Miten oppia tykkämään vartalostaan?
Olen naiseksi aika pitkä. Pituus sinänsä ei ole minulle ongelma, vaan vartalon mittasuhteet. Pitkissä naisissa aina ihaillaan pitkiä sääriä, mutta minulla se pituus on selässä ja kaulassa. Olen jo seisaaltaan muita pidempi, mutta istuessa pituuteni vain korostuu. Tekisin mitä vain saadakseni pidemmät jalat ja lyhyemmän ylävartalon. Esteettisen haitan lisäksi pitkä selkä on tuonut paljon kipuja (ne pysyy kuitenkin hallinnassa liikunnalla ja hieronnalla). Tuskailen tämän asian kanssa päivittäin. Suorastaan vihaan epäsopusuhtaista vartaloani!
Kommentit (11)
Kaikki on hei asenteesta kiinni! Jos olet epävarma ja häikäilevä, se näkyy. Jos olet itsevarma ja häikäisevä, se näkyy!
Minulla on kaikki vinkkurassa ja vänkkyrässä, mutta miehet kuolaavat perääni, koska pidän itse itseäni megabeibenä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hei asenteesta kiinni! Jos olet epävarma ja häikäilevä, se näkyy. Jos olet itsevarma ja häikäisevä, se näkyy!
Mutta miten voi vaan muuttua itsevarmaksi, jos vartalo on vastoin yleisiä kauneusihanteita?
Ap
Se on sisäinen seksuaalinen palo ja esteettisyys. Sitä joko on tai ei ole, riippumatta toki ulkoisesta keuneudesta. Seksikkyys ei korreloi kauneuden kanssa.
Kaunis nainen voi olla seksikäs, mutta seksikäs nainen ei välttämättä ole kaunis!
Mulla päin vastoin. Pitkät jalat ja aika lyhyt selkä. Vartaloita niin erilaisia. Koita vaan tulla sivuiksi, ja katsoa omalle vartalotyypillesi sopivia vaatteita.
Mäkin huomaan, et vaikka toiset treenitrikoot(tiukat) imartelee ja toiset ei. Vaik periaatteessa samat. Vaan pitää löytää omalle vartalotyypille sopivat.
Tämä kai poistetaan, mutta. Masturpaatio voi olla laadukasta. Eli ei niinkuin miehillä, rumaa ja halpaa. Vaan laadukkaasti, varaa aikaa itsellesi. Silitä, helli ja hoida. Ajattele kuinka ihmeellinen ja ainutlaatuinen olet.
Siis ei mitään pakonomaista, vaan laadukkaasti. Annat. Itsellesi. Orkasmin.
Ootkohan sä mun kadoksissa ollut kaksoissisko? :D Kuulostaa ihan mun kirjottamalta tekstiltä.
Korosta mistä pidät itsestäsi eniten? Vyötärö, rinnat, kaula, kasvot (ryhdikäs leuka on kaunis), käsivarret, sääret...
Älä murehdi vartaloasi liikaa. Käytä aikasi paremmin :) kiitä tervettä kroppaasi, se on nimittäin arvokas.
Up