, mene kauppaan, syötä lapsi, tee jotain.

Pyysin ukkoa käymään kaupalla, ei voi mennä. Paska on laiska kuin mikä. Mun pitää kaikki tehdä ja mennä kuin viitamaan susi. Masennus ja pelkkiä hyödyttömiä pillereitä tarjotaan.

Junan alle meno on jo kovin houkutteleva vaihtoehto.

Mä. En. Jaksa. Enää.

AP

Vierailija
47/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Ei ole. Ja mulle tyrkyttää vaan lääkkeitä.

AP

Koska sut pitää turruttaa. Uudelleen ohjelmoida. Sininen vai punainen pilleri? Miehelles kanssa. Sitten kun vauva kasvaa niin ehkä hänetkin lääkitään.

Vierailija
48/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP

Kokeile unikoulua. Idea on lyhyesti sanottuna se että yrität olla välittämättä vauvan itkusta vähän aikaa. Ota vaikka puhelimen ajastimella huutoaikaa 2 minuuttia ja kokeile rauhoittuuko vauva siinä ajassa itsestään.

Minusta kuulostaa siltä että mies ei kestä kun vauva itkee ja vaatii sinua heti ’tekemään jotain’ mutta eihän vauva hiljene käskystä. Yrittäkää molemmat olla hetki hössäämättä liikaa vauvan ympärillä, jospa se vauvakin siitä rauhoittuu.

Jos sinusta tuntuu että olet valmis heittämään vauvan roskikseen, olet vakavasti ylirasittunut ja vauva vaistoaa sen.

Ruoki vauva, puhtaat vaipat ja vaatteet päälle ja anna sen olla itsekseen vähän aikaa omassa sängyssä tai muussa turvallisessa paikassa äläkä välitä itkusta muutamaan minuuttiin. Jos mies ei kestä kuunnella voi mennä vaikka kävelylle.

Jos vauva ei opi rauhoittumaan itsekseen mene lastenlääkäriin tutkimaan mistä kipuitku johtuu, onko ruuansulatusvaivoja tai hampaita tulossa tms.

Kaikki pienetkin lapset osaavat kyllä rauhoittua jos aikuiset jaksavat itse pysyä rauhallisina ja antavat heille siihen mahdollisuuden.

Vierailija
49/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli maitoallergia. Jos käytät korviketta, mene heti ostamaan maitoallergiselle sopivaa korviketta. Meillä huuto loppui alle 24 tunnissa siitä, kun vaihdoin korvikkeen.

Kenellä meillä? Sulla ja vauvalla, vai miehelläkin vielä? Miksi te kaikki huusitte?

Vierailija
50/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

k kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan tappaa itseni niin siinähän ovat keskenään sitten ja ukko tehkööt ite jotain.

AP

Jos tämä ei ole provo, niin tarvitsette pikaisesti apua, molemmat. Onko sinulla isovanhempia tai muita sukulaisia, joista joku tulee apuun heti? Vauvalla voi olla maitoallergia tai muu koliikkivaiva ja silloin vauva huutaa taukoamatta. Jos aikuinen on väsynyt tai hermostunut, vauva vaistoaa sen ja tuntee itsensä turvattomaksi, niin se huutaa myös silloin. Nyt jompikumpi ulos sieltä kämpästä soittamaan sukulaisia apuun tai 112.

No haloo nyt. 112 koska vauva itkee?! Ei helvetti mikä nykyajan ihmisiä vaivaa?

Ei vaan mikä helvetti sua vaivaa? Ap pohti itsensä tappamista.

Ihminen mikä tappaa itsensä ei pohdi tai puhu siitä vaan tekee sen. Silloin ei enää itketä. Silloin ollaan metsässä narun kanssa ja katsotaan sopivaa puuta mihin käydä kiikkumaan. Siinä on jotain romanttista ja rauhallisuutta, tässä ei ole kumpaakaan, tämä on vain u-linaa.

Kuule, tiedetään että ei ole yhtään noin. Yleensä itsemurhan tehnyt on, tavalla tai toisella, yrittänyt saada apua ja puhunut yllykkeistään tai epätoivoisuudestaan etukäteen. Joten puheet kannattaa kuulla.

Vierailija
51/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen yhä kysymään kunnalta apua vauvanhoitoon, jos on mahdollista kunnalta saada.

Vierailija
52/52 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on voimat loppu, mutta selviät kyllä! Onko sulla sukulaisia tai ystäviä, jotka voisivat hoitaa vauvaa yhden yön jotta saisit nukuttua?  Se, mitä miehesi tekee tai on tekemättä ei nyt ole  onnesi avain. Mutta kerro hänelle, miltä sinusta tuntuu.

Varaa heti huomenna aika lääkärille, jossa vauvan itkun syy selvitetään. Vaadi allergiatestit, muutkin kuin tuo maito. Vauvan itkuisuuden syyn selvittäminen on avain tähän, ei se miltä sinusta nyt umpiväsyneenä ja alakuloisena tuntuu. Onko vauva itkenyt aina, vai onko nyt vain joku erityinen putki? Hampaita tulossa? 

Itse olen huonosti nukkuneen vauvan äiti, meillä syy oli allergioissa. Neljä ekaa vuotta meni yöheräämisissä ja olin enemmän tai vähemmän sekaisin. 

Voimia sinulle! Haethan apua itsellesi ja vauvallesi.