Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa seksiä poikaystävältä.. häät tulossa, mitä tehdä?

Tahdon
23.06.2018 |

Minä ja avomieheni asutaan yhdessä jo 6 vuotta, molemmat alle 30. Ei lapsia. Töissä ja elämässä ei muita ”isompia” huolia.
Homman nimi on se, että en vaa saa sitä fyysistä kontaktia hänen kanssaan.
Nyt juhannuksena laskin että olemme ”pitäneet hauskaa” tasan 5 kertaa tämän vuoden puolella.
Tämä on nyt vaa mennyt nii vähäiseksi, että mun ei edes tee mieli vinkua sitä.
Viime vuonna oli sellanen tilanne että sain vain jos yöllä (kun hän jo hieman unessa) suutelen häntä vähän joka puolelta ja herätän hänen kaverin niin sain. Mutta en minä jatkuvasti vain sitä jaksa.. ja nyt.. viimekerran jälkeen nopeasti sulkeuduin suihkuun ja itkin hiljaa.. seksi ei kestä kun hetken ja en edes pääse alkuun.....

Yritän jatkuvasti huolehtia ulkonäöstäni, sali, en syö makeaa, leipää, en mitää, laihtunut jo hieman alapainoon kohta.. yritän aina näyttää hyvältä hänen vuoksi, nyt on kyllä menny siihen että olen saanut muilta ihmisiltä kommenttia miten freesiltä ja pirteältä näytän.. hän ei... ei sano mitään..

En tiedä kauan ”jaksan” olla ilman seksiä.. kuitenkin meillä oli monta vuotta (suhteen alussa) kova meno.. ne ajat on ohi joo, mutta jos nyt kahden kuukauden päästä aion sanoo ”tahdon” nii onko tämä se seksi joka on mulla loppuelämäni..
pinnallista? En tiedä.. seksi on aika tärkeä osa suhdetta. Ilman sitä me ollaan kavereita? Vai mitä lie?

Toinen asia.. hän seksin aikana käyttäytyy kun ”lapsi” eli hihittelee, ja miten sen nyt selittäis on sellanen ”lapsi” (häntä kutittaa helposti) ja sit jos päästään kohtaa missä tahti nopenee nii sit onneksi en kuule kun hengitystä.. Pyydän häntä todella usein ottamaan mut kun mies, tehdä kerrankin aloitteen, suudella kerrankin hyvän otteen kanssa... haluan tuntea itseni miehen sylissä hennoksi naiseksi.. en ohjaavaksi ”opettajaksi”
Nnoni avauduin. Anteeksi..

En saa seksiä poikaystävältä.. häät tulossa, mitä tehdä?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ainakin voitte unohtaa. Lähtisin aika nopeesti itse tuosta tilanteesta.

Vierailija
2/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätönen avuksi ja kirjallisuutta

Ottaisin mielläni miehesi libidon, ni vois keskittyä olennaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda Best Maniin tai edes parempaan mieheen.

Vierailija
4/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perut häät ja vaihdat miestä tietenkin. Hyvä kun asia tuli  ilmi jo  ennen aamenta.

Vierailija
5/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan kannata sanoa tahdon, koska just tuotahan sä olet sitten tahtomassa.

Vierailija
6/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen naimisiin mene! Et ole onnellisessa ja tyydyttävässä suhteessa. Seksi on iso osa parisuhdetta, selkeästi kaipaat enemmän ja parempaa. Nyt hääjutut seis ja otat asian puheeksi. Toki on niin, että ei se tuosta muuksi muutu...

Itse kuudetta vuotta mieheni kanssa (ollaan lähempänä 40v kuin 30v) ja seksi vähintään yhtä hyvää kuin alussa ja sitä on riittävästi, eli usea kerta viikossa.

Vierailija
7/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todennäköistä, että seksin määrä lisääntyisi suhteessanne. Eli mieti nyt vielä sitä naimisiinmenoa, kestätkö tuollaista.

Vierailija
8/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on tositarina, niin äkkiä karkuun ap!!! Jos seksielämä on tuota jo ennen häitä, niin saat sanoa lopullisesti hyvästit seksille aika pian. Sun ulkonäkö ei edes todennäköisesti vaikuta mitenkään siihen, ettei sulhasehdokkaasi halua seksiä. Ja tuo hihittely ja lapsellisuus on aikamoinen turn off, ajattele, jos olet uskollista sorttia niin et enää ikinä saa miehistä miestä vaan joudut hoitamaan seksiasiasi sen neidin kanssa hamaan loppuun asti!! Nyt kannattaa miettiä tarkasti mitä tulevaisuudelta haluat!

Vierailija
9/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ei oo provo nii.. ei se tuosta parane vaikka miten toivois. Hankala tilanne, mutta niin se vain on.

Vierailija
10/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se lähes alipainoon laihtuminen on lisännyt miehen haluttomuutta? Laiha ei aina tarkoita seksikästä

Vierailija
11/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon tunnistaa gallupista. 0/5

Vierailija
12/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noissa vaihtoehdoissa ei ol "kerran vuodessa" tai "ei koskaan"?

Vierailija
13/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitte mut itkemään.. tiedän että häät ovat varmaankin huono idea ja kannattaisi lähteä pois..

Saan vaa nii monta raivoa niskoilleni.. ja olen sellanen ihminen joka tekee paljon ettei toinen ihminen loukkaantuisi..

kun luin nämä ekat kommentit en tajunnukkaan edes miten homma on kussut..

Apua... mä jotenkin elän siinä uskossa että häät olisivat piristäneet meidän seksiä..

Apua

Vierailija
14/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä gallup auttaa sinua tilanteessasi? Siinä ei nyt itku auta vaan joko jätät miehen ja etsit paremman, tai kärsit ja itket loppuikäsi.

Vierailija
15/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että puhuminen ei auta paljoakaan seksitottumuksiin ja -tapoihin. Eli että ei teidän seksielämä paremmaksi voi muuttua. Suosittelisin panostamaan omaan elämään kun se on vielä mahdollista ja näin ollen ehkä jopa perumaan häät ja jättämään miehen. Vaatii tietysti rohkeutta.

Vierailija
16/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä gallup auttaa sinua tilanteessasi? Siinä ei nyt itku auta vaan joko jätät miehen ja etsit paremman, tai kärsit ja itket loppuikäsi.

Koska en ole ikinä ollut näin pitkässä suhteessa ja varsinkin asunut kenenkään kanssa 6 vuotta, eka kokemus elämässä, ja en tiedä onko se nyt kuinka normaalia, että seksiä on ton verran.. olen 25. Ei kokemusta, enkä nyt kaikilta frendeiltä ajatellut kysyä ”heii kuinka paljon seksiä teillä on?”

Vierailija
17/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole ikinä ollut näin pitkässä suhteessa ja varsinkin asunut kenenkään kanssa 6 vuotta, eka kokemus elämässä, ja en tiedä onko se nyt kuinka normaalia, että seksiä on ton verran.. olen 25. Ei kokemusta, enkä nyt kaikilta frendeiltä ajatellut kysyä ”heii kuinka paljon seksiä teillä on?”

Mitä merkitystä sillä on sinulle, minkä verran seksiä muilla on, kun itse olet tyytyväinen? Sitä paitsi jos seksinne on huonoa koska mies kikattelee ja on vässykkä niin olisiko tilanne yhtään parempi vaikka seksiä olisi useammin?

Vierailija
18/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis ET ole tyytyväinen?

Vierailija
19/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että puhuminen ei auta paljoakaan seksitottumuksiin ja -tapoihin. Eli että ei teidän seksielämä paremmaksi voi muuttua. Suosittelisin panostamaan omaan elämään kun se on vielä mahdollista ja näin ollen ehkä jopa perumaan häät ja jättämään miehen. Vaatii tietysti rohkeutta.

Rohkeus.. se on se mikä multa puuttuu.. se on vaa nii lähellä se päivä.. ja kaikki pyörii sen ympärillä.. ja.. ja.. oon paniikissa.. Enkä voi puhua tästä kenellekkään...

Vierailija
20/34 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat viriililtä naiselta, joka kaipaa miehen elämäänsä. Suosittelen vaihtamaan miestä, sillä tilanteesi kuulostaa jo nyt onnettomalta, eikä avioon meno ainakaan lisää miehesi otteita. Se vain passivoittaa miestäsi enemmän, kun enää ei tarvitse yrittää sitä vähääkään. Olet jo itkenyt suihkussa turhautumistasi, joten tiedät itsekin mitä sun pitää tehdä, tai tulet olemaan onneton lopun ikääsi. Tai sitten sun pitää pettää miestäsi, että saat mitä haluat.