Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laadukkaat verkkarit lapselle?

Vierailija
24.06.2018 |

Suositelkaas vähän merkkejä, haussa olisi 7v tytölle kestäviä, mukavia ja nyppyyntymättömiä verkkareita sekä huppareita koulua varten.

Lapsi itse viihtyy parhaiten mahdollisimman pehmeissä ja joustavissa oloasuissa jotka tuppaavat kulahtamaan nopeasti käytössä ja näyttävät heti epäsiisteiltä. Mistähän löytyisi siistejä ja sen näköisinä pysyviä, sporttisia vaatteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrodsilta olen ostanut hyvälaatuisia vaatteita lapsillekin.

Vierailija
2/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit nyppyyntyy kun niitä käytetään ns. kokoajan. Siistinä pysyy jos käyttää vain liikuntatunnilla 😀

Farkut ei nyppyynny...

Adidaksia olen ostanut marketista ja nextistä (tyttövärit) omalle alakoululaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrodsilta olen ostanut hyvälaatuisia vaatteita lapsillekin.

Mistä niitä saa täältä suomesta?

Ap

Vierailija
4/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkarit nyppyyntyy kun niitä käytetään ns. kokoajan. Siistinä pysyy jos käyttää vain liikuntatunnilla 😀

Farkut ei nyppyynny...

Adidaksia olen ostanut marketista ja nextistä (tyttövärit) omalle alakoululaiselle.

Mun tyttöni ei suostu käyttämään farkkuja, edes kaikkein pehmeimpiä :/ Ajattelinkin siksi ostaa useamman parin hyviä verkkareita josko pysyisivät pidempään kuosissa. Suosittelisitko adidasta merkkinä?

Ap

Vierailija
5/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkarit nyppyyntyy kun niitä käytetään ns. kokoajan. Siistinä pysyy jos käyttää vain liikuntatunnilla

Vierailija
6/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaikki nukkaantuu ajan kanssa mutta eiköhän niitä silti voi sen aikaa käyttää kun päälle menee.

Tai meillä ei oo muuten h&m eikä adidas nukkaantuneet! Polvista puhki tosin molemmat tällä hetkellä niin kuin kaikista muistakin merkeistä. Eli mieluummin ne nukkaiset kun olisi vaan ehjät 😂

Ja jos niitä monet ostaa niin kyllä ne siistinä pysyy. Ja näkee sen jo ostaessa kuinka kangas käyttäytyy. Nykyään kuitenkin eri materiaalia verkkareissakin. Jotkut kiiltäväpintaiset paksummat jotka sisäpuolelta eri materiaalia nukkaantuu ihan taatusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi