Olenko riittävän hyvä äiti jos syötän lapsilleni vain valmisruokia?
Saavat kuitenkin koulusta hyvää ja ravitsevaa ruokaa paitsi lomilla. Muuten olen hyvä äiti.
Kommentit (13)
Lapseni ovat siis aivan normaalipainoisia
Ap
Et ole hyvä. Luuletko sä että se kouluruoka on jotain terveysruokaa? Oikea ravitsemus on ykkösasia terveyden ja kehityksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ovat siis aivan normaalipainoisia
Ap
Huono ravitsemus ei näy läheskään aina painossa.
Kouluruoatkin on valmisruokia, mutta vähäsuolaisia jne. Kai sä kasviksia ja leipää, jogurttia jne annat etkä vain einestä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse tehdä ruokaa?
Osaan tietty perusruokia mutta olen niin väsynyt töiden jälkeen ja viikonloppuisin etten pysty kuin juuri ja juuri hoitamaan muut kotityöt ennen kuin ne leviävät käsiin.
Ei ne valmisruuat mitään myrkkyä ole. Kannattaa tietty vähän katsoa mitä niissä on ja valita terveellisemmät.
Vierailija kirjoitti:
Kouluruoatkin on valmisruokia, mutta vähäsuolaisia jne. Kai sä kasviksia ja leipää, jogurttia jne annat etkä vain einestä?
Eineisten lisäksi kasviksia, hedelmiä, ruis tai kauraleipää, jogurttia, rahkaa, marjoja
Ap
No Jenkkilässähän lähes kaikki vetää valmisruokia, että ehkä oot kuitenkin riittävän hyvä äiti, jos pidät lapsistasi muuten hyvää huolta!
Itselle tulee kyllä aina huono omatunto, jos oon useampana päivänä antanut valmisruokia. Nyt oon ollut neljä päivää kipeänä ja lapset on syöny kalapuikkoja, ranskalaisia, tomaattikeitto-pussiruokaa..kauhea morkkis lasten puolesta ja toivottavasti oon huomenna tarpeeksi terve, että voin tehdä "oikeeta ruokaa"!
Vierailija kirjoitti:
Et ole hyvä. Luuletko sä että se kouluruoka on jotain terveysruokaa? Oikea ravitsemus on ykkösasia terveyden ja kehityksen kannalta.
Suomalainen kouluruoka ei ole terveellistä? Perehdy asiaan vähän tarkemmin ennenkuin kommentoit.
Ai koulusta hyvää ruokaa? Vankilassakin saavat parempaa.
En usko että kovin hyvä syödä valmisruokia koko ajan.
Etkö osaa itse tehdä ruokaa?