Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako rinnat vaikka kuukautiset ovat alkaneet jo???

Vierailija
24.06.2018 |

Jooh elikkäs oon 13v tyttö ja mulla on alkanut menkat jo melkeinpä vuosi sitten. Mulla on mun perheen naispuolisiin verrattuna todella pienet rinnat ja onhan sen kautta tullut epävarmuutta ja myös tullut pelko että ne ei siitä kasvais. Muuten olen huomannut vartalon kasvua mm pituutta, lantion leveyttä jne mutta rinnat ei oo mistään oikeen kasvanut. Toivoisin että joku pystyisi kertomaan omia kokemuksiaan tai tietoa jakamaan minun tyhmälle päälle

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvaa. Myös keski-iässä kasvaa, loppua ei näy.

Vierailija
2/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika yksilöllistä. Mulla oli a-kuppi kun menkat alkoi ja a-kuppi ollu koko aikuisuuden eli ei ne juurikaan kasvanu ainakaan mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa. Ja aina kun lihoo, kasvaa lisää.

Vierailija
4/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minulla ainakin kasvoi . Kuukautiset alkoi 11 v . Sen jälkeen kasvoin vielä melkein 10 cm pituutta ja rinnat koosta 70 A koosta kokoon 80 C siihen mennessä kun oli 20 v. Jokainen kasvaa ja kehittyy omaan tahtiin. Tosin välttämättä samassakaan perheessä ei kaikille tule samankokoiset rinnat. Ei tätä asiaa kannata kovasti märehtiä ja murehtia.

Vierailija
5/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli b-kuppi 18-vuotiaana. Siitä sitten vähitellen kasvanut nykyiseen 75E:hen. Painoa tuossa ajassa tullut muutama kilo, mutta edelleenkin olen normaalipainoinen. Parhaiten saat vihjettä perheen vanhempien naisten kuppikoosta.

Vierailija
6/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän rasvaa sitä enemmän tissiä ....

Vierailija
7/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvaa, ole huoletta.

Vierailija
8/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintahan on suurelta osin rasvakudosta, joten sen määrä vaikuttaa tietysti kokoon.

Myös korkeampi estrogeenitaso aiheuttaa isommat rinnat. Estrogeenitason saavuttaminen voi jatkua aina 23-24-vuotiaaksi, joten rinnat voi siis kasvaa.

Lihominen ja laihtuminen vaikuttaa totta kai. Jos olet hoikka teini ja sinulla on A-kupin rinnat, tuskin enää 30vuotiaana olet samankokoinen? Rasvakudoksen lisääntyminen suurentaa siis rintoja.

Kuitenkin rintojen koko on yksilöllistä ja paljon perintötekijöistä kiinni.

Itselläni on aina ollut pienet joihin olen todella tyytyväinen! Minulla on kolme siskoa ja kahdella heistä taas paljon isommat. Minulla ja toisella siskolla siis pienet. Ja mainittakoot, että me kaksi olemme pitempiä ja hoikkia, nuo toiset kaksi lyhyempiä ja lihomaan taipuvaisia.

Vierailija
9/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kasvaa 25 vuotiaaksi asti ja sitten muuttuu painonvaihtelun seurauksena. Ei kannata toivoa isoja rintoja kun se on kirous jos palstan mammoja on uskominen!

Vierailija
10/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli A-kuppi kun kuukautiset alkoi ja C-kuppi 3-4 vuotta myöhemmin.

Rintahan on pääasiassa rasvakudosta, joten painnonousu kasvattaa myös rintoja.

Vierailija
11/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten saat vihjettä perheen vanhempien naisten kuppikoosta.

No enpä sanoisi noin, mun äidillä on E ja mulla A. Kumpikin olemme normaalipainoisia. Ja tosiaan siskoksilla voi olla hyvinkin laidasta laitaan. Rintojen koko liittyy moniin eri geeneihin, joista puolet tulee tietysti isän puolelta. 

Vierailija
12/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän