Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä riittää ymmärrystä vain muille

Vierailija
23.06.2018 |

Olemme naimisissa oleva yli 30-v pariskunta. Mies raivostuu helposti ja puhuu minulle usein todella rumasti. Minun ei tarvitse "mokata" kovinkaan kummoisesti kun saan jo älyttömät saarnat ja volyymi nousee. Sitten jos alan itkeä miehen käytöksen takia mies alkaa huutaa että "ja taas vollotetaan on se kumma, mee hoitoon oot liian herkkä". Häneltä ei siis heru sympatiaa minulle ollenkaan. Empatiakyvytön hän on myös, siis jos minulla on jotain kipuja tms. Mutta jos joku muu sairastaa tai voi huonosti sitä sitten voivotellaan kun joku "kaunis nuori nainen on niin sairastunut onpa sääli". Itse siis olen sairastunut 23-vuotiaana ms-tautiin, mutta minun kipuni tai uupumukseni vain ärsyttää miestä.

Meillä eilen ollut pariskunta riiteli monta tuntia ja mies jutteli lempeästi kummallekin osapuolelle, lohdutti ja oli ymmärtäväinen. Nainenkin oli kuulemma kiitellyt kun on niin ymmärtäväinen mies ja minulla on kuulemma käynyt tuuri kun olen tuollaisen miehen saanut. Jännä vaan ettei minulle heru tuollaista kohtelua ja ymmärrystä vaan saan aina raivot ja huudot niskaani. Eikö mies rakasta minua yhtään, vihaako hän minua? Vai johtuuko käytös nimenomaan siitä että olemme niin läheisiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan normaalia? Itselläni ainakin jo lapsuudessa tuli tutuksi tuollainen toiminta. Muut ihmiset olivat jotain mahtavan tärkeitä ja pyhiä, oma lapsi ei edes ihminen vaan joku häpäistävä ja vihattava väärä ja huono olento.

Myös jotkut entiset ystävätäreni ( 2 eri tapausta)ovat olleet tuollaisia. Kahden kesken hauskoja ja mukavia, mutta heti kun on enemmän porukkaa, niin laitetaan toinen naamari päähän ja äänikin muutetaan lässyttävän hunajaiseksi mielistely ääneksi, ja minulle tiuskitaan ja tai kohdellaan kuin ilmaa.

Poikaystäväni (entinen) oli juuri tuollainen aloituksessa kuvailtu. Muut naiset ja tytöt olivat jotain upeaa ja mieletöntä, minä kaikin tavoin vääränlainen.

Kyllähän tuollainen toiminta saa itsensäkin uskomaan, että pahasti olen viallinen ja huono, paha tuhottava ja nitistettävä torakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi