Mitä ajattelet naisista jotka eivät meikkaa eivätkä hoida ihoaan lainkaan?
Kommentit (31)
En mitään ihmeellistä. Arkena herätyskelloni soi 3.20, en todellakaan herää aiemmin meikatakseni. Ja kyllä, joskus kulmat unohtuu nyppiä. Ei se ole maailmanloppu.
Jos iho on hyvässä kunkossa ilman hoitoa, niin hyvä niin!
Toisaalta joniun iho voi olla huonossa kunnossa, vaikka hoitaisi sitä miten hyvin - tai ehkä juuri siksi?
Jokaisen naamakarvat on heidän oma asiansa, mutta kyllähän se minustakin suttuiselta näyttää, jos rehottavia karvoja ei ole poistettu/siistitty.
Mulla pukkaa ajoittain naama täyteen finnejä vaikka kuinka hoitaisin ja puunaisin
Että ei ole mun kanssa mtn yhteistä.
Kanssa säälisin, kun miettisin itelläni sitä aikaa, kun en voinut meikata ihotulehdusten ym takia. :((
Parasta ihonhoitoa on se, kun on meikkaamatta.
Minä oon muuten tuollainen mutta kulmat nypin. En jaksa meikata töihin, juhliin ja ilta rientoihin meikkaan. Tukka on töissä ponnarilla ja vapaalla pipo päässä niin usein kuin mahdollista.
Vähän kuin minä... No välillä siistin kulmakarvoja ja harvakseltaan meikkaan. Olen 40 ja näytän ikäiseltäni, ja minulle se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin minä... No välillä siistin kulmakarvoja ja harvakseltaan meikkaan. Olen 40 ja näytän ikäiseltäni, ja minulle se on ok.
No varmasti on ok. Ikäisesi pitkään meikanneet näyttävät toistakymmentä vuotta vanhemmilta ja ilman meikkiä lisäksi väsyneeltä naamalta. Kovalla meikkaamisella saa jo kymmenessäkin vuodessa isoa vahinkoa aikaiseksi.
Mikä lasketaan ihonhoidoksi? Toki mä pesen naamani jollain kasvojen iholle tarkoitetulla geelillä ja käytän kosteusvoidetta, joskus melko harvoin käytän putsarina kuorivaa voidetta. Meikkiä en normaaliarjessa käytä yhtään.
Mitä ajattelet kolmannesta maailmansodasta tai nälänhädästä tai maailman eläinlajien sukupuutosta? Entä siivoojasta, joka osti Korsin laukun? Entä lentoemännästä, jolla on jakaus vasemmalla puolella päätä?
Meikkaamattomuudellani nimenomaan pidän sen kunnossa.
Itselläni on ongelmana ikä ja äärimmäisen vaalea mutta helposti kaikkeen reagoiva iho eli joka alkaa helposti punoittamaan ja ihon pinta on äärimmäisen ohut. Meikkaan hieman päivittäin koska ihoon tulee kuitenkin virheitä jne, mutta ongelmana on että näytän meikissä jotenkin transulta. Eli kaikki meikki on liian voimakasta herkälle 'hipiälle'. Nuorena minulle sanottiin ettei meikki sovi minulle yhtään. Tämä on siis suuri ongelma. Meikki hieman piristäisi ja korjaisi virheitä, mutta näytän heti joltakin miesnaiselta...ehkä minulla on hieman maskuliiniset piirteet myös jotenkin. Lisäksi ohuen ihon pintakerroksen takia jossa kuitenkin on jo hieman ryppyjä ja uurteita, niin meikki ei vain tasaisesti imeydy ihoon ja virheitä on vaikea peittää millään.
Meikkivoide suojaa ihoa auringolta, joten päinvastoin kuin väitätte, meikkaajilla iho pysyy parempana kuin niillä jotka eivät meikkaa. Tuskin silmämeikkikään kovin kauheita tuhoja tekee jos yhtään järjellä osaatte ajatella...
En ajattele mitään. Kuulun itsekin noihin naisiin. Jääpähän rahaa matkusteluun.
Toisaalta mulla on aina ollut tasainen, finnitön ja kaunis tumma iho, joten mun on helppo olla sitä hoitamatta. En myöskään meikkaa, mutta kainaloista ja sääristä sheivaan karvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Meikkivoide suojaa ihoa auringolta, joten päinvastoin kuin väitätte, meikkaajilla iho pysyy parempana kuin niillä jotka eivät meikkaa. Tuskin silmämeikkikään kovin kauheita tuhoja tekee jos yhtään järjellä osaatte ajatella...
Leveä lierinen hattu tai päivänvarjo ajaa saman asian. Toimi jo Taran tiluksilla aikoinaan.
Mitä ihmeen karvoja? No, kyllä tietysti miehellä mutta naisella?
Itse en ole meikannut koskaan, en edes nuorena. Ihoani en sen kummemmin hoida, kuin että puhdistan aamuin illoin ja käytän kosteusvoidetta.
Ihoni on hyvä, ja saan siitä kiitosta usein. Olen jo yli kuusikymppinen mutta iho on sileä ja heleä. Kiitos hyvien geenien. Äidiltäni perinyt.
Miehellä rehottava parta on vastenmielinen. Hyvin hoidetut viikset menee.
Ihoni pahenee kun yritän hoita sitä. Saan kutisevaa ihottumaa jopa useista herkälle iholle tarkoitetusta tuotteesta. Vaikea löytää sopivia ihonhoitotuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet meikannut? Olet väärässä, olen meikannut 30 v. Iho ei pysy parempana.
Mä en meikkaa enkä näe mitään syytä erityisemmin hoitaa ihoa, se on ihan hyvä noin. Ulkoilmaihmisenä kasvoilla on kevyt päivetys ympäri vuoden. Näytän nelikymppisenä ikäiseltäni (kuten useimmat muutkin), äiti on seitsemänkymppisenä rypytön, mutta valahtanut. Näyttäisin olevan samaa tyyppiä.
En ymmärrä, en myöskään miehiä, jotka ei välitä ihostaan.
Pahin on joku vanhempi mies, jonka naama on punainen ja tursuaa mustapäitä...