Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino ja raskaus

Marilyn
24.06.2018 |

Hei. Olen 25 vuotias nainen. Olin koko ikäni ennen 19v ylipainoinen. Painoin pahimmillaan 120kg. 22 vuotiaana painoin 50 kg tai jopa 45 kg. Tulin raskaaksi sen ikäisenä.. Olisin todella halunnut pitää lapsen, luulin että tuli keskenmeno ensimmäisen kk aikana kun verta tuli niin paljon. Tietämättäni olinkin yhtäkkiä melkein puolen välin raskautta. Olin juonut paljon sen aikana kun luulin että meni kesken. Kaikki painostivat ikään kuin pakottivat aborttiin, enkä itse tiennyt yhtään mitä pitäisi tehdä ja kuuntelin muita ja jouduin tekemään sen... Jouduin synnyttämään vauvani rv 18 1.4.2016. En vieläkään pysty käsittämään tätä asiaa ja se on joka päivä mielessäni. Olisiko vauva ollut terve vai ei... Olemme nyt yrittäneet mieheni kanssa lasta mutta en tule raskaaksi. Paina nyt kyllä 65 kg ja pituuteni 166cm,voiko ylipaino tai abortti vaikuttaa siihen että en tule raskaaksi? Olen todella surullinen.. Toivon ettei tähän tule negatiivisia kommentteja koska olen todella pahoillani taivaassa olevalle vauvalleni..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAAALAAAASSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vierailija
2/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr kirjoitti:

VAAALAAAASSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tr kirjoitti:

Kiitos

Noista asiattomista, sairaiden ääliöiden kommenteista ei kannata välittää. BMI:n mukaan olet vielä normaalipainoinen, joten painosi ei ole raskaaksi tulon esteenä. Suosittaisin gynekologille ajan tilaamista. 

Vierailija
4/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tr kirjoitti:

Kiitos

Noista asiattomista, sairaiden ääliöiden kommenteista ei kannata välittää. BMI:n mukaan olet vielä normaalipainoinen, joten painosi ei ole raskaaksi tulon esteenä. Suosittaisin gynekologille ajan tilaamista. 

Kiitos asiallisesta kommentista. Taidan tehdä niin, ihmetyttää vain miten nyt on niin vaikea tulla raskaaksi kun viimeksi tulin jo ekalls kerralla...

Vierailija
6/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr kirjoitti:

KKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Sun kannattaisi hankkiutua hoitoon kun huutelet tuntemattomille että kuole. Ootko ihan mielisairas? Kuvottavaa. Toivottavasti joku psyk. Osastolla kestää sua.

Vierailija
7/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan gynegologia.

Vierailija
8/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr kirjoitti:

kannatan gynegologia.

Tarkoitat varmaan gyneKologia.

Vierailija
9/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä lääkäriä. en minä tiedä.

Vierailija
10/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr kirjoitti:

No sitä lääkäriä. en minä tiedä.

Jos et tiedä mistään mitään muuta kun huutelet valasta tai että kuole, niin vaihda sivustoa kiitos. Tulin kysymään täältä neuvoja järkeviltä ihmisiltä ja ehkä niiltä joilla on samallaisia kokemuksia. Sun vastauksia en tarvirse, joten bye biatch. Vai onkohan siellä mies.

Vierailija
11/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen ja pyydän nöyrästi anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi