Miksi vielä tänä päivänäkin it-alan ammattilaisilla on niin kova tarve kehua itseään ja haukkua niitä, jotka eivät osaa
Ei muiden alojen ammattilaiset tuota tee, vaikka kyse olisi ihan yksinkertaisestakin asiasta. Kun mä menen tilaamaan ravintolaan ruokaa, ei siellä naureta, että ei osaa itse tehdä kotona ruokaa. Kun mä tilaan putkimiehen avamaan tukkeutuneen vessanpytyn, ei hän naura, että ei osannut tuotakaan itse tehdä. Eikä LVI-suunnittelija naureskele, kuinka ihmiset eivät osaa itse laskea seiniensä lämmönjohtavuutta tai asuntonsa lämpötehoa. Eivätkä sähköasentajat tule nettiin kehumaan että mullapa on kotona 10 erilaista yleismittaria ja naapuri ei osaa vaihtaa edes lamppua. Arkkitehti ei tule kehumaan, että piirsin tänään 20 talon pohjaa ja 15 julkisivua, kun eivät tilaajat itse osanneet. Mistä tämä tietotekniikan alan ihmisten ylimielisyys kumpuaa?
No kyllä on syytä kommentoida kun intialainen "huippiosaaja" ei saa selvitettyä yhtä perusjuttua kolmessa kuukaudessa. Stten minut pyydettiin katsomaan asiaa - 8 minuuttia ja homma kunnossa. Perkele mitä inkompetenssia, muuta ei voi sanoa.