Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa aikuista ihmistä, joka käyttäytyy alkoholin vaikutuksen alaisena näin:

Vierailija
23.06.2018 |

- Pitää pitkiä monologeja omista kiinnostuksen kohteistaan ja elämästään, minkäänlainen vuorovaikutteinen keskustelu ei onnistu. Jos kysyykin muilta jotain, alkaa kuitenkin puhua päälle ennen kuin toiset ovat vastanneet loppuun. Ilman alkoholia on yleensä vähäpuheinen.

- Muuttuu humalassa toisia, erityisesti naisia, passauttavaksi. Normaalisti ihan aikaansaava ihminen, mutta alkoholin astuessa mukaan taantuu ihan pikkulapseksi eikä saa suunnilleen edes sipsipussia avattua itse.

- Vetää aina pään niin sekaisin, kuin mahdollista. Siinäkin vaiheessa kun alkaa jo hyytyä ja sammua, kiskoo lisää juotavaa jos sitä on ulottuvilla. Ei omaa minkäänlaista itsekontrollia vaan sama kaatokänni sopii niin koti-iltaan, kesähäihin kuin kolmen ruokalajin illalliselle.

- Käyttäytyy eri tavoin urposti eikä lainkaan kunnioita muita (varsinkaan seurassa olevia naisia). Ei kykene yhtään hillitsemään käytöstään eikä oikeastaan tunnu välittävän muiden ihmisten läsnäolosta. Ei tilannetajua. Tästä ei saa hänelle kuitenkaan mainita, koska loukkaantuu verisesti.

- Kyselee kuitenkin jatkuvasti muilta, että onko heilläkin kivaa ja hakee positiivista vahvistusta itselleen/humalatilalleen muilta. Huomauttelee ikävästi muille (erityisesti seurueen naisille), jos nämä alkavat humaltua ja esim. jutut alkavat käydä lennokkaiksi.

Tässä nyt vain osa asioista, jotka olen erään satunnaisesti tapaamani tutun käytöksestä pistänyt merkille. Jatkossa teen parhaani, etten joudu enää samaan illanviettoon kyseisen ihmisen kanssa. Mielestäni hänen käytöksensä ei ole aivan tervettä ja olen miettinyt esim. olisiko Aspergeria tai alkoholismia taustalla.

Mitä palstalaiset sanotte? Kyseessä on 40 v. mies.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten humalatilan kommentointi on ärsyttävää. Itsekin kerran olin pari ottanut, niin heti tuli kommentti "sä alat olla vauhdissa". Siihen lopahti, jos tarkoitus ei ollutkaan pitää hauskaa.

Vierailija
22/24 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eräältä tutultani, jolla idioottimaiseen käytökseen liittyy vielä satunnaista aggressiivisuutta sekä sammumisen jälkeen outojen huutokohtausten saamista ja housuun virtsaamista.

Hänellä taustallaan rankka päihdemenneisyys, jonka vaihtanut pelkkään ryyppäämiseen nykyään. Ties vaikka olisi joku aivovauriokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten humalatilan kommentointi on ärsyttävää. Itsekin kerran olin pari ottanut, niin heti tuli kommentti "sä alat olla vauhdissa". Siihen lopahti, jos tarkoitus ei ollutkaan pitää hauskaa.

Ja huomautapa miehille samalla tavalla humaltumisesta, niin vetävät pellollisen herneitä nenäänsä. Akat aina nalkuttamassa...

Vierailija
24/24 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on alkoholi. Tuliko tämä ap:lle yllätyksenä?

Ohis, mutta omissa piireissäni ei käyttäydytä ap:n kuvaamalla tavalla, vaikka alkoholia usein käytetäänkin. Alkoholi on urpoilulle pelkkä tekosyy, ja jos ei osaa olla kännissä urpoilematta, niin parempi sitten olla juomatta.

Mistä alapeukut? Onko känniurpojen oikeus viinan vetämiseen tärkeämpi, kuin meidän muiden oikeus olla rauhassa urpoilulta?